Gay Digangbang Bermai Ramai Kote Besar

January 06, 2016, in category
Gay Digangbang Bermai Ramai Kote Besar | saya nie lelaki melayu, tapi taste sangat dngn orang yg kulit putih, especially dengan Mat Salleh. Hari tu kat office kerja saya tak banyak, so saya bagi alasan ader hal penting. pada mase tue pukul 6 petang. saya ke satu mall di Kuala Lumpur.

Ingat saja mahu jalan jalan window shopping. sampai situ, alang alang dah sampai saya mesti ke toilet. tengok apa apa aktivit menarik ader di situ. Baru saja saya berdiri kat urinal, datang Mat Salleh muda, usia 21 tahun.

Hensem habis, muka ala ala pelakon korea. mata bulat dngn baju pejabat dan tie. dah memang taste saya sangat sangat lah. die respon, kennyit mata. saya ikut saja lah.

Namanya Devon. die bwk saya ke toilet lain yg lebih tersorok. tak ader orang sangat. masuk cubicle terus die dive ke pelir saya. wow. kulumannya. memang saya rasa terbaik setakat nie.

Expert giler, skil die. semangat die. memang mahu pancut saja rasa. perlahan lahan saya bisik kat die saya tak mahu pancut. saya mahu die yg pancut. so die stop, saya pulak bukak seluar die.

Cerita Sex Gay Digangbang Bermai Ramai Kote Besar

Dngn underwear colour merah tu, badan yang putih, jubur yang amat best, pejal dan bulat. saya apa lagii, bukak underwear die. wow. pelir pun besar siot. lebih kurang saiz saya.

Saya kulum batang pelir die sepuasnya. saya suruh die pancut air mani nya dalam mulut saya. lepas 20 minit, die isyarat saya dah mahu pancut. saya angguk saja. sekali die pancut, m best rasanya.

Tapi saya tak telan ler. lps ambik no tel, untuk future projek, kita blah saya merayau kejap di mall. nampak tak ader yg menarik. masuk balik ke toilet tu.

Kot kot ader lagii Mat Salleh cute lagii. hehhe. nasib baik. ader dua orang Mat Salleh tgh berdiri kat urinal. saya pegi berdiri tengah tengah. jeling ke kiri. nampak mamat tiu tengah pegang pelir die yg stim.


Cerita lucah Gay Digangbang Bermai Ramai Kote Besar
  • Jeling ke kanan. fuhh. pun mamat tu tengah stim giler. besar pulak tu. mamat sebelah kiri saya tu kenyit mata dan blah. saya pun apa lagii, terus ikut die.
  • Mamat tu lagii hensem apa. kita pegi ke tempat saya main dngn Devon tadi. on the way, borak borak dngn mamat nie, namanya Freddy, dari New York datang kerja sini.
Die top dan die mahu fuck saya. saya cakap, no sorry, saya buat oral saja. die ok dan respect saya. sampai dalam toilet, fuhh. giler ganas mamat nie. siap teasing saya lagii, suruh saya beg untuk pelir die.

Gay Digangbang Bermai Ramai Kote Besar cerita melayu gangbang gay, kisah gay threesome, anal sex Gay Digangbang Bermai Ramai Kote Besar, cerita lucah gay

Gay Digangbang Bermai Ramai Kote Besar


Lepas tu die tujah dalam dalam. tapi saya rasa best sangat. dah ler hensem. lepas dalam 20 minit, tanpa warning die pancut dalam mulut saya, nasib baik tak tertelan.

Die cakap thank you, nice blowjob, kemudian kita blah. saya pegi balik ke toilet tadi tu, kot kot mamat yang butuh besar tu ader lagii. yup, die masih kat situ.

Die tanya saya main ke dngn mamat tadi, saya cakap ya, siap pancut dlm mulut saya lagii. terus die ajak saya masuk cubicle situ jugak. suspen juga, sebab sini ramai orang keluar masuk.

Tapi saya ikut juga. masuk dalam terus die jolok mulut saya dngn butuh die. fuh. dah ler besar. lepas tu tak sampai 15 minit terus pancut. nie lagii satu, tak ader warning.

Saya terus ludah dan blah. rasanya dah cukup 3 mani Mat Salleh saya dah rasa hari nie. kalau jumpa lagii kang saya sendiri pulak pancut. lepas tu terus lancap.

Baru lega. Masih terbayang Devon dngn butuh dan jubur nya yang kekar tu. nnti sure saya call die untuk projek lagii.
Gay Digangbang Bermai Ramai Kote Besar ***
Gay Digangbang Bermai Ramai Kote Besar, sex story , Gay Digangbang Bermai Ramai Kote Besar cerita melayu gangbang gay, kisah gay threesome, anal sex Gay Digangbang Bermai Ramai Kote Besar, cerita lucah gay, porn, erotic sex, Gay Digangbang Bermai Ramai Kote Besar


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/