Dicumbu Dan Dilancap Gay Seks Ganas

January 06, 2016, in category
Dicumbu Dan Dilancap Gay Seks Ganas | Nama saya Teddy kisah ini terjadi semasa saya masih menuntut di uitm kelas persediaan untuk ke luar negeri. Ketika saya baru berumur 20 tahun. saya sebenarnya tak pernah melakukan hubungan seksual sebelum itu and ini merupakan pengalaman pertama saya mengadakan hubungan seks dengan jantan.

Sebagai permulaan saya merupakan seorang yaang sangat aktif bersukan and mempunyai bentuk badan yaang agak sasa ditambah dengan wajahku yaang agak kacak and menjadi perhatian rakan-rakan perempuan di kelas persediaan.

Walaupun begitu saya masih belum bersedia untuk menjalin hubungan cinta secara serius. Ada juga saya bercouple dengan beberapa orang gadis namun hanyalah sekadar berdating-dating biasa, berjalan bersama and makan bersama sahaja.

Cukuplah pengenalan tersebut, berbalik kepada pengalaman pertama saya dengan seorang lelaki. Malam itu adalah malam hari sabtu atau lebih tepat lagi malam ahad, hostel agak lenggang dengan kebanyakan pelajar balik ke rumah masing-masing ataupun berjalan-jalan di kl.

Saya agak malas untuk keluar malam itu kerana penat selepas terlibat dengan perlawanan sepak takraw pada petangnya. jadi saya melepak di bilik tv untuk menonton tv. saya bersendirian sahaja di bilik itu and keadaan bilik yaang agak panas jadi saya membuka baju t-shirt lalu duduk untuk menonton cerita di tv.

Entah kenapa malam itu saya rasa sangat teruja secara seksual. saya kemudian memandang sekeliling bilik and mendapati memang tiada orang lain di bilik itu. saya dengan perlahan-lahan memasukkan tangan saya ke dlam seluar jeansku and mengusap batang penis ku yaang agak besar and sepanjang 6 setengah inci itu.

Saya menonton sambiil mengusap lembut penis ku tanpa niat untuk trs melakukan onani hingga mengeluarkan sperma ku yaang rasanya terlalu banyak bertakung di dlam kantung penis ku. Setelah sekian lama saya merasakan kurang selesa kerana seluar jeans saya agak ketat lalu saya membuka button atas jeansku and seterusnya meloloskan kepala penis ku melepasi getah seluar dalamku.

Saya semakin teruja and penis ku semakin tegang. saya semakin kurang menumpukan perhatianku kepada cerita di kaca tv. dlam keasyikanku membelai lembut kelaki-lakianku, saya terpejam mataku untuk beberapa ketika.

Kemudian saya terasa seolah-olah saya sedang diperhatikan lantas saya membuka mataku. saya sangat terperanjat kerana bila saya membuka mataku, rakan sekelasku Reyvan sedang memerhatikanku. saya sepantas kilat menarik tanganku dari dlam seluar dalamku.

Kemudian saya membetulkan seluar jeansku dengan membutangkan kembali button fly. saya terkedu tak bersuara and berasa sangat malu. Reyvan kemudiannya duduk bersebelahan denganku di sofa. saya hanya buat tak tahu and pura-pura menumpukan perhatianku pada kaca tv.

Dlam hatiku tak henti-henti menyumpah. Walaupun mataku tepat memandang kaca tv otak saya sebenarnya resah berfikir. Reyvan mungkin menyangka saya gila seks. Tiba-tiba kurasa sesuatu menyentuh penis ku yaang masih tegang.

Saya lantas memandang ke arah penis saya and sungguhku terkejut melihat tangan Reyvan sedang meramasku. Walaupun masih berseluar jeans jelas kelihatan bonjolan penis ku yaang seakan-akan ingin menonjol keluar.

Belum sempatku berkata apa-apa Reyvan segera mencumbuiku. Mulutnya segera mencium bibirku dengan rakusnya. Anehnya saya tak pula bertindak untuk menghalang malah saya seakan merelakan Reyvan menciumku. Reyvan seperti seorang yaang sangat berpengalaman di dlam hubungan seks.

Cerita Sex Dicumbu Dan Dilancap Gay Seks Ganas

Dia menghisap lidahku and nafasku semakin tak teratur oleh gelojak nafsuku semakin teransang. Tangan Reyvan juga semakin berani untuk menyelinap ke dlam seluar jeansku. Reyvan kemudiannya mengusap rerambut yaang menghiasi pangkal penis ku.

Saya semakin tak sabar menunggu untuk Reyvan menyentuhi batang penis ku. Kurasakan cairan air mazi mengalir membasahi kepala penis ku yaang berkhatan. Akhirnya jari jemari Reyvan menyentuh kepala penis ku and saya merasakan seolah-olah terkena renjatan elektrik.

Mahu saja rasanya penis ku memuntahkan sperma ku yaang sudah terlalu lama tidakku pancutkan. dlam keadaanku yaang semakin tenggelam dlam ghairah terlarang itu, Reyvan tiba-tiba berhenti. Dia kemudian memandang tepat ke arahku.

Saya tak tahu apa yaang harusku lakukan. Hanya satu yaang saya mahu masa itu adalah untuk memancutkan sperma ku. Sesungguhnya penis ku telah mengatasi otakku untuk berfikir. Reyvan kemudian bangun and menuju ke bilik stor yaang berada di dlam bilik tv itu.

Dia memberikan isyarat kepadaku untuk mengikutnya ke situ. saya masih lagi ragu-ragu namun keinginanku yaang sangat menebal untuk mencapai klimaks memaksa saya untuk menuju ke bililk kecil itu. Tanpa kusedari saya sudah berada di bilik stor yaang agak gelap.

Saya tak menyedari Reyvan berada di sebelahku. saya hanya berdiri tegak di tengah-tengah bilik itu. Reyvan perlahan-lahan menyentuhi seluruh tubuhku yaang masih berpakaian. Reyvan seterusnya mencumbuiku lagi. Kali ni saya membalas ciumannya and ini memberikan ruang untuk Reyvan trs menerokai seluruh badanku.

Jari jemari Reyvan kemudian dengan cekap membuka satu persatu buttonfly jeansku. Kini konek saya hanya dilindungi oleh seluar dlam sahaja. Jemari Reyvan seterusnya melondehkan seluar dalamku lantas menyerlahkan penis ku yaang tegang menongkat langit.

Air maziku mengalir seperti aliran airmata. Reyvan mengusap batang zakar saya dari hujung ke pangkal dengan lembut and penuh kepakaran. saya semakin ghairah and rasanya saya akan mencapai klimaks bila-bila masa sahaja.

Lidah Reyvan yaang rakus menjilat bibirku kemudian dialihkan ke leherku. Perlahan-lahan Reyvan mencumbu bahagian badanku menuju ke arah penis ku. saya seakan-akan tahu Reyvan akan mengulum penis ku and tak dapat menunggu lebih lama untuk dia memasukkan kepala penis ku yaang berdenyut keras ke dlam mulutnya.


Cerita lucah Dicumbu Dan Dilancap Gay Seks Ganas
  • Nafasku semaikn kencang bila lidah basah Reyvan menyentuh kepala penis ku. Reyvan menjilat seluruh batang zakar saya seperti sedang menjilat ais krim lollipop. Lidahnya dengan cekap menjilat kuat bahagian urat besar di bawah kepala penis ku yaang sangat sensitif.
  • Dengan satu pergerakan Reyvan memasukkan keseluruhan batang penis ku ke dlam mulutnya. Reyvan lalu menggerakkan kepalanya ke bawah and ke atas. Tangan Reyvan kuat memegang bontot ku and seakan menyuruhku untuk mengerakkan badanku ke depan and ke belakang persis sedang melakukan hubungan penetrasi seksual.
  • Keinginanku semakin memuncak untuk menembakkan cairan pekat maniku ke dlam mulut Reyvan. kenikmatan yaang kurasakan saat itu terlalu hebat berbanding dengan kelazatan yaang saya rasakan bila melakukan onani di bilik mandi.
  • Lantas saya mengerakakan bontot ku seiring dengan gerakan mulut Reyvan yaang sedang menghisap batang penis ku. Tiba-tiba kurasakan otot bontot ku menegang and kekerasan penis ku bertambah setahap lagi.
Saya tahu sperma ku akan membuak keluar dari penis ku saat itu. Reyvan juga menyedarinya namun Reyvan semakin laju menghisap keris saktiku itu. o. aah. saya mengerang kelazatan bila Reyvan menolak bontot ku ke arahnya and bibirnya trs menyentuh pangkal penis ku.

Saya memaut kepala Reyvan and menariknya ke arahku. Pada masa yaang sama kepala penis ku yaang tertusuk jauh ke dlam mulut Reyvan berdenyut hebat and pancutan sperma ku berdas-das menembak kerongkong Reyvan.

Dicumbu Dan Dilancap Gay Seks Ganas cerita seks gay, kisah melayu gay sex lucah Dicumbu Dan Dilancap Gay Seks Ganas, hot gay malaysia

Dicumbu Dan Dilancap Gay Seks Ganas


Saya merasakan pancutan sperma sebanyak sepuluh kali. Anehnya Reyvan tenang sahaja membiarkan pancutan sperma ku di dlam kerongkongnya. Reyvan menelan kesemuanya. Wah. tak terbayang kepuasan yaang saya alami ketika itu.

Reyvan akhirnya melepaskan penis ku dari penjara mulutnya. perasaan barsalahku tiba-tiba sahaja muncul and ingin sahaja saya beredar secepat mungkin. Namun Reyvan masih belum selesai. Sepanjang masa itu saya tak pernah sekalipun menyentuh konek Reyvan.

Reyvan membuka pakaiannya and segera memelukku. saya masih bert-shirt hanya seluarku yaang entah ke mana. saya langsung tak tahu apa yaang perlu lakukan masa itu. Reyvan yaang menyedari kekalutan saya kemudian menggenggam kembali penis ku.

Ajaib sekali penis ku masih lagi tegang walaupun baru sahaja menembakkan jutaan air mani ke dlam muluut Reyvan. Biasanya penis ku akan trs lembik selepas sahaja klimaks semasa saya melakukan onani.

Reyvan kemudiannya tunduk membelakangiku. Tanganya lantas membawa kepala penis ku ke arah bontot nya. Kepala penis ku masih sangat licin dibasahi cairan maniku. Reyvan trs membenamkan kepala penis ku ke dlam lobang bontot nya.

Reyvan seterusnya menggerakkan bontot nya secara perlahan sehingga seluruh inci batang penis ku masuk ke dlam. Saat itu saya kehilangan keterunaan saya. Rasa berdosa yaang hadir sebentar tadi diganti dengan gejolak nafsu yaang semakin membuak.

Saya yaang sudah terlanjur lantas menujah lobang bontot Reyvan dengan gerakan-gerakan yaang pantas. saya membenamkan penis ku sedalam-dalamnya and kemudian menarik keluar pendayung saya sehingga hanya kepala penis ku yaang berada di dlam lobang bontot Reyvan.

Reyvan mengerang kecil akibat tikaman yaang bertalu-talu kulakukan ke atas lobang bontot nya. Peluh jantan deras mengalir di serata badanku seperti seorang pelari marathon. Reyvan kemudian mengarahkan saya untuk menliwatinya sambiil melancapkan penis nya yaang juga sangat licin dengan air mazinya.

Itulah kali pertama saya menyentuh konek lelaki selain konek saya sendiri. Gerakan jari jemariku lancar bergerak dari pangkal hingga ke hujung penis Reyvan yaang sangat licin dengan cairan air mazinya itu.

Terasa satu perasaan yaang aneh bila kumerasakan penis lelaki lain berdenyut keras di dlam genggamanku. Dinding bontot Reyvan yaang sempit mengemut keras and seakan-akan menyedut sperma ku keluar. Sisa-sisa sperma ku and air mazi yaang baru melancarkan pergerakan penis ku di dlam bontot Reyvan.

Saya semakin deras berdayung and tanganku semakin pantas melancapkan penis Reyvan yaang hanya kecil sedikit sahaja berbanding penis ku tetapi kerasnya macam batang besi. Setelah hampir 10 minit kami melakukan liwat.

Akhirnya saya tak mampu lagi menahan pancutan sperma ku. saya mencapai klimaks kali kedua. Pancutan airmaniku ke dlam lobang bontot Reyvan merangsangkan Reyvan ke tahap maksima and penis nya berdenyut keras lalu pancutan sperma Reyvan pantas membasahi jari jemariku and lantai bilik stor itu.

Kami berdua keletihan and nafas kami tak karuan. Perasaan takut tiba-tiba mucul di fikiran saya and cepat-cepat mengenakan pakaian. Reyvan juga melakukan perkara yaang sama. Kami beredar dari bilik tv selepas itu tanpa sebarang kaat-kata.

Itulah peristiwa yaang menjadikan saya seorang biseksual. Kerana saya masih berminat and melakukan hubungan seks dengan wanita. saya ada juga nelakukan hubungan seks dengan Reyvan beberapa kali selapas itu tetapi setelah habis kelas persediaan and kami masing-masing menyambung pengajian di uk.

Kami tak pernah berhubung lagi.
Dicumbu Dan Dilancap Gay Seks Ganas ***
Dicumbu Dan Dilancap Gay Seks Ganas, sex story , Dicumbu Dan Dilancap Gay Seks Ganas cerita seks gay, kisah melayu gay sex lucah Dicumbu Dan Dilancap Gay Seks Ganas, hot gay malaysia, porn, erotic sex, Dicumbu Dan Dilancap Gay Seks Ganas


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/