Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut

January 21, 2016, in category
Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut | Namaku Sonny saya sebenarnya bukanlah seorang gay, tapi saya minat sangat kat lelaki. Kisahku minat pada lelaki bermula apabila saya mengenali Joni. die seorang yang tegap, oklah. Pada mulanya saya tak kenal die, tapi bila die mula bermain bola sepak di padang saya mula kenal dengan die.

Straight to the point, saya mula mengenali seks sejenis bila Joni mencium saya di pipi pada suatu pagi selepas kita berjogging. saya pon tak sangka die akan berlaku demikian, tetapi mungkin setelah mengenaliku selama beberapa bulan, die betul betul menyenangiku.

Selang beberapa hari selepas itu die sering menciumku and saya pon sudah pandai mencium balas. die bukan saja mencium di pipi malah di leher and samalah yang saya lakukan padanya.

Setelah sekian lama saya semakin asyik and meminta untuk bercium mulut. Apabila mulutnya bertemu mulutku suatu kepuasan timbul dalam diriku. Sambil bercium mulut, kita turut bermain lidah and menyedut sedalam dalam nya.

Uhh kepuasannya memang tak dapat dibayangkan. Selang beberapa hari selepas itu, Joni mula meraba raba batang kote saya sambil berciuman. saya pon mulalah pandai bermain main dengan batang kote nya juga.

Cerita Sex Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut

Kadang kadang die melancapkan batang kote saya and adakalanya saya melancapannya and ianya sungguh nikmat. secara perlahan lahan die melurut batang kote saya sehingga tegang and akhirnya terpancut. pada masa itu kita belum pandai menjilat sperma sebaliknya hanya mengelap di baju atau seluar dalam.

Saya juga melakukan yang sama padanya, melurut lurut sampai terpancut. Setelah sekian lama kita sudah pandai menghisap batang kote antara satu sama lain. saya paling suka menghisap batang kote nya and die selalu kegelian bila saya menghisap batang kote nya.

Saya akan menghisap sedalam dalam nya sehinggalah terpancut sperma nya dalam mulutku. uuh sedapnya. die kurang mahir menghisap tapi saya tetap merasa puas bila dihisap olehnya. bila saya menghisap batang kote nya saya juga turut bermain main lidah dengan batang kote nya.


Cerita lucah Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut
  • Akhirnya kita sudah pandai membuat hubunagn seks. tapi terus terang saya katakan kita tak pernah main jubur , maksudku saya tak pernah membenam batang kote saya ke dalm jubur nya and samalah juga die.
  • Saya selalu main seks dengan die di rumahku. adegan kita selalunya bermula begini. die akan datang ke rumahku. sampai di bilikku, saya akan kuncikan pintu. selepas mengunci pintu kita akan berciuman dalam keadaan berdiri.
Kita berciuman di pipi, dahi, telinga and leher. sambil itu kita turut bercium mulut and bermain lidah. Setelah puas berciuman saya akan menanggalkan bajunya and die menanggalkan bajuku. saya akan menjilat jilat badannya, dadanya, ketiaknya sambil mencium and menggigit gigit kecil.

Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut cerita gay melayu, Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut kisah gay lucah Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut

Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut


Setelah amat terangsang kita pon baring di katilku. adegan bercumbu cumbuan pon bermula. kita saling mencium, menjilat and bergomolan. setelah itu die akan tanggalkan seluar and seluar dalamku and saya pon melakukan yang sama atasnya.

Bila dah tertanggal semuanya saya pon apa lagi hisap kote nya sedalam dalam nya. menghisap, hisap and hisap sambil menjilat jilat dubur nya, pehanya and menggigit gigit bahagian bahagian itu.

Kita akan saling bertukar posisi untuk kepuasan bersama. Bila saya di atas saya akan mencium and menjilat seluruh tubuhnya. and akhirnya mencium bulu bulu di batang kote nya and terus hisap kote sedalam dalam nya sehingga terpancut.

Kadang kadang kalau masa pendek and tak sempat menghisap kita cuma akan melancapkan pasangan masing masing. Aktiviti kita boleh dikatakan setiap hari. Kini saya dah berpisah dengan die, sebab die dah ada awek.

Saya dah 3 tahun tak main seks.
Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut ***
Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut, sex story , Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut cerita gay melayu, Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut kisah gay lucah Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut, porn, erotic sex, Hisap Kote Sampai Terpancut Didalam Mulut


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/