Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal

January 15, 2016, in category
Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal | Uncle telefon aku supaya aku mengambilnya di airport. aku pergi ke airport denngan menaiki motosikal. Ini kerna uncle beritahu yanng dia tidak membawa apa-apa barang jadi dia suruh aku menjemputnyua denngan motosikal yanng baru aku beli. aku tiba di airport pukul 12 malam.

Uncle sudah pun menunggu. Semasa dalam perjalanan balik tiba-tiba hujan turun denngan lebatnya. Tiada tempat berteduh untuk kami singgah. Lalu aku membawa motor perlahan-lahan. aku ketika itu hanya memakai seluar track dan t shirt.

Nasib baiklah aku pakai rain coat jadi badan aku tidak basah sangat dan yanng basah cuma seluar. aku bertanya pada uncle apakah kita hendak berhenti dulu sehingga hujan teduh.

Uncle jawab, "tidak usah berhenti kerna kalau berhenti nanti lagi sejuk sebab seluar dan baju dah basah". Lalu aku bawa motor terus dan uncle duduk rapat denngan badan aku jadi aku terasa sedikit hangat.

Tangan uncle pula memeluk erat pinggangku. Kenderaan tidak berapa banyak yanng lalu cuma ada sebuah kereta dihadapanku. Tiba-tiba kereta tersebut break untuk masuk ke kanan. aku pun break mengejut.

Badan uncle menjadi rapat kebadanku dan tangannya pula tiba-tiba berada di atas batang kote ku. Setelah motor berjalan semula aku dapati tangan uncle masih berada di zakar ku. aku jadi tidak tentu arah sebab aku takut zakar ku akan bangun.

Aku ketika itu tidak memakai underwear so lama kelamaan zakar ku mula membesar dan mengeras. aku merasa malu ketika itu. zakar aku menjadi semakin besar dan keras. aku tidak pasti sama ada uncle perasan atau tidak.

Tapi yanng pastinya aku dpat rasakan yanng uncle mungkin sengaja tidak mengalihkan tangannya dari zakar ku. aku jg dpt rasakan uncle jg sedang setim kerna aku dpat rasa zakar uncle keras dan panas dibahagian jubur ku.

Tiba-tiba uncle meramas zakar ku yanng telah keras itu sambil bertanya kenapa zakar aku menjadi keras. aku denngan malu menjawab mungkin sejuk agaknya. Uncle lalu mengatakan kalau sejuk biar dia panaskan.

Lalu denngan itu uncle meramas-ramas batang zakar aku yanng sudah pastinya menjadi semakin keras. Uncle sempat berbisik mengatakan bahawa zakar ku besar. Uncle semakin berani kerna telah memasukkan tangannya kedalam seluarku dan telah memegang zakar ku.

Sungguh nikmat aku rasakan ketika itu. Uncle lalu berkata padaku yanng dia suka pada zakar ku yanng besar, panjang dan keras. Nasib baik aku pakai rain coat jadi orang tidak perasan yanng zakar aku telah dikeluarkan oleh uncle dari dalam seluar.

Uncle kini meramas-ramas dan mula melancapkan zakar ku. aku merasa sungguh syok dan selang beberapa ketika aku telah memancutkan susu pekat denngan banyak dan telah meleleh diseluar. Terhoyong hayang jg motor yanng aku bawa sebab kesedapan akibat pancutan yanng banyak itu.

Setelah beberapa ketika uncle telah memasukkan semula zakar aku ke dalam seluar. Kami tiba di rumah beberapa minit kemudian. Papa tiada di rumah jadi aku ajak uncle masuk. aku menyuruh uncle mengganti pakaiannya yanng basah lalu aku masuk ke bilik untuk mengambil tuala mandi.

Cerita Sex Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal

Bila aku keluar dari bilik aku dapati uncle sudahpun menanggalkan baju dan seluarnya dan tinggal hanya seluar dalam berwarna putih. aku melihat bonjolan yanng besar pada seluar uncle. Setelah memberikan tuala aku pun pergi ke bilik air untuk mandi sedikit air panas.

Sedang aku mandi tiba-tiba uncle masuk. Uncle tanya boleh dia join sama. aku jawab boleh saja. aku melihat uncle menanggalkan seluar dalamnya dan melenting keluarlah batang zakar uncle yanng keras itu.

Melihatkan batang zakar uncle yanng keras itu membuatkan batang zakar aku mula keras semula. Uncle tersenyum melihat zakar aku yanng terhenjut-henjut kerna sedang mula mengeras. uncle datang dekat lalu memengang zakar aku yanng kini sudah keras terpacak 90 darjah.

Aku mengambil kesempatan memegang zakar uncle yanng sudahpun keras sejak dari tadi lagi. Uncle lalu mengatakan pada ku bahawa apa yanng berlaku ini jangan diberitahu kepada sesiapapun. aku berjanji pada uncle yanng aku tidak akan memberitahu sesiapa mengenai kejadian ini.

Aku semakin seronok meramas-ramas zakar uncle. Unclemengatakan pada aku yanng dia suka pada zakar aku yanng besar dan panjang serta telur aku yanng agak besar jg. Uncle bertanya pada aku berapa panjang zakar aku.

Aku menyuruh uncle mengukur sendiri. Setelah mengeringkan badan kamipun masuk ke dalam bilik. Uncle lalu mengambil tali pengukur dan mengukur zakar ku. Wow!. panjangnya jerit uncle. Nearly 7 inch jerit uncle lagi.

Tiba-tiba uncle telah mengambil zakar ku dan mula menjilat kepala zakar yanng kembang macam cendawan itu. Uncle menjilat- zakar aku seperti menjilat ais krim. Aah. sedapnya aku rasa. Setelah menjilat-jilat zakar serta telur aku uncle kini memasukan zakar aku ke dalam mulutnya.

Aku dapati penuh mulut uncle oleh kerna besarnya zakar aku. Uncle mula mengolom dan menyonyot-nyonyot zakar aku. aku meras sungguh nikmat sekali kerna inilah kali pertama zakar aku dikolom, dijilat dinyonyot oleh orang.


Cerita lucah Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal
  • Dan orang yanng pertama melakukan itu adalah my uncle. Oleh kerna terlalu syok tiba-tiba aku telah memancutkan susu pekatku ke dalam mulut uncle. Arrgh. jeritku kelazatan. Beberapa pancutan yanng pekat telah menerjah masuk dalam mulut uncle.
  • Aku dapati uncle semakin kuat menghisap zakar aku dan juncle jg telah menelan susu pekatku yanng banyak itu. Uncle cuba untuk menelan semua susu pekat aku tapi oleh kerna banyak dan cepat pula susu tersebut keluar maka ada yanng meleleh di pipi dan di dagu uncle.
  • Aku merasa syok yanng tidak terhingga kerna uncle telah menghisap habis susu pekat aku. Tidak lama lepas aku memancutkan susu pekat ke dalam mulut uncle aku dapati uncle pula menjerit kecil argh.
  • Oh. dan serentak itu jg aku dpat rasakan yanng uncle telah memancutkan susu panasnya dan telah kena pada kaki aku. aku biarkan saja susu uncle meleleh di kaki ku kerna aku jg rasa syok biola melihat susu pekat uncle terpancut kelaur.
Setelah itu kamipun tidur berpelukan di atas katil. Uncle mengatakan pada ku yanng dia suka pada ku dan akan cuba untuk memuaskan diriku sambil mencium bibir aku dan aku membalas ciuman uncle.

Aku pun mengatakan yanng aku jg menyukainya walaupun aku tahu uncle sudah berkahwin dan punyai anak dua. Oleh kerna keletihan maka aku tidur denngan nyenyaknya. Pagi itu aku merasakan sesuatu yanng hangat dan jg aku dpat rasakan satu keseronokan pada zakar aku.

Aku membuka mata dan melihat uncle sedang duduk mencangkung di atas zakar aku. Kehangatan dan kesedapan yanng tidak terhingga itu adalah kerna zakar aku rupa-rupanya kini berada di dalam lubang jubur uncle yanng sempit dan panas itu.

Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal, kisah blue lucah Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal cerita gay sex melayu Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal

Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal


Aku seperti tidak percaya apa yanng aku lihat. Uncle telah memasukkan zakar aku yanng besar dan keras itu ke dalam lubang dubur nya. aku dcuma mengerang kesedapan dan aku jg melihat uncle tersenyim padaku.

Aku dapati uncle mula menggerakkan jubur nya ke atas dan ke bawah zakar ku. aku mula memainkan peranan kerna bila uncle mula menggerakkan jubur nya ke bawah maka aku pun menyorongkan zakar aku yanng panjang dan besar itu ke dalam lubang sempit uncle.

Uncle jg mengerang kelazatan bila zakar aku masuk habis dan terbenam dalam lubang dubur nya yanng hangat dan sempit itu. zakar aku masuk habis ke dalam lubang sempit uncle.

Uncle mula melakukan pergerakan menyorong dan menarik jubur nya denngan pantas dan ini membuatkan aku semakin syok yanng teramat sangat. Semakin lama semakin cepat pergerakan uncle dan aku sudah mula merasakan air susu pekat aku hendak terpancut keluar.

"I am coming. cku jerit pada uncle. " Serentak itu jg uncle telah menghentakkan sedalam-dalamnya zakar aku ke dalam lubang dubur nya yanng hangat dan sempit itu. Uurgh. aku menjerit kecil sambil memancutkan susu pekat ke dalam lubang sempit uncle.

Uuf. uncle jg menjerit kesedapan bila mana susu pekatnya jg telah terpancut kelaur dan jatuh ke atas badan aku. Uncle telah memancutkan susu pekatnya tanpa aku menyentuh zakar nya.

Aku telah memancutkan beberapa pancutan yanng banyak ke dalam lubang sempit uncle. Uncle masih lagi duduk di atas zakar aku sambil zakar aku berada dalam lubang dubur nya walaupun aku sudah habis memancutkan susu panas.

Aku membiarkan saja kerna aku jg rasa syok. Kini zakar aku mula terhenjut-henjut untuk mengendur dan ini telah membuatkan susu pekat yanng aku pancutkan tadi mula meleleh keluar menerusi zakar aku.

Aku jg dapati zakar uncle jg sudah mula lembik dan mengecil. aku bertanya kepada uncle kenapa dia tidak bangun dan mencabutkan zakar aku dari lubang dubur nya. Uncle lalu menjawab yanng dia suka merasakan perubahan zakar aku yanng kalau sebentar tadi besar dan panjang sehingga rasa nak terkoyak lubang dubur nya tapi kini zakar aku mula lembik dan kecil dan dia suka akan keadaan itu tambahan lagi setelah susu aku terpancut maka uncle rasa licin.

Aku hanya membiarkan saja keana aku jg merasa seronok. aku lihat zakar uncle sudah lembik dan aku memgangnya tetapi uncle menepisnya kerna ia rasa geli. Setelah beberapa ketika uncle telah mencabut zakar aku dari lubang dubur nya dan terus mencium aku.

Uncle menngatakan pada ku bahawa dia suka dan rasa puas main zakar denngan aku. aku pun mengatakan padanya yanng dia boleh main denngan zakar aku bila-bila masa yanng dia suka.

Uncle jg mengatakan kalau aku teringin hendak bermain zakar maka uncle bila-bila masa bersedia. Kami masuk ke bilik air dan mandi bersama-sama sambil aku mencuci badan uncle dan zakar nya yanng telah kecut itu.

Uncle jg berbuat demikian pada aku. Setelah mencuci denngan air bersih aku telah menjilat zakar uncle yanng kecut itu dan ku masukkan ke dalam mulut. aku menghisapnya sehingga zakar uncle keras semula dan akhirnya uncle jg telah terpancut dalam mulut aku dan pertama kali aku merasa susu pekat dari seorang lelaki.

Aku merasa sesuatu yanng sungguh membahagiakan dan menyeronokan ketika bersama-sama denngan uncle.
Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal ***
Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal, sex story , Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal, kisah blue lucah Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal cerita gay sex melayu Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal, porn, erotic sex, Zakar Dilancap Uncle Diatas Motosikal


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/