Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur

January 22, 2016, in category
Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur | Sewaktu berada di sebuah sekolah di sebuah negeri di semenanjung malaysia di tingkatan empat, aku sangat aktif dalam persatuan and kelab di sekolah. aku jugak merupakan pustakawan sekolah sejak tingkatan 1 lagi. aku mempunyai perawakan yanng menarik, wajah yanng tampan and tubuh yanng agak tegap menjadikan aku agak popular di kalangan pelajar sekolah waktu itu.

Tetapi mungkin kerana aku ini jugak adalah pengerusi putera islam sekolah maka aku terpaksa menjauhkan diri dari perasaan cinta and sayang kepada mereka semua agar imej aku tidak jatuh di sekolah.

Rupa-rupanya ada orang yanng tidak senang hati melihat kepopularitian aku di sekolah. die ialah rakan aku jugak tetapi berlainan kelas. Namanya ialah Kobin. Kobin aktif dalam sukan menyebabkan die jugak mempunyai agak ramai peminat memandangkan die jugak amat tampan orangnya.

Tingginya masa itu ialah 169 cm and berat 55 kg. Rupa-rupanya Kobin berdendam denngan aku kerana teman wanitanya selalu memuji aku and memandingkan dirinya denngan aku. Pada suatu hari sewaktu sedang mengemas buku di perpustakaan sekolah kira-kira pukul 3 petang kerana aku bertugas pada waktu petang pada hari itu.

Kobin datang menemui aku and menyatakan mahu berjumpa aku pada pukul 6 petang pada hari yanng sama di kantin lama sekolah di belakang sekolah. aku keberatan kerana terpaksa pulang awal ke rumah kerana ada hal keluarga tetapi setelah di desak oleh Kobin, aku akur jugak.

Cerita Sex Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur

Hati aku berdegup kencang kerana selama ini aku tahu die mendendami aku. Selepas menutup perpustakaan pada pukul 5:30 petang and menyerahkan kunci di pejabat sekolah, aku terus ke kantin lama sekolah aku di belakang sekolah.

Kantin itu memang udah lama terbiar and di tutupi rumput yanng udah lebat di luarnya. aku membuka pintu kantin itu and masuk ke dalamnya. aku melihat Kobin sedang berdiri membelakangkan aku.

Sebaik sahaja aku masuk, Kobin menutup pintu kantin lama itu denngan menyendalnya denngan kerusi. aku bertambah risau denngan perlakuan Kobin itu. Selepas kira- kira 5 minit berdiri tanpa suara aku mula bersuara denngan menanyakan pada Kobin kenapa die memanggil aku ke situ.

Kobin tidak menjawab tetapi pantas memeluk erat diriku. denngan cepat die menarik zip seluarnnya dan terjongol keluar batang penis besar nya yang kelihatan gelap. Rupanya Kobin tidak memakai seluar dalam.


Cerita lucah Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur
  • Dipegangnya konek yang setengah keras itu dan dilurut-lurutnya. aku terpaku dan melihat saja gelagat Kobin yang sedang bermain dngn batang zakar nya sambil tersenyum ke arahnya. Dipeluk erat badan Ilma dan die mulai mengucup mulut Ilma dngn begitu ghairah sekali.
  • Kucupannya mulai menganas, di kulum dan lidahnya dijulurkan ke dalam mulut Ilma. Ilma semakin lemas dalam dakapannya. Kobin mulai melorotkan seluar dalam aku dan kini wajahku ditatapnya dngn penuh buas oleh matanya yang liar dan geram melihatku.
Kobin mengucupi dahi aku dan die terus berlutut di depan aku. Kobin menarik kepala aku rapat ke konek nya. Sekali suap, konek Kobin udah separuh terbenam ke dalam mulut aku.

Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur, cerita melayu gay, Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur, cerita blue lucah Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur sex cerpen gay

Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur


Aku menghisap konek Kobin penuh perasaan. Tak pernah aku menghisap konek sekeras dan sebesar itu seumur hidup aku. Sesekali aku terdengar Kobin mengeluh nikmat sambil menyebut kata-kata cinta dan sayang kepada aku.

Kemudian Kobin meminta aku supaya berhenti menghisap konek nya. aku di minta supaya berdiri dan Kobin terus berlutut di belakang aku mengucupi seluruh jubur aku. jubur aku di kucupi dan dicium rakus oleh Kobin.

Mukanya di sembamkan ke celah jubur aku. Kepalanya masuk ke dalam jubur aku dan selepas itu, aku merasakan lurah jubur aku dijilat Kobin dari atas ke bawah. aku seolah berkhayal sekejap kerana kenikmatan diperlakukan sebegitu oleh Kobin.

Aku sendiri melentikkan jubur aku agar makin menonggeng. Tujuannya supaya jilatan lidah Kobin sampai ke batang konek aku. Akhirnya aku semakin hilang pertimbangan. aku sendiri berkali-kali menyebut namanya memberitahu kepadanya betapa sedapnya aku diperlakukan begitu.

Kobin kemudian berdiri di belakang aku. konek nya aku rasakan menunjal-nunjal pintu jubur aku.
Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur ***
Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur, sex story , Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur, cerita melayu gay, Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur, cerita blue lucah Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur sex cerpen gay, porn, erotic sex, Kisah Gay Disekolah Mencium Jubur


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/