Stim Menghisap Butuh Kawan

January 17, 2016, in category ,
Stim Menghisap Butuh Kawan | saya budak kampung yanng tinggal 20 minit darii pusat bandar. boleh dikatakan kampung saya tidaklah terpencil semua nyer kemudahan sudah disediakan oleh kerajaan. kisah hidup saya nie berlaku ketika saya Form 3. saya mengenali "Benji" nie agak lama, hanya tidak terlalu rapat, tapi hanya sekadar kawan untuk bergelak ketawa, rupa parasnya agak menarik, putih, tapi rendah ckit dr saya.

Dia nie boleh dikatakan taste saya, kerna semua ciri ciri jantan telah ada dalam diri dia. nak dijadikan cerita, kampung saya pada masa itu sibuk dngan musim memancing, boleh dikatakan setiap hari selepas balik sekolah, saya akan ke sungai untuk memancing.

Saya nie tak ada la minat sangat memancing, tapi oleh kerna tak ada entertainment sangat kat kampung saya nie, saya follow kawan kawan saya pergi memancing and disitulah tertulis kisah hidup saya and Benji.

Seingat saya, pada masa itu cuaca agak panas, kitaorang berpecah. Masing masing mencari kawasan bersemak untuk elak darii panas terik matahari. Pada masa itu, tinggal saya and Benji. Benji mengajak saya mencari port memancing, saya ok je.

Lagipun inilah peluang saya yanng sekian lama untuk bersama dia. Sebelum ini asyik bersama member member yanng lain. saya mencadangkan untuk cari port memancing yanng jauh darii member member saya.

Dia pn setuju. Setelah agak lama mencari, akhirnya saya jumpa satu tempat yanng agak menarik untuk memancing, kawasan bersemak, and jauh darii orang ramai. saya and Benji masukan umpan and terus memancing.

Dalam hati saya asyik melihat bonjolan seluar Benji nie, masa itu dia hanya pakai suar pendek saja. Dalam hati saya memang tak tenang. Sambil menungu umpan yanng dipancing mengena, saya and Benji berborak pelbagai tajuk, sehingga saya mengeluarkan tajuk berkenaan dngan butuh.

Cerita Sex Stim Menghisap Butuh Kawan

Saya buat buat cam tak tahu pasal melancap and hubungan seks, maklumla masa itu saya masih budak budah lagii. Panjang gak la dia cerita, butuh saya pn memang keras giler, tapi dia tak nampak saya keras, sebab saya darii kecik lagii suka pakai jeans.

Saya tengok butuh dia keras, Bonjolan darii seluar dia sudah cukup untuk saya stim tahap gila. Oleh kerna minda saya tak boleh kawal lagii, saya terus pegang butuh dia.

Tapi tak adala terkam cam harimau, saya buat dngan cara bergurau. "wah besar gak batang ko ek" dia hanya senyum je. Lepas tu dia tepis tangan saya and terus fokus pada memancing.

Pd masa itu saya dah cam putus asa. Mungkin dia betul betul straight. Setelah berjam2 menungu satu ekor ikan pn tak adapat. saya pn terus berborak dngan dia. "Benji saya rasa tak ada orang memancing kat sini, kerna darii tadii langsung tak ada kelibat orang. Kalau buat seks dngan girl nie mesti best".

Benji hanya senyum and fokus pada memancing. Kali ini saya hanya tawalkal, tak kiralah apa yanng terjadi, saya nak pgg untuk kali kedua. Kali nie saya terus pgg, dia agak terkejut, yer la dia tengah fokus pada batang pancing tetiba saya terkam butuh dia, mana la dia tak terkejut.


Cerita lucah Stim Menghisap Butuh Kawan
  • Dia menarik tangan saya dngan isyarat mahu saya lepaskan, tapi saya tak mahu lepaskan, saya gosok gosok sehinga dia stim, lepas darii tu, dia cam merelakan, hanya padanganya masih pada joran.
  • Batang dia tak adala besar sangat, biasa la budak budak pada masa tu, tapi boleh dikatakan agak besar and panjang. Dalam hati saya memang ssh nak diungkap, sebab orang yanng saya mahu akhirnya dapat.
Denyutan jantung saya tak payah cakap la, tak terkira denyutan. Setelah agak lama saya menggosok batang dia, saya terus tarik seluar dia, terkejut saya bila melihat batang terpacak di depan mata saya.

Stim Menghisap Butuh Kawan, cerita gay melayu, sesama lelaki, Stim Menghisap Butuh Kawan cerita seks sesama pria, kisah lucah Stim Menghisap Butuh Kawan sex gay

Stim Menghisap Butuh Kawan


Benji hanya terdiam, dia hanya fokus pada joran dia saja, langsung tidak bekata apa apa. Mungkin dia dah green light dngan saya. saya terus menggosok butuh dia, oleh kerna agak ssh, saya terus melondehkan seluar pendek dia, agak besar telur butuh dia, bulu pn tak ada sangat.

Saya tanpa berfikir panjang terus menghisap butuh dia, bau butuh dia sudah cukup untuk membuatkan saya stim. Benji mula merasa kesedapan, dia terus baring di atas tanah and membiarkan saya menghisap butuh nya.

Saya lihat muka Benji berkerut, saya tahu, dia mungkin terlampau stim. saya mula menjilat buah butuh dia. dia mula berdegus. saya terus memegang tanganya and menghala ke arah seluar jeans saya.

Teryata Benji dalam dunia seks, dia menggosok butuh saya. saya terus membuka seluar and saya and Benji berbogel. saya menghala butuh saya ke muka Benji, pada mulanya dia hanya menghidu saja butuh saya, tapi setelah saya menggesel ke arah mulutnya, terus dia menghisap.

Dia agak kekok untuk lakukan benda itu, mungkin 1st time baginya. setelah agak lama dia menghisap butuh saya. saya terus dngan menghisap butuh nya, dia mengangkat jubur nya seperti tidak tahan lagii.

Suara kegairahanya keluar, agak kuat juga dia bersuara. "saya nak kuar nie" tak sampai seminit satu pancutan berdas das terus memasuki mulut saya. Serius saya cakap, saya masih ingat, sperma dia sangat banyak.

Lepas darii itu, kita simpan memeber barang and terus mencari member member saya. Tapi sepanjang perjalanan dia hanya senyap. and selepas darii itu saya agak ssh nak jumpa dia lagii, sebab pmr dah nak bermula.
Stim Menghisap Butuh Kawan ***
Stim Menghisap Butuh Kawan, sex story , Stim Menghisap Butuh Kawan, cerita gay melayu, sesama lelaki, Stim Menghisap Butuh Kawan cerita seks sesama pria, kisah lucah Stim Menghisap Butuh Kawan sex gay, porn, erotic sex, Stim Menghisap Butuh Kawan


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/