Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah

January 14, 2016, in category
Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah | Ketika itu saya masih lagii belajar di sebuah sekolah berasrama penuh di ibukota. Di sekolah saya tu, ada seorang guru muda yangg menjadi warden. namanya Cikgu Bobby. Cikgu Bobby nie baik denngan saya, layaknya macam abang saya saja.

Masa tu saya masih di tingkatan dua, comel lote, jambu dan cute. Selalunya pukul 8 hingga 10 malam, ada prep malam di kelas. kadang-kadang kalau tak ada homework utk dibuat, saya tidur aje masa prep tu.

Satu hari tu, saya sakit kepala dan tidur semasa prep. kebetulan, lebih kurang pukul 9, Cikgu Bobby lallu di kelas saya dan ternampak saya tidur. die pon kejutkan saya dan tanya kenapa saya tidur.

Saya pon jawablah yangg saya nie pening kepala. die tanya kenapa saya tak makan ubat. saya jawab tak ada ubat. jadi die pon suruh saya ikut die pergi bilik die ambil ubat.

Saya pon ikut ajelah. sampai ke biliknya, saya pon masuklah dan terus duduk di sofa depan tv. Cikgu Bobby pula mencari ubat di dalam biliknya. sambil menunggu Cikgu Bobby tu, saya pon terus aje berbaring atas sofa tu.

Tak lama kemudian, Cikgu Bobby pon datang bawa ubat dan juga air segelas utk saya. die pon suruh saya duduk dan makan ubat tu. sambil saya makan ubat tu, Cikgu Bobby pon mula picit-picitkan kepala saya dan belakang saya.

Lega sedikit rasanya. kemudian die tanya, ok tak? saya kata ok lah sikit. kemudian die suruh saya baring semula atas sofa tu dan die duduk di lantai sambil terus picit kepala saya.

Lama jg picitannya tu, dan tiada apa-apa pon perbualan yangg terjadi antara kami. tak lama lepas tu, saya rasa tangan Cikgu Bobby mula turun ke bawah. dari kepala, die mula memicit leher saya dan dada saya.

Saya mula rasa lain macam dan malu jg. ketika itu jg, saya rasakan Cikgu Bobby makin hampir denngan badan saya. entah macaMana, tiba-tiba saya rasakan hidung Cikgu Bobby melekat di pipi saya.

Dan saya cuba mengelak. tapi Cikgu Bobby terus mencium saya, dari pipi ke bibir dan mulut, sambil kedua-dua tangannya memeluk saya. tanpa saya sadari, saya pon memberikan tindakbalas yangg positif dan menarik-narik badan Cikgu Bobby kearah saya.

Cerita Sex Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah

Lama kami berkulum-kuluMan, dan saya merasakan bagai ada satu keseronokan yangg tak dapat diceritakan. Cikgu Bobby seterusnya, mengajak saya masuk ke biliknya. dibiliknya, die membaringkan saya dan terus menindih badan saya.

Kami terus bercium-ciuMan dan tangan Cikgu Bobby mula merayau-rayau ke bahaian bawah iaitu seluarku. lallu die menarik zip seluarku dan menmasukkan tangannya kedalam seluar dalam saya. die seterusnya mengurut-urut batang konek saya dan sedikit demi sedikit batang konek saya mula keras.

Cikgu Bobby terus mengeluarkan batang konek saya dan melucutkan semua pakaianku. selepas itu, die mencium-cium batang konek saya dan mula menghisap batang konek saya. aduh, lazat tak terkata rasanya.

Itulah pertama kali batang konek saya di kulum, oleh guruku pulak tu. Sambil mengulum, Cikgu Bobby meraba-raba jubur dan badan saya. nikmatnya. dah puas mengulum, Cikgu Bobby berhenti sebentar utk membuka pakaiannya.

Selepas tu, die terus mengulum lagii batang konek saya dan saya pula cuba meraba-raba batang konek nya seperti yangg dibuat padaku sebelum ini. hampir 15 minit, die melepaskan batang konek saya dan baring di sebelahku.

Kami terus bercium mulut dan merabaa-raba sesama sendiri. Cikgu Bobby sempat memberitahu saya bahawa die dah lama aim saya katanya. rupa-rupanya barulah saya tau bahawa Cikgu Bobby nie minat dekat saya.

Lepas puas berkulum-kuluMan tu, die suruh saya naik atas belakangnya dan die pula terus meniarap. dibimbingnya batang konek saya ke lubang jubur nya. fahamlah saya maksudnya itu. saya pon mengikutlah seperti apa yangg dibuat olehnya.


Cerita lucah Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah
  • Bila batang konek saya dah hampir denngan lubang jubur nya, die menarik kedua-dua belah jubur nya denngan luas sambil melebarkan kangkangan kakinya supaya batang konek saya dapat masuk. walau macaMana pon, saya masih tak pandai lagii, maklumlah first time ketika itu.
  • Bila tak dapat masuk tu, Cikgu Bobby suruh saya bangun sebentar utk ambil minyak baby-oil di dalam almarinya. saya pon ambil dan tahu apa nak buat selepas itu. saya pon sapu sedikit minyak tu pada batang konek saya dan sedikit pada permukaan lubang jubur Cikgu Bobby.
  • Lepas tu barulah saya mencuba masukkan batang konek saya ke dalam lubang jubur Cikgu Bobby. sedikit demi sedikit dan denngan slow dan steady, ahkirnya saya dapat jg masukkan keseluruhan batang konek saya dalam jubur Cikgu Bobby.
Lepas tu, Cikgu Bobby suruh saya henjut, keluar masuk perlahan-lahan. aduh, sedap sungguh rasanya. sambil memeluknya dari belakang, saya pon menarik dan menyorong perlahan-lahan batang konek saya ke dalam lubang Cikgu Bobby.

Cerita seks Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah, cerita gay melayu Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah, kisah gay blue lucah Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah

Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah


Die mengelapar kesedapan. tak lama kemudian, die suruh saya cabut batang konek saya dan die baring, terlentang sambil mengangkat kedua-dua belah kakinya. perlahan-lahan die menarik batang konek saya tepat ke lubang jubur nya.

Macam tadi, kali ini lebih mudah dan licin utk batang konek saya masuk. cara ini lagii best berbanding tadi. sambil masukkan batang konek saya, mulut kami dapat bertemu utk berkulum-kuluman.

Lagii nikmat rasanya cara ini. Cikgu Bobby makin kuat mengerang dan menarik-narik badanku ke arahnya. saya pon makin laju menarik dan menyorong batang konek saya ke dalam lubangnya. hampir 10 minit denngan cara ini, Cikgu Bobby ajak main cara lain pulak.

Die suruh saya baring dan die naik atas badan saya dan masukkan batang konek saya denngan cara menduduki batang konek saya tepat di muka lubang jubur nya. perlahan-lahan batang konek saya mula hilang di telan oleh lubang Cikgu Bobby.

Nikmatnya tak terkata dan lebih sedap dari cara yangg sebelumnya. bila dah masuk semuanya kedalam lubang jubur Cikgu Bobby, die menarik badan saya supaya bangun dan memeluknya sambil kedua-dua kakinya disilangkan keliling pinggang saya.

Mulut kami bertaut kembali dan ada ketikanya, Cikgu Bobby menggentel kedua-dua puting dada saya. ini makin menambahkan nikmat permainan kami. sesekali, saya disuruh pula utk menghisab puting dadanya dan die mengerang kesedapan.

Tak lama lepas tu, saya merasakan macam nak terpancut. saya beritahu Cikgu Bobby dan die denngan serta merta bangun dari atas badanku dan terus mengulum kembali batang konek saya.

Saya pon memancutkan air mani ku kedalam mulut Cikgu Bobby. Cikgu Bobby pon menelan dan menjilat-jilat semua air mani ku tanpa rasa geli. habis semuanya ditelannya. lepas tu, die memberi satu ciuMan di pipiku.

Untungnya saya malam tu, walaupun sakit kepala, dapat ubat dan batang istimewa dari Cikgu Bobby. semenjak hari itu, hinggalah saya ke tingkatan lima, waktu prep saya adalah di bilik Cikgu Bobby dan Cikgu Bobby sentiasa meneMani saya mentelaah dan mengulangkaji pelajaran sambil die memberi saya ilmu yangg tiada dalam sukatan pelajaran sekolah.

Macam-macam cara yangg Cikgu Bobby ajar dan semua sesi itu pastinya akan berakhir denngan pancutan air nikmatku di mulut atau di lubang belakang Cikgu Bobby. Lepas spm, saya masuk universiti tempatan dan kini bekerja di sebuah syt swasta di kl nie.

Cikgu Bobby yangg dulu jadi Cikgu saya, kini jadi teman sebilik saya yangg setia denngan mulut dan lubang jubur nya utk saya. Terimakasih Cikgu Bobby sayang. I will always love you.
Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah ***
Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah, sex story , Cerita seks Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah, cerita gay melayu Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah, kisah gay blue lucah Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah, porn, erotic sex, Jubur Dan Mulut Cikgu Aku Tujah


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/