Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik

September 11, 2016, in category
Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik | Pakcik pegi kempas berapa Pakcik? Pakai meter dik, tapi nii daah lewat, Pakcik tak pegi sana, Tolong lah Pakcik, semua teksi tak ingin pegi sana, Hmm. naiklah. Itulah dialog pertama kali aku jumpa Pakcik teksi bernama Taher, diorang berumur lingkungan 40an.

Bermisai, rupa ok gak, dalamm teksi kitaorang mula bersembang, diorang tanya aku kenapa ingin ke kempas, aku cakap belajar di sana dan ingin balik asrama, diorang cakap jauh tu, apa kata tido rumah Pakcik aje malam ni, esok pagi Pakcik hantar.

Aku cakap tak payah lah menyusahkan lagipun aku bukan kenal dia. Pakcik Taher terus menyakinkan aku yangg diorang hnya ingin menolong. akhirnya aku bersetuju. Pakcik Taher pun terus memandu ke rumahnya di Pasir Gudang, dalam perjalanan diorang memberitahu diorang duda tinggal seorang, diorang berasal dari kedah pesara askar.

Dalamm hati aku patutlah badan diorang tegap. Akhirnya aku sampai di rumah Pakcik Taher , rumah teres, stlah mengunci pintu pagar Pakcik Taher ajak aku masuk, diaorang menyuruh aku duduk dahulu di ruang tamu sementara Pakcik Taher pergi ke dapur utk membuat air panas.

Aku ketika itu leka membelek satu persatu majalah Playboy yangg terselit rapi di antara majalah majalah lain di bawah meja kopi di tepinya. Gambar gambar pompuan telanjang yangg dipaparkan di dalamm majalah itu sedikit sebanyak merangsang nafsu aku.

Kemudian mataku tertumpu pula pada gambar seorang lelaki kacak sdg memasukkan butuh nya ke dalamm mulut seorang model perempuan. Melihatkan betapa montoknya model perempuan itu, aku bertambah gersang. aku membayangkan pula jika butuh aku yangg masuk ke mulutnya pula.

"Adik tengok magazine apa tu" tegur Pakcik Taher yangg menyedari majalah yangg dipegang oleh aku. Aku meletakkan kembali majalah itu, tersengih jer aku membalas teguran Pakcik Taher padaku. "Ni majalah pakcik ke? " soal aku.

"Takla dik. tuu member pakcik punye. " jawab Pakcik Taher dngn pantas. Aku membantu Pakcik Taher meletakkan jag air berisi teh panas di atas meja, aku tidk sedar pula yangg butuh ku sudh sediakala tegang itu terjojol jelas menekan seluar ku.

Sudahlah aku mmg tidk memakai seluar dalam, mmg jelas kelihatan bonjolan butuh ku itu di hadapan Pakcik Taher. "Ait. daah stim? " tegur Pakcik Taher lg membuatkan aku tersipu sipu malu smbil menutup bonjolan butuh ku itu.

Mukaku terasa panas sahaja, aku tidk tahu apa yangg hendak dikatakan lagi. Nasib baiklah Pakcik Taher agak sporting, hal itu seolah olah biasa jer baginya. Lama jg aku mendiamkan diri, perasaan seganku masih menebal, butuh ku jg belum jg turun.

Cerita Malay Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik

Sakit jg butuh ku apabila ditekan kuat utk menyembunyikan jojolannya pada seluar. "Hurm. diam aje adik ni? Stim lg ke tu? " soal Pakcik Taher yangg dibalas oleh ku dngn anggukan.

Kemudian Pakcik Taher yangg duduk bertentangan denganku tadi bingkas bangun dan duduk semula di sebelah ku. diaorang mengeluarkan telefon bimbitnya dan selepas itu diorang menunjukkan kepada ku. "Nak tengok tak. ? Video best ni. " pelawa Pakcik Taher kepada ku.

Mata aku melirik ke arah skrin telefon bimbit Pakcik Taher , aku tergamam melihat aksi dua orang lelaki sdg bercumbuan dalamm telanjang bulat. Suara desahan kedua dua lelaki itu kedengaran sayup sayup jer dalamm kebisingan hujan lebat di luar.

Rasa seganku tiba tiba hilang begittu sahaja, tumpuanku hnya pada video yangg ditunjukkan oleh Pakcik Taher. Selepas itu, salah seorang lelaki itu memasukkan butuh nya yangg keras dan tegang itu ke dalamm lubang buntut pasangannya.

Tdk tentu arah fikiran ku apabila melihat keghairahan kedua dua lelaki yangg sdg bersatu itu. Aku semakin terangsang, dalamm pada itu aku tidk sedar yangg tanganku sendiri leka mengusap usap.

"Adik ingin try tak? " soal Pakcik Taher padaku. "Eh. taknak la pakcik. " jawab aku ringkas. Riak wajah Pakcik Taher kelihatan lain dari biasa,. "Sedap tau dik buat macam ni? " sejurus itu bahu aku dirangkul kuat oleh Pakcik Taher membuatkan aku menjadi agak cemas.

Aku cuba bingkas bangun utk menjauhkan diriku dari Pakcik Taher tetaapi tenagaku tidk setanding dngn Pakcik Taher langsung. "Pakcik. apelak ni. ? Gurau ke ape. ? " ujar aku dalamm ketakutan.

"Ala. dik. bagi la pakcik peluk sikit. tak blh ke. ? " desak Pakcik Taher. Tangan Pakcik Taher memaut pinggangku pula dan mendakap aku seeratnya, memandangkan tubuh aku amat kurus dan kecil sahaja, terlalu senang utk Pakcik Taher utk menggagahinya.

Walaupun sudh puas aku meronta ronta utk melepaskan diriku dari cengkaman Pakcik Taher, aku masih lg mencuba menolak dan menepis mulut Pakcik Taher dari sampai ke leherku. "Argghh. pakcik. ape ni? ! jngan buat macam ni. " rayu aku dalamm pada itu.

Baju yangg dipakai oleh aku disentap kuat oleh Pakcik Taher , smbil menahan kedua dua belah tangan aku, Pakcik Taher menjilat seluruh dadaku dngn penuh rakus. Kemudian lidahnya bermain main di puting dada aku, sesekali Pakcik Taher mengigit perlahan membuatkan aku terasa bertambah terangsang.

"Erh. jangaan. pakcik. erh. erh" rintih aku. "Sedap tak dik. ? ingin pakcik hisap. ? " ujar Pakcik Taher pula. "Erh. oowwh. pakcik. jangaan. " Kenikmatan yangg dirasaiku semasa Pakcik Taher menghisap kuat puting dadaku telah menyebabkan aku semakin tidk keruan.

Aku sudh tidk mampu utk menolak tubuh Pakcik Taher menjauhinya. Aku jadi lemas dan lemah. Perlahan lahan tangannya menyelinap ke dalamm seluarku. Jari jemarinya terus bermain main di permukaan ponggong ku.

"Dah lama pakcik tunggu saat ini. " bisiknya. Tangannya mula mencari batang butuh aku tanpa perlu disuruh. aku cuba menolak krna aku mula rasa takut. Apa kata kalau aku dirogol disitu.

Aku cuba menepis tangannya dari terus bermain dngn batang butuh aku. Secepat aku menepis secepat itu jg diorang menyerang. diaorang terus menghisap dada ku menambahkan lg rasa ghairahku. Tangannya menyentap seluarku ke bawah, menyerlahkan keseluruh batang dan ponggongku.

Aku cuba menarik semula seluarku ke atas tetaapi dihalangnya. diaorang jadi semakin seronok melihat keadaanku begittu. dngan pantas diorang menolakku jatuh ke atas sofa, terlentang. Seluarku di tarik keluar.

Terlanjanglah aku tanpa memakai apa2. Perlahan lahan diorang membuka baju, mencampak ke tepi. Membuka jeansnya membebaskan apa yangg sejak tadi membonjol. begitu besar, tebal dan menjuntai segar. Di hadapan ku kini Pakcik Taher bertelanjang bulat berdiri smbil menegang negangkan batang butuh nya yangg besar macam butuh mat salleh.

Diaorang tersengih, merapatkan diri ke arah ku. " jngan menolak. pakcik ada sesuatu yangg sedap utk adik. pakcik mmg sudh lama menantikan saat ini". Aku hnya mampu menunggu dan melihat Pakcik Taher mendekati ku.

Perlahan lahan diorang merebahkan badanku terlentang ke atas karpet. Di tengah tengah ruang tamu yangg dingin itu, kehangatan badannya membuatkan aku khayal. diaorang terus menyonyot tengkuk, terus ke dada ku.

Aku merelakan diriku di sedapkan oleh Pakcik Taher. sambil beromen kitaorang bergolek di atas karpet. Sedutannya berterusan dari dada, dada, perut dan terus ke batangngku. dngan cermat, lidahnya bermain main di muncung batang butuh aku, pandai diorang memain mainkan kepala butuh ku hingga ke tengkuk.

Aku berdenguh tanpa dapat ditahan. Kini seluruh batang butuh aku di tutuh seperti bermain harmonika. Aaah buahku turut dikulum sambit sedutan sedutan lembut dan ganas dilakukannya membuatkan nafas aku turun naik, tersentak dngn kencang"Aah pakcik.

Sudahlah tu. " Maniku bagai ingin terpancar tetaapi tidk terpancar. Ia bagaikan tergantung di situ penuh kenikmatan. Perutku turun naik, kejang menahan sakit bercampur nikmat yangg amat sangat"pakcik mmg idamkan ini. " bisiknya dngn suara dan nafas bak kuda.

Kisah Kongkek Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik
Diaorang terus menggenggam batang butuh aku, mengocoknya ganas. dalamm kenikamatan itu aku rasa sesuatu yangg sdg meniti di bontot ku. tdk kusangka Pakcik Taher menjilat bontot ku. Aaah Oooh.

Aku tidk terucap. Tanganku cuba menarik tangan Pakcik Taher utk menghentikannya, tetaapi diorang terus ganas menyerangku. jubur ku di jarakkan dngn tangan smbil memaksa aku mengangkang. Kedua dua kakiku terkangkang ke atas smbil aku dalamm keadaan terlentang.

Tiba tiba aku rasa smbil diorang menghisap batang butuh aku dngn ganas, jarinya bermain main di bibir bontot ku. dlm kesedapan, aku tidk berupaya menahannya. Perlahan lahan jarinya ditekankan ke bontot ku smbil lidahnya dimain mainkan di kepala butuh ku.

" jngan bang. " aku mula lemas. Aku tidk rela jarinya menerobos bontot ku. Cepat aku cuba mengemut agar jarinya tidk dapat di masukkan. Mmph. Mmph. Bunyi nafasnya yangg bak kuda.

Hisapannya makin kencang smbil jarinya ditekankan perlahan lahan ke bontot ku, cuba menawanku penuh kesabaran. Aku cuba bangun menghalang, tapi cepat diorang menolakku semula" jngan pakcik. nngghh oh ah. " Aku mencengkam rambutku.

Kesedapan yangg teramat sangat membuatkan aku tidk berdaya lg utk menghalang serangan jari Pakcik Taher di bontot ku. Aku makin lemah. makin ghairah. Makin nak terus diterokai. Omphchhphhk. Mulut Pakcik Taher cekap menghela butuh ku.

Secepat itu jg jarinya memujuk bontot ku agar merelakan. Aku masih enggan mengaku kalah. " jangaan pakcik. jangaan. saya tak nak. Kalau tidak. saya jerit. " "Diam! " jerkahnya.

Pehaku di angkat ke atas, terkangkang. Aku tidk dapat bergerak lg selain menunggu saat itu. Tangannya melata ke seluruh tubuhku yangg dibasahi peluh. Alur ponggongku jg kian basah. Aku makin lemah.

Makin lemas. Pakcik Taher makin gagah, makin ganas makin menggila. Ooomphm. mpmmh. nafas kudanya jadi bak seladang. Tanganku mencengkam tubuhnya. Cuba menolak tubuh sasa yangg makin menghimpit. dngan cekap jari nya terus menekan nekan bontot ku.

Aku tidk berdaya lg menahan kemutanku. Mataku makin layu. Nafasku makin kaku. Aku tahu, diorang tahu aku sudh mula mengalah. Jarinya dngn lembut di tekan perlahan lahan ke bontot ku.

"Oooh. ng. Tolong pakcik. jangaan. nanti sakit. " aku merayu. Jari telunjuknya terus mengorek dan berputar putar dngn lincah dan sekali sekali mencuba menusuk nusuk. "Aakkh. Ooughh. " aku semakin keras mengerang ngerang..

Kisah Sex Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik Kisah Kongkek
Tangannya berterusan meraba raba dan menjolok alur lubang bontot ku hingga membuatkan aku mulai merasakan kelainan, sesuatu yangg tak pernah ku rasai selama ini. Jari Pakcik Taher terbenam terus dalamm lubang bontot ku smbil jarinya menjolok jolok bermain di bontot ku.

Perlahan lahan diorang bermain memberikan aku satu kenikmatan lain. diaorang memasukan dua Jari. "pakcik. " aku terkemut kemut menahan jolokan jari Pakcik Taher. "pakcik ingin masukkan butuh dalamm lubang kamu, blh tak. ? " tanya Pakcik Taher dngn nada manja.

Tetaapi aku agak takut berasa sakit pula jika diikutkan kehendak Pakcik Taher itu. Berkali kali Pakcik Taher memujuk ku, aku tetap menolak. Kaki ku dirapatkan bagi mengelakkan Pakcik Taher bertindak di luar jangkaannya pula.

"Ala. dik, cube sekali aje. kalau sakit, pakcik berenti okay. ? " rayu Pakcik Taher lagi. "pakcik. jangaan nanti sakit" aku merayu. tetaapi rayuanku memberikan rangsangan yangg semakin ganas.

Aku lihat Pakcik Taher mengambil ky jelly dan melumurkan ke batang dia. diaorang lumurkan sedikit ke lubang bontot aku sehingga terasa sejuk. nyaman. Aku hnya menanti jer saat itu dngn hati yangg tidk rela.

Cite Sex Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik

Kepala butuh nya kini di arahkan ke pintu utama ku. "Tidakk. jangaan ". "pakcik buat pelan pelan. sedap". bisiknya penuh nafsu. Aku hnya menunggu dalamm ketidakupayaan. Kepala batang butuh nya menyentuh tepat mulut bontot ku, kurasakan begittu besar.

Aku jadi takut. Ku rasa kepala itu diasak asakkan ke bontot ku pelan pelan. nak tak mahu, aku mengalah dahulu, aku jg nak tahu bagaimana rasanya butuh Pakcik Taher yangg besar dimasukkan ke dalamm lubang ku nanti.

Dngan nafsu jantan yangg tidk lg dapat dikawal Pakcik Taher merapatkan dirinya ke bontot aku smbil tangan kirinya memegang batang butuh nya mengarahkannya kepala butuh nya yangg gemuk ke lubang bontot ku yangg telah menganga lalu menggesel geselkan batang butuh nya smbil dikepit oleh lemak bontot aku.

"Aakkhh. ja. jangaan. , ough. ! " tiba tiba aku menjerit keras, mata ku terbelalak dan badan aku menegang keras saat dirasakan oleh ku sebuah benda keras dan tumpul berusaha menyerbu masuk ke dalamm lubang bontot ku.

Ternyata Pakcik Taher berusaha menanamkan batang butuh nya ke lubang bontot aku. Pakcik Taher dngn selambernya cuba memasukkan butuh nya perlahan lahan ke dalamm lubang bontot aku, diorang tekan sedikit tetaapi tak mampu menembusinya.


Cite Blue Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik
  • "Aaakh. aahh. sakit. ahh. ! " aku meraung raung kesakitan, badan ku semakin mengejang. Pakcik Taher mengambil ky jelly dan menyapukan kan jarinya lantas diorang membasahkan pula lubang blkg aku.

  • Diorang masukkan jari telunjuknya perlahan lahan. " argh. aku tak dapat menahan nikmatnya. jarinya digrip begittu kemas sekali ". apabila sudh agak selesa diorang memasukkan 2 jarinya kedlm lubang blkgku.

  • Apa bila merasakan keadaan sudh selesa, Pakcik Taher membetulkan kedudukan, memegang dan menguakkan jubur aku. Kepala butuh nya singgah di permukaan lubang bontot aku. "Tahan sikit ye, dik" , tutur Pakcik Taher.

  • "pakcik ingin liwat saya ke? Matilah saya macam ni. Pakcik punya daah lah tebal dan panjang. Sakit saya ingin menahan nanti. " , luah aku yangg mula pasrah akan disetubuhi Pakcik Taher pada luar tabi' e. "Bukannya besar pun butuh pakcik ni" , balas Pakcik Taher dan menekan butuh nya ke dalamm lubang bontot aku dngn perlahan. "Erghh.

  • " , desah aku smbil terdongak dan mengetap bibir dalamm keadaan menonggek meniarap dalamm merangkak. Pakcik Taher kemudian mengeluarkan butuh nya dngn perlahan. sesudah itu, butuh org tua itu dimasukkan kembali ke dalamm lubang bontot aku dngn perlahan dan dikeluarkan dngn tempo yangg sama. Keadaan itu berlanjutan utk beberapa minit. "Relakskan otot bontot.

  • " bisiknya. cuba mengajar"Kalau tidk nanti sakit. Kali ini pakcik akan terus tekan. Kalau tak ingin sakit, relakan saja. " "ah. uh. " Aku terpaksa akur. Benda besar itu mula di dorongkan ke depan.

  • Oleh krna takut, aku relakskan bontot ku agar kepala batang butuh nya dapat menelus masuk. dngan penuh kepakaran, Pakcik Taher mula menekan. Aku memejamkan mata menunggu dngn penuh ngeri.

  • Aku selalu dengar dan baca cerita tentang perbuatan ini. Rata rata mereka kata pengalaman ini sangat menyakitkan apalagi kalau pecah dara. Ada yangg kata rasanya macam bontot dikoyak dua.

  • Di luar sana hujan telah lama turun dngn lebatnya. Perlahan lahan Pakcik Taher menolak masuk butuh nya, butohnya yangg hangat itu sedikit demi sedikit menembusi bibir lubang aku. "plop".

  • Aku menjerit kesakitan bila kepala cendawan Pakcik Taher berjaya menceroboh ke lubang belakangku. "Owh. arh. sakit. cikgu. arh. " "Empph. tahan dulu. kejap aje. uummpphh. " Aku tahu yangg kekuatan Pakcik Taher melebihi ku, kesakitan yangg dirasai saat itu sukar utk ditahan, apatah lg butuh Pakcik Taher yangg amat besar dan padu itu sdg berusaha utk ditujahkan lebih dalamm lagi.
Walaupun aku cuba menolak Pakcik Taher semula, tetaapi Pakcik Taher tetap dngn keinginan nafsunya itu. "Owh. arrgh. sakit. cikgu. aAARRGHh. " "Emph. sikit lg sayang. emmphh. oaaAHHh. " otot kemutku terus mencengkam kepala cendawan Pakcik Taher.

Novel Melayu Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik

Terasa sakit yangg amat sangat. seolah olah ingin koyak bontot ku. Pakcik Taher dapat melihat dngn jelas bahagian kepala batang butuh nya terbenam mengoyak lubang bontot ku dngn ganas sekali.

"Ark. ark.. sakit. aa rrkk k" raung ku. Pakcik Taher memaksa kepala cendawannya masuk semakin dalam, diorang menyuruhku agar aku tidk menahan kemasukan itu sebaliknya merelakan dngn relax. Kepala ku terdongak ke atas, mulut ku terbuka luas, mata ku terbeliak apabila Pakcik Taher menekan batang butuh nya lebih dalam.

Kini sudh separuh dari batang butuh Pakcik Taher tenggelam, mengoyak lubang bontot ku dan cuba menekan lebih dalamm lagi. Di masa yangg sama raungan ku semakin bertambah kuat. "Aark. Aark" kedengaran bunyi dari mulut ku yangg terbuka luas.

Suara ku seakan akan tersekat di kerongkong. Batang butuh Pakcik Taher semakin ganas mengoyak dan merabak lubang bontot ku. Menggedik gedik tubuh ku seperti ayam kena sembelih. Kepedihannya tidk tertanggung lagi.

Pakcik Taher menarik sedikit batang butuh nya hingga takuk kepala batang butuh nya kemudian sekali lg membenamkannya. "Aark.. Aark" aku menggelepar, seperti orang terkena kejutan elektrik apabila lubang bontot ku menerima hentaman kedua santak sampai ke pangkal batang butuh nya.

Dan akhirnya Pakcik Taher bernafas lega disaat seluruh buntuhnya berhasil tertanam di lubang bontot aku. sesudah keseluruhan butuh nya dimasukkan ke dalamm lubang nikmat itu. Aku rasa bagai ingin terberak.

Sakit tapi penuh nikmat terutama bila Pakcik Taher menegang negangkan batang butuh nya di dalamm lubang ku. Kini mulailah diorang menyondol ku dngn kedua tangan memegang pinggan ku. diaorang mulai menujahkan batang butuh nya mulai dari irama pelahan dan kemudiannya laju sehingga membuat tubuh ku bergoyang goyang dngn kuat.

"Aahh. aahh. aah. oohh.. sudah. oohh. su. daah lah tuu ah. saakiit. ooh. ! " begittu lah rintihan ku.. Tubuh aku terhenyak terguncang di katil. Makin di rayu, makin mengila Pakcik Taher kerjakan lubang bontot ku.

Keringat semakin membanjir memenuhi tubuhnya. Lama kelamaan aku longlai dan hnya mengikuti kemahuan Pakcik Taher. aku kelihatan amat tidk bermaya sekali. diaorang terus mengasak asak ku. Ah. aku menjerit tanpa dapat ditahan.

Diaorang semakin ghairah mendengar jeritanku. Makin lama makin ganas sehingga diorang langsung tak menghiraukan jeritanku malah makin terus menggila. diorang menyorong tarik batang butuh nya. Keperitan dijolok bercampur kesedapan itu tidk dapat aku gambarkan.

Cite Lucah Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik

"kemut kuat. " sentak Pakcik Taher seakan marah. "plap. plap. " tangannya menampar nampar bontot ku. aku mengemut batang raksasa Pakcik Taher. Pakcik Taher menghentakkan butuh nya sekuat hati ke bontot ku.

Hangat. terasa setiap inci butuh raksasa Pakcik Taher melanggar dinding bontot ku. penuh memenuhi ruang bontot ku. henjutan yangg kasar keluar masuk bontot ku. aku menggelengkan kepala menahan hentakan demi hentakan Pakcik Taher.

Pakcik Taher melepaskan sebelah kakiku turun. kini diorang memeluk sebelah kakiku smbil menyorong batang butuh nya yangg besar berurat keluar masuk bontot ku. aku megetapkan bibir. sakit. mataku terpejam.

"plop. plop. " bunyi peha Pakcik Taher berlaga bontot ku. sesekali memerik peluhnya membasahi tubuhku. aroma jantan yangg sdg bersetubuh. mengasyikkan. mengkhayalkan. Tiba tiba Pakcik Taher memberhentikan asakannya lalu diorang menarik butuh nya keluar dari bontot ku dan mendapati lubang bontot aku yangg bulat besar ternganga berbentuk batang butuh nya.

Puas men bontot ku dari depan, Pakcik Taher menyuruhku menonggeng. kakiku di kangkangkan luas. bontot ku melentik macam anjing ingin kena jolok. doggy style la katakan. bontot ku yangg mulai lega, kini di tujah butuh raksasa Pakcik Taher semula.

"Argh. pakcik. " ku megerang bila kepala takuk Pakcik Taher meloloskan ke bontot ku. Simpulan bontot aku mula merekah lalu membenarkan takuk kepala batang butuh Pakcik Taher masuk Sedikit demi sedikit kepan jangaan batang butuh Pakcik Taher menyumbat celah bontot subur aku menyebabkan aku semakin menonggek akibat disumbat sedemikian rupa.

Tdk dapat dibendung lg rasa enaknya tatkala kulit butuh nya menggesel isi lubang bontot yangg maha lembut itu hingga akhirnya kantung telur butuh Pakcik Taher melekap di celah bontot subur ku.

Tertonggek aku ketika batang butuh Pakcik Taher santak ke dasar bontot ku. Mata ku terbeliak dan kepala ku terdongak. Pakcik Taher merasakan seperti batang butuh nya digigi gigit di dalamm lubang bontot ku dan mula menujah dngn perlahan, "mmph. mmpphh. " dengus ku menggelinjat menerima asakan perlahan dan teratur dari Pakcik Taher.

Pakcik Taher memegang bahuku smbil menghenjut sekuatnya seluruh butuh nya masuk ke juboku. aku menjerit. "argh. Pakcik. " Pakcik Taher semakin ghairah dngn jeritanku. diorang semakin melajukan tujahan batang butuh nya keluar masuk kejuboku.

Aku menjerit perlahan. ahg. sakit Pakcik! Pakcik Taher yangg semakin ghairah setiap kali aku merengek. aku rasakan butuh Pakcik Taher yangg besar berurat menjadikan aku tidk karuan dan jadi serba tak kena.

Rasa sakit. pedih. sedap. nikmat. Pakcik Taher kemudian melurutkan butuh nya pada alur jubur aku dngn rakus sementara aku makin melentikkan lg tonggengan jubur ku. Seterusnya, bontot aku terus dihenjut bertalu talu oleh butuh Pakcik Taher dngn sekuat kuat hati.

"Ahh! Ahh! Ahh! Uhh! Uhh! Uhh! " , raung aku smbil tubuh ku terlentik lentik dan kepala ku terdongak dongak sementara dahi ku berkerut kerut, mata ku terpejam erat, dan mulut ku menganga luas.

Henjutan butuh Pakcik Taher pada bontot aku semakin deras dan rakus. Jerutan bontot aku yangg mengemut hebat butuh nya amat mengasyikkan Pakcik Taher. "Huu! Sedapnya jolok bontot kamu! Ketat! kamu mmg kemut power! " , keluh Pakcik Taher.

Cerita Malay Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik
"Uhh! Uhh! Uhh! pakcik mmg daah rancang ingin liwat saya ye! Ahh! Ahh! Ahh! " , tanya aku dalamm meraung krna diliwat org tua itu dngn deras. Pakcik Taher tidk menjawab dan terus mengerjakan jubur aku dngn semahunya.

Pakcik Taher menarik kedua dua tangan aku ke belakang dan meletakkannya dibelakang pinggang aku. sesudah kedudukan kedua dua tangan aku dikunci oleh kedua dua tangannya, Pakcik Taher menghenjut lg bontot aku dngn lebih deras dan lebih rakus.

"Ohh! Ohh! Ohh! Ohh! Ohh! " , raung aku dngn tubuh yangg separa ternaik dan jubur yangg terlentik habis dalamm kedudukan menonggeng meniarap smbil merangkak itu. "Sedap betul dapat jolok bontot kamu! Huu! Huu! " , dengus Pakcik Taher dngn kuat.

"sayang. sedap tak rasa butuh pakcik. " Pakcik Taher berbisik ghairah ke telingaku. lidahnya sibuk bermain ke telingku. kekadang diorang menggigit manja telingku. "sedap pakcik. " aku seperti di pukau oleh batang butuh Pakcik Taher.

Pakcik Taher menghentak sekuatnya butuh nya ke juboku "Sakit pakcik! perlahan sikit! pintaku. "Sedapkan sayang. Sayang rasa sedap tak? " pujuk Pakcik Taher yangg rakus merobek lubang juboku. "sedap"aku seperti dipukau.

Walaupun sakit aku tetap menyatakan sedap.. Setiap kali batang butuh Pakcik Taher keluar masuk, aku dapat merasa seluruh batang butuh nya dan dinding bontot ku mengemutnya dngn kuat. Tangannya memaut kemas kedua dua pinggul ku.

"Eeerkh.. errkkh. " rintih ku kesenakan bila Pakcik Taher menghujam menikam batang butuh nya dngn ganas, diorang semakin menggila menghentak bontot ku. pedih. badanku terpelanting sama setiap kali butuh Pakcik Taher keluar masuk bontot ku.

"Sedap bontot kamu ni. " bisik Pakcik Taher. "pakcik. laju". Aku hnya mampu mengerang kesedapan. "Uuh. uhh. oh. hm, " Dengus Pakcik Taher kenikmatan, Kepala butuh nya mula mengembang dan berdenyut denyut, Pakcik Taher menjilat telingaku.

Habis basah dngn air liurnya. sebelah tangannya menarik erat tubuhku. rapat ke tubuhnya. terasa basah belakangku bersatu bengan bulu dadanya yangg berpeluh. tangan sebelah lg meramas ramas rambutku. "aku merengek rengek manja" Pakcik Taher menghayunkan dengann penuh bertenaga.

Aku menguatkan kemutan. aku tahu Pakcik Taher sudh sampai klimaks. aku tonggengkan bontot ku smbil ku kemutkan batang butuh Pakcik Taher. diorang menarik kuat bahuku. dan hingga akhirnya. satu hentakkan kuat membenamkan butuh raksasa miliknya.

"Argh. " diorang meraung melepaskan pancutan pancutan panas ke dalamm bontot ku. aku membelalakkan mata dngn pandangan kosong merasakan setiap kali aku merasakan pancutan mani Pakcik Taher mengenai dasar bontot ku.

Aku tercungap cungap kelesuan merasai sebuah kesengsaran dan kenikmatan menyergap tubuh ku. Lalu pandangan ku mengabur, dan ia seperti melayang layang. Setengah pengsan! Jelas terbayang kepuasan di raut wajah Pakcik Taher bila senjatanya yangg masih terbenam di liang bontot ku dirasakan seperti mengemut ngemut, diramas ramas serta diurut urut dngn kehangatan dan kelembapan lubang bontot milik ku.

Termengah mengah kedua duanya menarik nafas lesu lalu Pakcik Taher rebah menindih tubuh molek di bawahnya kemudian berbaring mengiring keletihan memeluk ku smbil batang butuh nya masih berada dalamm rekahan bontot ku.

Bontot ku mencengkam butuh Pakcik Taher. aku kontrol kemutanku. butuh nya berdenyut denyut dalamm bontot ku tetaapi masih keras. sesudah keadaan reda, Pakcik Taher keluarkan batang butuh nya dari bontot ku.

Kelihatan sperma meluru keluar dari lubang bontot ku yangg terkemut kemut. "lama pakcik tak fuck orang. bila berdua dngn kamu. butuh pakcik tak blh tahan. " Pakcik Taher melepaskan apa yangg terbuku di dadanya selama ini.

Pakcik Taher kelihatan puas, memandang ke arahku. tangannya meramas ramas bontot ku yangg diratah sebentar tadi.. sambil berbogel diorang mencapai tuala dan terus ke bilik mandi. Badan sasa nya itu betul betul hebat dalamm keadaan bogel, butuh nya begittu gemuk terpelanting kiri dan kanan bila diorang melangkah ke bilik mandi.

Aku meniarap kelesuan. Terlanjang. batang butuh aku masih mengeras, seolah olah mahukan lagi. jubur ku terasa perit. Pakcik Taher langsung tidk risau. bontot ku sakit akibat penangan butuh raksasa Pakcik Taher.

Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik ***
Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik, sex story , Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik cerita lucah gay melayu Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik kisah rogol gay Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik cerita blue seks gay, porn, erotic sex, Bontot Aku Terkemut Dirogol Pakcik


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/