Sperma Ku Dalam Lubang Jubur

January 07, 2016, in category
Sperma Ku Dalam Lubang Jubur | saya mengenali Baron secara kebetulan apabila kami chat dalam internet. Tak ada perbualan mengenai seks yaang kami lakukan cuma sekadar bertegur sapa n bertukar nombor telephone. Kemudiannya saya cuba contact Baron melalui HPnya. Wow suaranya sungguh macho n garau.

Saya mula tertarik padanya. Umurnya 25 tahun n bekerja kat sebuah agency pengiklanan. Perbualan kami masih tidak berkisar pada seks. until one day dalam e-mail saya padanya seterusnya, saya bertanyakan activity sex nya.

Katanya, diorang baru berpisah dngn boyfirend nya n sudah lama tidak melakukan seks kecuali 4 bulan sebelum tue dngn Mat Salleh di sebuah hotel. saya rasa, diorang pernah berhubung dngn mat salleh tue sebelum ni n bila mat salleh tue bercuti di Malaysia, mereka mengambil kesempatan untuk bersama.

Hari-hari berikutnya perbualan kami semakin mesra. n cerita-cerita mengenai seks semakin menjadi-jadi. Dari segi suara n percakapan, saya yakin Baron bukan jenis lembut n saya memang suka pada yaang kurang lembut.

Saya mengambil keputusan untuk berjumpa dngn Baron di rumahnya. saya menelefon Baron n kebetulan diorang tidak bekerja pada hari itu n saya terus ponteng kerja n kerumahnya. First time saya lihat wajah Baron saya dah dapat rasakan ada chemistry antara kami.

Baron lebih rendah n kurus dariku. Bila masuk kerumahnya, kami duduk di sofa n berbual-bual kosong. kami sudah berjanji yaang kami tidak akan melakukan seks pada pertemuan pertama. tapi tangan saya tidak dapat saya tahan dari menjalar ke seluruh badannya.

Saya memujuk Baron ke biliknya n diorang tidak menolak. kami baring n berpelukan. saya meraba batang kote Baron n batang kote nya sudah keras. saya memang telah lama stim.

Cerita Sex Sperma Ku Dalam Lubang Jubur

Saya memujuk Baron untuk berbogel n kami berbogel. kami bergesel-gesel batang sambil berkulum lidah. Sudah lama saya tidak beromen sesama jantan. Lama sangat. kalii akhir bila saya bertugas di Thailand n saya pernah bersama dngn budak Thai yaang bekerja setempat dngn saya.

Tapi Baron lebih hebat kissingnya. kami kemudiannya melakukan 69. batang kote Baron lebih panjang dari batang kote saya tapi dapat saya masukkan semuanya. Baron pula agak sukar untuk mengulum kesemua batang kote saya, maklumlah saiz batang kote nya lebih kecil, tapi saya tak complain apa-apa.

Kemudian, kami kami berubah kedudukan di mana saya memeluk Baron dari belakang. saya cuba memasukkan batang kote saya ke dalam lubang jubur Baron. diorang tidak menolak. Oleh kerna air maziku dah banyak keluar, agak senang untuk kepala batang kote saya menembusi lubang jubur nya.


Cerita lucah Sperma Ku Dalam Lubang Jubur
  • Anyway, Baron bukan lagii 'teruna'. bila sudah masuk separuh, saya menarik balik batang kote saya. saya teringat pada janji kami, tak akan berlaku seks unless we really like each other.
  • Kami menegnakan seluar masing-masing n kembali ke ruang tamu. Baron menyediakan air kopi untuk saya. saya minum n kami sembang-sembang kosong n sebelum saya balik, kami sempat kissing dulu.
A very deep kiss n sebelum saya berlangkah keluar, Baron memberikan pandangan yaang samapi sekarang masih saya ingat. Renungan yaang membuatkan saya betul-betul jatuh cinta padanya. n masa itulah Baron menyatakan betapa he likes me very much.

Kejadian di atas berlaku hampir 2 tahun yaang lalu. Kini, Baron dah jadi kepunyaanku. Nak katakan fasal seks, semua style dah kami lakukan. yaang bestnya kami tak pernah memakai condom bila melakukan anal sex.

Cerita seks Sperma Ku Dalam Lubang Jubur, kisah lucah melayu gay Sperma Ku Dalam Lubang Jubur, kisah gay anal sex

Sperma Ku Dalam Lubang Jubur


Ini kerna kami masing-masing percaya yaang kami masing-masing melakukan safe seks sebelum ni. seks tanpa condom sedapnya tidak terperi, bila diorang pancut dalam lubang jubur saya, saya dapat rasakan betapa panas n lajunya sperm yaang diorang pancutkan.

Begitu juga bila saya memancutkan sperma ku kedalam lubang jubur Baron. Dapat saya rasakan kepuasan yaang Baron nikmati dari pancutan itu. kami pernah berbulan madu ke Afrika Selatan n Europe.

Kalii terakhir bila kami ke uk n Amsterdam. Niat kami untuk kahwin semasa di sana, tapi masa suntuk sangat. saya sebenarnya tak 100% gay sebab saya dah kahwin n ada anak.

Tapi saya lebih gembira bila bersetubuh dngn Baron. Kepuasanya lebih lagii. Mungkin kerna lubang jubur Baron lebih ketat dari faraj isteri ku atau Baron lebih pandai kulum (Oh ya.

Baron sekarang dah boleh kulum batang kote saya sampai kepangkal. terasa masuk ke kerongkongnya). Paling saya sedap bila bersetubuh dngn Baron ialah bila diorang meng-enter saya n kami pancut sama-sama.

Paling nikmat bila saat saya nak pancut, lubang jubur saya mengemut batang kote nya n diorang pancut sama-sama. Baron, saya sungguh menyayangi n mencintai you. Percayalah.
Sperma Ku Dalam Lubang Jubur ***
Sperma Ku Dalam Lubang Jubur, sex story , Cerita seks Sperma Ku Dalam Lubang Jubur, kisah lucah melayu gay Sperma Ku Dalam Lubang Jubur, kisah gay anal sex, porn, erotic sex, Sperma Ku Dalam Lubang Jubur


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/