Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Zakar Besar

January 23, 2016, in category ,
Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Zakar Besar | Hari ini malas rasanya nak masuk ke kelas Sains. aku bosan matapelajaran itu. spm masih ada tiga bulan lagi. aku masih banyak masa untuk mengejar matapelajaran itu. Dan seperti biasa, tempat persembunyianku adalah makmal pertukangan yanng sdh tidak digunakan itu lagi.

Minggu lepas, entah macamana aku berjaya menemui cara untuk masuk kedalam makmal kosong itu. Pintu kedua yanng terletak di belakang bangunan makmal boleh dibuka dengan mudah kalau aku jolok selaknya dari bawah.

Dan hari ini, sebaik sahaja rakan-rakan sekelas beratur beramai-ramai untuk ke kelas sains , aku mencuri-curi lari ke makmal pertukangan ini. aku sedang leka menyedut asap rokok yanng aku berjaya seludup ke sekolah apabila aku terdengar pintu utama makmal dibuka dari sebelah hadapan.

Aku tergamam. aku cepat-cepat padamkan puntung rokok dan bersembunyi di dalam kabinet besar alatan pertukangan. yanng setinggi satu meter itu. aku tutup perlahan-lahan pintu kabinet dan membiarkan sedikit bukaan untuk aku mengintai gerangan yanng masuk itu.

Aku terkejut melihat guru disiplin sedang berjalan masuk kedalam makmal. aku nampak dia berjalan seorangan sambil memandang kiri dan kanan. aku segera mematikan diri. aku tahan nafas sebaik mungkin.

Takut kiranya Cikgu Kerin (seperti yanng murid lain menggelarkannya) Cikgu Kerin agak besar orangnya. Dia juga cikgu untuk kumpulan ragbi di sekolah. Badannya agak besar dengan ketinggian hampir 6 kaki.

Jambang dan misainya disikat rapi. aku menjadi semakin panik bila Cikgu Kerin mengambil puntung rokok aku tadi dan mendekatkan ke hidungnya. aku tahu Cikgu Kerin memang perasan ada budak di dalam makmal ini.

Aku menjadi semakin takut. Sekonyong-konyong aku tersandul pintu kabinet dengan tanganku. aku terjatuh keluar. Cikgu Kerin memandangku dan dengan sepantas kilat menarik tanganku bangun. aku dilontarkan ketepi kabinet. Dia memandangku dengan garang.

Aku benar-benar takut. Dia menyeluk tangannya ke dalam seluarku dan mengeluarkan kotak rokok yanng separuh isinya itu. Dia membaling kotak rokok itu kemukaku. Mungkin aku bodoh atau mungkin kerna terlalu panik.

Aku meronta cuba melepaskan diri. Namun badan Cikgu Kerin yanng besar itu berjaya memelukku dari belakang dan mencekam badanku dengan kuat. aku cuba juga meronta-ronta. Dan setiap cubaanku akan digagalkannya dengan mudah.

Aku hampir menangis. aku cuba merayu meminta maaf pada Cikgu Kerin, tapi dengan rasa amarah dia menempelak aku. Akhirnya aku beralah. Dan Cikgu Kerin melepaskan pegangannya. aku tersandar didinding memerhatikan raut wajahnya yanng bengis itu.

Tiba-tiba aku terasa teransang. Akibat bergasak-gasak dengan Cikgu Kerin tadi, dan geselan demi geselan dengannya, pelir ku didalam seluar sdh mula naik mendadak. aku biarkan. aku perhatikan Cikgu Kerin, dia tidak sdh-sdh membebel dan memarahi aku.

Tangannya dicekakkan di pinggang. Dan matanya tidak lekang dari melihat wajahku. aku mendadak. Secara pantas aku berlutut di depannya dan aku sekupkan muka ku dicelah kangkangnya. Dia terkejut. Dia tolak badanku kebelakang.

Cerita Sex Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Zakar Besar

Aku terduduk di atas lantai. aku bangun lagi dan dengan pegangan ku di kedua-dua pehanya aku sekup dan menjilat seluarnya dibahagian celah kelengkangnya. Dia cuba juga menarik dan menjauhkan badanku tapi peganganku begitu kuat.

Dan dengan kesempatan yanng ada aku jilat dan mengulum buah butuh nya yanng jelas nampak dari seluarnya yanng ketat itu. Dan aku pasti dalam rontaan dan amarah dia aku dapat rasakan batangnya semakin membesar.

Dan aku dengan rakus terus-terusan mengulum dan memasukkan buahnya kedalam mulutku. Habis basah celah seluarnya dengan air liur aku. Dan akhirnya dia pasrah. Seperti yanng aku jangkakan. Dan dia hanya membiarkan aku mengulum dan memamah buah butuh nya itu, dan aku lihat bentuk mencanang sdh mula nampak di dalam seluarnya.

Aku tidak menunggu lebih lama. aku buka zip seluarnya segera dan mencari-cari batang besar yanng sedang menunggu mangsa itu. Cikgu Kerin menyandarkan dirinya di tepi kabinet. Batang cikgu berjaya aku keluarkan.

Aku hampir terkejut melihat batang hitam itu yanng bersalut dengan bulu dan berurat. aku jilat kepalanya yanng merah itu. Cikgu Kerin mengerang. aku jilat lagi di bahagian badan batangnya dan aku gigit bulu-bulu yanng panjang hingga kepangkal itu.

Cikgu Kerin seakan menggelupur. aku kulum buahnya dalam-dalam dan aku tarik masuk ke dalam mulut. Cikgu Kerin menjerit kecil. Kepala ku cuba dipisahkannya, tapi mulut ku sdh mengulum kemas buah butuh nya.

Aku anjakkan kepala ku keatas dan batang yanng merah itu aku masukkan kedalam mulut. Cikgu Kerin mengeluh resah. Dia ujakan badannya kedepan lagi, membolehkan aku memasukkan batang besar yanng amat itu dalam-dalam.

Aku mencuri-curi nafas kerna sesak dengan batang hitam yanng besar itu. aku masuk dan keluarkan dengan ghairah. Seluar Cikgu Kerin telah aku lucutkan keparas betisnya. aku pegang dubur Cikgu Kerin dan selepas mengeluarkan batang zakar itu aku cuba memberi isyarat menyuruh cikgu memusingkan badannya membelakangkan aku.


Cerita lucah Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Zakar Besar
  • Aku gerakkan dubur nya kedepan. aku hidu bau dubur Cikgu Kerin yanng berbulu itu. aku buka rekahan lubangnya, dan sekonyong terus aku masukkan lidahku menjilat dalam-dalam. Cikgu Kerin menjerit lagi.
  • Kali ini dia nampak begitu teransang. Batangnya aku pegang dengan lahap. aku lancapkan. Lubang jubuhnya aku lumuri dengan lidah ku. Segenap ruang aku jilat. Dia semakin menggelupur keresahan. aku ujakan lagi lidahku hingga sampai ke liang dalam jubuhnya.
  • Dia semakin mengeliatkan badan, dan suara garangnya sdh menjadi suara orang yanng lemah dan kehausan. aku tidak tahu acara kami diperhatikan. yanng aku sedar, pakcik Luis tukang kebun sekolah sdh berdiri di sebelah kami.
  • Aku terkejut melihat dia yanng sdh melucutkan seluarnya dan melancapkan pelir nya yanng sepanjang 8 inci itu di depan aku. Matanya yanng separuh kuyu itu memandang kami dengan senyuman nipis.
Aku anggarkan usia pakcik Luis sdh sampai ke 50 tahun, tetapi susuk badannya yanng selalu berkerja keras itu tidak menampakkan ketuaanya. Menyedari adengan kami tidak mendapat tentangan aku teruskan menjilat jubuh Cikgu Kerin.

Dan Cikgu Kerin seperti akur membiarkan aku. Pakcik Luis tampil rapat kepada Cikgu Kerin. Dia tarik kepala Cikgu dan dengan lahap menghisap lidah dan mulutnya. Cikgu Kerin semakin merengus, kuluman pakcik Luis dibalas pasrah.

Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Zakar Besar cerita sex melayu, Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Zakar Besar kisah blue gay seks Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Zakar Besar

Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Zakar Besar


Aku semakin teransang dan terus-terusan menjulurkan lidah dalam-dalam ke lubang jubuh cikgu. aku capaikan tanganku memegang pelir pakcik Luis. Lidahku tidak lekang menerokai jubuh berbulu Cikgu Kerin. Pakcik Luis semakin rakus menggulum dan mejilat lidah dan bibir Cikgu Kerin.

Aku tukar posisi kekelengkang pakcik Luis. pelir dia aku masukkan kedalam mulut. Pakcik Luis mendengus kencang, badan Cikgu Kerin ditarik rapat kedadanya. aku tercepit diantara mereka dengan batang pakcik Luis didalam mulutku dan batang Cikgu yanng mencanang disebelah muka.

Pakcik Luis menghisap puting dada Cikgu Kerin. Cikgu mengerang keras, kepala Pakcik Luis dipegangnya. Dan dengan rakus Pakcik Luis menghirup dan menyedut puting dada Cikgu Kerin. Badan Cikgu Kerin pakcik tolak keatas kabinet.

Aku terdorong kebawah kelengkangnya. aku lihat Pakcik Luis mengangkat kedua-dua kaki Cikgu Kerin keatas dan dengan secara ghairah dia julurkan lidahnya mengulum dan menjilat buah butuh Cikgu. aku gunakan kesempatan itu memasukkan lidahku ke celah kelengkang Pakcik Luis.

Pakcik Luis merengus. Kelengkangnya dibuka besar-besar. Dan dengan lenggukan badan yanng keghairahan Pakcik Luis membiarkan aku menjilat rekahan jubuhnya itu. aku lihat Pakcik Luis juga sedang menghulurkan lidahnya di celah lurahan jubuh Cikgu Kerin.

Aku dengar Cikgu Kerin meraung keras yanng perlahan. Misai Pakcik Luis berlaga dengan lingkaran lubang jubuh Cikgu Kerin. aku sdh mula mengocokkan batang ku sendiri, terlalu teransang dengan adengan ini.

Tetapi aku terhenti melihat Pakcik Luis bangun dan berdiri membelakangkan kami. aku tidak tahu kenapa. Cikgu Kerin kemudian bangun dan berdiri di belakang Pakcik Luis. Dilumurkan batangnya dengan air ludah.

Aku hanya terduduk meyandar pada kabinet memandang aksi mereka. Kemudian dengan sekali tujahan Cikgu Kerin memasukkan batang hitam itu kedalam lubang jubuh Pakcik Luis. Pakcik Luis menjerit halus. Hentakan demi hentakan Cikgu Kerin lepaskan.

Nafas Cikgu Kerin terdengar ghairah mengisi suasana. aku semakin kemaruk melihat adengan itu. aku bangun dan duduk didepan Pakcik Luis. aku lihat Pakcik Luis sedang menahan kesakitan di raut wajahnya.

Dan Cikgu Kerin terus-terusan menemplak badan Pakcik Luis dengan rakus sekali. aku masukkan batang pelir Pakcik Luis kedalam mulut. Pakcik Luis meronta menggelupur keresahan. Cikgu Kerin semakin ganas memasuk dan mengeluarkan batangnya mendorong badan Apcik Luis sama-sama ikut berirama.

Pakcik Luis sesekali akan mengejangkan badannya menahan hentakan padu Cikgu Kerin. Cikgu Kerin kedengaran semakin bernafsu meliwat jubuh Pakcik Luis. Pakcik Luis terus-terusan mengelupar kesakitan. Dan dia tiba-tiba menjerit kecil dan mengeliatkan badannya menyandari Cikgu Kerin.

Pelir nya yanng masih didalam mulutku memuntahkan sperma pekat yanng menjunam masuk kedalam tekak. aku sendiri terpancutkan sperma ku berlimpahan di dalam tangan. Cikgu Kerin kulihat segera mengeluarkan pelir nya dari jubuh Pakcik Luis dan mula melancapkannya dengan bernafsu.

Pakcik Luis segera menyangkung didepan Cikgu Kerin dan mula menadah lontaran demi lontaran air ghairah Cikgu Kerin menerjah masuk kedalam mulut Pakcik Luis. aku tersandar kepuasan. Hari itu aku tidak dihukum Cikgu Kerin.

Malahan selepas hari itu, aku dan Cikgu Kerin selalu membuat temu janji dirumahnya dan pastinya dengan kehadiran Pakcik Luis.
Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Zakar Besar ***
Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Zakar Besar, sex story , Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Zakar Besar cerita sex melayu, Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Besar kisah blue gay seks Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Besar, porn, erotic sex, Gay Threesome Disekolah Dengan Zakar Zakar Besar


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/