Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja

January 30, 2016, in category
Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja | Memandangkan keputusan spm masih lagi belum keluar, Gillian masih lagi tinggal di kampong tue. Tidak seperti rakan-rakannya yaang lain, masing-masing segera merantau ke Kuala Lumpur untuk mencuba nasib. Dia bukan saje tidak diajak oleh mereka, cuma dia tidak mahu meninggalkan kampong lagi.

Udah sebulan Gillian bekerja sebagai pembantu stor di Kilang Kelapa Sawit yang berdekatan denngan kampungnya. Hatinya agak senang bekerja di situ memandangkan tugasannya mudah dan dia tidak perlu berfikir banyak pon, yang perlu dikerahkan cuma kudratnya saje.

Kebanyakan pekerja kilang itu majoritinya kaum India, namun bagi Gillian, dia tiada masalah hendak bergaul denngan mereka memandangkan dia pandai membawa diri. Di antara rakan-rakan sekerjanya, dia lebih rapat denngan Nicco; salah seorang pekerja di situ.

Nicco cuma setahun lebih tua darinya dan fasih berbual dalam Bahasa Melayu, apatah lagi Gillian memang berjiran denngannya. Dia jugak lebih suka sekiranya Gillian memanggilnya Nicco. Dari dahulu lagi, Gillian sentiasa memerhatikan Nicco dari jauh; Gillian pon tidak tahu dari mana datangnya minat dia terhadap Nicco itu.

Lebih-lebih lagi sekarang apabila dia udah berjawan baik denngan Nicco. Namun perasaannya itu senantiasa disembunyikannya, dia tidak mahu Nicco menganggapnya yang bukan-bukan pula nanti. Ketika itu, dia dan pekerja-pekerja yang lain sedang berehat untuk makan tengahari, Gillian tidak ke kantin kilang itu memandangkan dia udah membawa bekal seperti biasa.

Dia makan di kawasan tersorok sedikit di dalam stor kilang itu, lagipun dia tidak kisah sangat kerana yang penting perutnya kenyang. Dalam pada itu, telinganya memdengar bunyi tapak kaki menghampiri kawasan dia sedang berehat itu, Gillian cuma mengagak mungkin Nicco datang mencarinya.

"Gillian, dah kenyang makan? " tegur Nicco apabila dia terpacul di hadapan Gillian. "Okay jer Nicco. ader lagi nie, nak abiskan ? " jawab Gillian pula. Matanya asyik memerhatikan susuk tubuh Nicco.

Kurus dan tegap, lagi-lagi Gillian suka melihat Nicco memakai seluar jeans lusuh dan t-shirt hitam yang setiap kali dipakainya ke kilang itu. Muka Nicco tidaklah sehensem hero filem tamil pon, tapi manis wajahnya apabila tersenyum, memang ada.

Itu yang membuatkan Gillian sentiasa terbayangkan jika dia dapat berpeluang bersatu denngan Nicco. "Tengok apa, Gillian? " tegur Nicco sekali lagi membuatkan Gillian terkejut. Mungkin Nicco terperasan yang Gillian leka merenungnya.

"Eh. takdela Nicco. Aku teringat ader benda nak buat tadi. " bohong Gillian untuk menyelamatkan keadaan. Nicco tersenyum membuatkan hati Gillian lebih terpaut padanya lagi. "Petang nie, kalau Gillian free; aku nak ajak pergi lombong dekat tepi ladang sana. Gillian nak temankan aku tak? " ajak Nicco selepas itu.

"Okay jugak tu Nicco. Aku ikut" jawab Gillian memberikan persetujuan, lagipun dia tidak ada pekara lain yang hendak dibuatnya petang nanti. Petang itu, tepat pukul 5 petang, waktu bekerja mereka telahpun tamat.

Di pintu keluar kilang itu, kebanyakan pekerja meluru-luru berjalan keluar begitu jugak denngan Gillian. Dia melihat Nicco telahpun menunggunya di sebelah pintu masuk. "Jom. " ujar Nicco ringkas sambil berjalan bersama Gillian menuju ke kawasan parking motorsikal.

Setiap hari Gillian memang menumpang Nicco untuk pergi ke kilang memandang jarak antara rumah mereka denngan tempat kerja agak jauh. Bahkan Nicco jugak terlalu baik denngannya sehinggakan jika dia cuti pon, Nicco tetap menghantar Gillian ke tempat kerja dahulu.

Sikap Nicco terhadapnya membuatkan Gillian bertambah sayang dan rapat denngan Nicco. Disebabkan itulah dia tidak kisah mengekori Nicco ke mana saje yang dipelawanya. Bahkan dia amat bahagia jika sentiasa berada di samping Nicco.

Mereka melalui kawasan ladang-ladang kelapa sawit di sebelah kilang itu, kelihatan jalan yang mereka lalui itu agak lengang memandangkan kebanyakan pekerja di ladang itu jugak udah balik ke rumah masing-masing.

Semasa membonceng motorsikal denngan Nicco, Gillian memegang pinggang Nicco denngan erat. Jalan yang dilalui mereka tidak terlalu rata membuatkan motorsikal mereka terhuyung-hayang sedikit. "Jauh lagi ke Nicco? " tanya Gillian setelah agak lama jugak mereka menempuhi jalan yang berlubang-lubang di kawasan ladang itu.

"Jauh cikit. Tapi ada pondok kat situ, kita boleh rehat-rehat, kalau Gillian nak. " ujar Nicco sambil tangannya lincah mengendalikan "handle" motorsikalnya untuk megelak lubang. "Owh. okay jugak tu. " balas Gillian kembali, dia sebenarnya tidak peduli pon sekiranya dia balik lambat.

Mak dan ayahnya tidak pernah bising-bising pon sekiranya dia keluar denngan Nicco. "Gillian, jalan nie lubang-lubang sikit, baik Gillian peluk aku kuat-kuat" kata Nicco pula. Memandangkan peluangnya telah ada untuk merasai tegapnya badan Nicco, Gillian merapatkan badannya ke badan Nicco dan memeluknya denngan kuat.

Sungguh enak dirasakannya apabila dapat memeluk Nicco. Gillian berkhayal seketika jika dia dapat memeluk Nicco tanpa sambil berbogel bersama-sama. Setelah hampir 20 minit, barulah mereka sampai di kawasan lombong yang dimaksudkan oleh Nicco.

Oleh kerana lombong tersebut udah lama tidak digunakan lagi, kawasan itu amat sunyi dan lengang, kelihatan di tepi lombong itu terdapat rumah kongsi yang udah ditinggalkan. Gillian mengekori Nicco menuju ke arah tepi lombong, kemudian mereka duduk seketika untuk menikmati pemandangan di situ.

"Best tak kat sini Gillian? " soal Nicco sambil dia berdiri semula dan berjalan menghampiri tepian lombong. Gillian mengangguk perlahan. Dia terasa aman dan tenang di situ, sambil itu matanya sekali-sekala menjeling ke arah Nicco.

Dalam hatinya asyik berfikir sekiranya Nicco mengajaknya bersatu di sini, pasti untuk dia satu pengalaman yang paling indah untuknya. "Jom mandi, Gillian. " ajak Nicco, dia terus menanggalkan baju dan seluarnya.

Mata Gillian terbuntang apabila melihat Nicco tidak kisah bertelanjang di hadapannya. Nafsunya terus terangsang apatah lagi melihat kote Nicco yang besar dan panjang itu. Dalam pada itu, Gillian terasa jugak yang kote nya mula menegang.

Butuh Nicco panjang dan tidak bersunat. Namun begitu, Nicco menjaganya denngan baik memandangkan bulu pubisnya tidak terlalu banyak, bahkan butohnya berwarna merah jambu. Gillian cuba membayangkan jika dia dapat menghisap dan mengulum kote Nicco.

Pastinya sehingga menjerit Nicco dikerjakannya. "Eh. jomla Gillian. Takkan Gillian taknak mandi denngan aku? " ajak Nicco sekali lagi apabila dia melihat Gillian masih lagi tidak bergerak dari tempat duduknya.

Ajakan Nicco itu memutuskan khayalan Gillian, lantas dia menanggalkan t-shirt dan seluarnya. Seperti Nicco, dia jugak berbogel walaupun segannya masih menebal terhadap Nicco. Kelihatan kote nya masih lagi menegang sedikit, Gillian jugak sedar Nicco leka memerhatikannya.

Mereka sama-sama terjun ke dalam lombong itu. Segar dirasakan Gillian apabila kesejukan air lombong itu mengenai tubuhnya. Sambil itu, Nicco pula menepis-nepis tangannya di permukaan air bagi memantulkan air ke muka Gillian.

Dia ketawa riang, hatinya senang sekali apabila bersama Nicco ketika itu. Agak lama jugak mereka bermandi-manda, Gillian berenang menghampiri tepian lombong itu. Nicco pula leka menyelam yang mana dari tadi masih lagi belum timbul-timbul.

Tiba-tiba, dia terasa kakinya ditarik-tarik oleh sesuatu dari dalam lombong itu; Gillian tersentak seketika. Semakin lama tarikan itu semakin kuat, dia mula meronta. Sejurus itu, Nicco timbul di sisinya sambil ketawa berdekah-dekah.

Benda yang menarik kakinya itu udah tiada lagi, Gillian tersenyum mengetahui yang Nicco sengaja mengusiknya. Kemudian mereka berdua berehat sebentar di tepian lombong itu sambil memerhatikan langit petang. "Gillian, kote Gillian nie besar jugak kan. ? " ujar Nicco secara tiba-tiba.

Pertanyaan Nicco itu membuatkan Gillian teragak-agak untuk menjawab. Tapi memikirkan hubungan dia dan Nicco amat rapat, Gillian mengenepikan soal segan atau malu. "Takdela Nicco. butuh Nicco lagi besar ape. Tadi aku tengok. " jawab Gillian.

Nicco tersenyum sambil memandang Gillian. "Takdelah. Em. boleh tak aku pegang, nak tengok kote Gillian. " pinta Nicco yang membuatkan Gillian amat terkejut. Kali ini dia berfikir seketika sama ada mahu bersetuju atau tidak.

Namun nafsu Gillian mengatasi segala-galanya. Dia menarik tangan kiri Nicco ke arah kote nya dan lantas jari-jemari Nicco memegang butoh Gillian. Masa itu, Gillian amat terangsang sekali denngan perbuatan Nicco.

Dia jugak tidak percaya Nicco sedang memegang kote nya sekarang. butuh nya udah menegang, keras dan tegak seperti batang kayu. Jari-jemari Nicco masih lagi mengusap-usap kote nya, kali ini ritmanya lebih laju.

"Em. erm. erm. em. " Tangan Gillian pula tanpa disuruh menjalar ke arah kote Nicco yang jugak dari tadi udah menegang. Gillian mula melancapkan kote Nicco dan begitu jugak denngan Nicco kepada kote Gillian.

Memandangkan mereka masih berada di dalam air, bunyi kocakan dari lancapan mereka semakin kuat. "Em. ah. eem. ah. " desis Nicco perlahan sambil melayani lancapan Gillian pada kote nya.

"Errggh. uh. owh. ergh. " bunyi Gillian pula mendesah seiring denngan Nicco. Gillian betul-betul menghayati ritma lancapan Nicco di kote nya, nafasnya turun naik melawan desakan nafsunya yang semakin membara.

Dia terasa jugak air likatnya seakan-akan hendak memancut keluar, namun Gillian menahan sebaik mungkin kerana dia mahu sama-sama seiring denngan Nicco melepaskan air likatnya. "Umph. ah. umpph. ah. ah. ah. aah" "Ergh. ah. ah. ah. ah. ah" Sesekali matanya memandang ke arah Nicco yang jugak sedang asyik menikmati kesedapan lancapan Gillian.

Otot tangannya udah mengeras sambil melajukan lagi lancapan pada kote Gillian. "Aah. ah.. uhh. Gillian.. nallarekerk.. urggh. owh. " desah Nicco sambil dia menarik tubuh Gillian untuk berhadapan denngannya.

Mata Gillian bertentangan denngan mata Nicco, mereka berdua udah tidak mampu lagi menahan pancutan sperma masing-masing. Lancapan Nicco jugak semakin laju dan mantap. Deras tangannya berlawan-lawan denngan Gillian, desis mereka berdua jugak memenuhi kesunyian lombong itu.

"Ergh. ah.. ah. aah.. sedap. Nicco.. urgh.. owwh. " desah Gillian denngan penuh bernafsu. "Aah. ah. arggh. Gillian. amaa! Oowh. " sambut Nicco pula, riak mukanya yang sedang dalam kesedapan itu membuatkan Gillian bertambah terangsang.

Gillian dapat rasakan otot kakinya semakin kejang, tambahan pula lancapan tangan Nicco di kote nya yang padu itu membuatkan kudratnya untuk menahan pancutan sperma nya semakin tidak keruan. "Nicco. tak. tahan. jom pancut same-same. " ujar Gillian sambil menikmati kesedapan yang dialaminya.

Nicco mengangguk-anggukan kepalanya tanda faham. Dia jugak udah tidak berdaya lagi untuk bersama-sama Gillian menikmati pancutan air likatnya. "Erggh. ah. ah. ah. ah. ah. aAH! " "Erm. uumph. uummpph. uumpph. ooOWH! " Mereka berdua seiring memancutkan sperma masing-masing yang udah tidak mampu ditahan lagi kemaraannya untuk keluar dari kote.

Cerita Sex Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja

Suara dan jeritan mereka bergema di sekitar lombong itu, namun tiada sesiapapun yang mendengarnya melainkan mereka berdua saje. Gillian berasa amat puas, dia rebah dalam dakapan Nicco kesayangannya. butuh nya yang masih berdenyut-denyut itu bergesel denngan kote Nicco.

Dada Nicco turun naik menarik nafas, Gillian dapat mendengar degupan jantung Nicco yang perlahan di telinganya. "Gillian. sedap la melancap denngan Gillian nie. Aku nak main denngan Gillian, boleh tak? " ujar Nicco setelah sekian lama mereka berdiam diri.

"Boleh" jawab Gillian denngan ringkas. Kalau boleh, dia mahu sekarang saje bersatu denngan Nicco. Seperti mimpi jadi kenyataan, Nicco lincah kembali. Kali ini tangannya mengusap puting dada Gillian denngan perlahan.

Manakala mulutnya menjalar ke leher Gillian dan mula mencium dan menjilat. Gillian jugak kembali terangsang, tangannya pula menjalar ke dalam air ke arah kote Nicco. Dirasakannya kote Nicco tegang kembali, dia mula mengusap perlahan dahulu.

Jari-jemarinya menggosok-gosok butoh Nicco membuatkan Nicco menrintih kesedapan. "Errgh. em. errgh. uh. " Kemudian Nicco menarik tangan Gillian dan membawanya jauh dari tepian lombong, kali ini paras air bukan lagi di bahagian pinggang mereka tapi udah mencapai leher.

Gillian mengapungkan dirinya, tangannya merangkul bahu Nicco. "Gillian, aku nak masukkan kote dalam lubang sekarang. " beritahu Nicco kepadanya dan sejurus itu, Nicco menarik tubuh Gillian ke arahnya dan dia meletakkan kaki Gillian di keliling pinggangnya pula.

Gillian merelakan saje, dia memang ingin benar bersatu denngan Nicco ketika itu. Saat itulah yang dinanti-nantikannya selama ini. Dia dapat merasakan kote Nicco yang padu dan keras itu mula menujah bibir lubangnya.

"Aah. owh. " Tangan Gillian memeluk erat badan Nicco, butoh Nicco kini udah pon memasuki lubangnya. Matanya memerhatikan Nicco yang kini cuba menarik Gillian ke bawah untuk menyenangkan keseluruhan kote nya masuk ke dalam lubang Gillian.

"Aah. ah. oOWHh. " jerit Nicco kesedapan. "Eem. ergh" rintih Gillian mengiringi kemasukan seluruh kote Nicco ke dalam lubangnya. Sebelum memulakan tujahan sulungnya, Nicco bercumbuan denngan Gillian dahulu. Gillian membalas cumbuan itu denngan rakus, lidah Nicco dihisapnya denngan kuat.

Nafsunya udah membuatkan dia tidak keruan lagi, apatah lagi terasa kehangatan kote Nicco di dalam lubangnya. Henjutan Nicco dimulakan denngan perlahan, Gillian menikmati keenakan tujahan pertama itu denngan desahan bernafsu.

Tubuh Nicco didakapnya denngan erat, dia tidak mahu melepaskan Nicco langsung ketika itu. "Ooh. oh. oh. oh. ohh. oh. ooh. ah" "Erggh. ergh. Nicco. owh. eergh. errgh. " Nikmat yang dirasai oleh mereka berdua tidak dapat digambarkan lagi, lagi-lagi pada Gillian; dia menjerit kesedapan sekuat-kuatnya sambil menikmati terjahan demi terjahan kote Nicco.

Penyatuan bersama orang yang diminati dan disayanginya ini amat mengelorakan nafsu serakahnya. "Owh. owh. Gillian. tahan nafas sekarang. owh. " ujar Nicco. Gillian mengikut saje. Selepas itu, Nicco membawanya menyelam ke dalam tasik, sambil meneruskan penyatuan mereka.

Tangan Gillian masih kuat memeluk tubuh Nicco, dia membiarkan saje Nicco membawanya ke mana saje. Pertarungan asmara mereka di dalam air itu masih lagi belum tamat. Walaupun di dalam air, henjutan Nicco masih mantap seperti biasa.

Mereka terapung-apung di dasar lombong itu sambil bersatu demi memuaskan dendam asmara masing-masing. Nafasnya jugak masih boleh ditahan, padanya nikmat yang dirasakan ini lebih penting dari segala-galanya. Sejurus selepas itu, Nicco membawanya kembali keluar dari air.

Masing-masing menarik nafas dahulu sebelum menyelam semula. "Urggh. urgh. urrgh. " desah Nicco yang masih mantap denngan tujahan-tujahan kote nya ke dalam lubang Gillian. Air likat yang dipancutkan oleh Nicco jugak berkali-kali dirasakan olah Gillian.

Dia kagum denngan kegagahan Nicco dalam penyatuan nafsu mereka itu, bahkan Gillian jugak melancap untuk sama-sama menikmati keenakan pertarungan asmara mereka. Terapung-apung sisa sperma nya bergenangan di sekitar mereka.

"Erm. owh. owh. eem. urggh. " Kali ini, mereka menyelam agak lama di dalam air. Nicco menerjah kuat dan padu ke dalam lubangnya membuatkan Gillian bertambah tidak keruan menahan kesedapan.

Badannya kejang akibat menahan nafas terlalu lama, namun dia menurutkan saje apa yang dilakukan oleh Nicco. Tangan Nicco memegang erat pinggangnya, riak wajahnya udah tidak keruan lagi. butuh nya menujah semakin laju dan padu, Gillian menahannya denngan memeluk Nicco denngan lebih rapat.

Dia tahu Nicco akan memancutkan air likatnya lagi, mungkin ini untuk kali yang penghabisan. Nicco tiba-tiba menariknya keluar dari air dan dia terus menjerit sambil menyudahkan henjutannya yang terakhir.

"Aah. ah. ah. ah. aAH! " Dia memeluk Gillian denngan lebih kuat, air likatnya terasa panas membasahi lubang Gillian. Bagi Gillian, penyatuan mereka amat sempurna. Dia amat puas apabila angan-angannya udah menjadi kenyataan sekarang, bersatu denngan Nicco tersayang.

Mereka berdua berehat sambil mengapung-apungkan badan di lombong itu sebelum Nicco membawanya kembali ke tepian lombong semula. Gillian didudukkan di tepian lombong itu, manakala Nicco terbaring di sebelahnya apabila keluar dari air.

"Owh. sedap Gillian. "desah Nicco di telinganya. Tangan Gillian mngusap perlahan badan Nicco yang hampir kering itu. Dia meratakan tangannya di dada Nicco yang berotot itu sambil Nicco memejamkan mata untuk melayani sentuhannya.

Terasa mereka seperti pasangan kekasih yang memadu asmara di dalam syurga mereka sendiri. Di mana di situ cuma ada mereka berdua saje. "Aku suka dapat main denngan Nicco. " ujar Gillian.

"Aku pon suka, Gillian. Dah lama aku mimpi main denngan Gillian. Aku selalu melancap ingatkan Gillian. " kata Nicco pula yang menyedarkan Gillian. Dia tidak pernah bertepuk sebelah tangan selama ini.

Nicco jugak minat terhadapnya. "Malam nie, Gillian nak temankan aku tak? Kita main sampai pagi. " soal Nicco selepas itu. "Kat mana, Nicco? " Jari Nicco menuding ke arah rumah kongsi yang berdekatan di situ.

Gillian mengangguk sambil tersenyum, dia mengikut saje kehendak Nicco. Lagipun, tiada siapa yang akan mengganggu penyatuan nafsu mereka nanti. Seperti yang dia fikirkan tadi, pertarungan asmara mereka berdua belum lagi tamat, dendam kesumat nafsu mereka yang perlu dilampiaskan perlu dituruti.

"Jom. sayang" ajak Nicco kepada Gillian. Gillian bangun semula bersama Nicco. Mereka berpelukan sebelum mengambil pakaian masing-masing. Dalam fikiran Gillian, malam ini pastinya dia dan Nicco akan bersatu dan terus bersatu demi memuaskan nafsu serakah mereka.

Apa yang penting, dia udah mendapat insan yang diidam-idamkan sekarang "Oh Nicco. Nicco ku sayang" Memandangkan keputusan spm masih lagi belum keluar, Gillian masih lagi tinggal di kampong itu.


Cerita lucah Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja
  • Tidak seperti rakan-rakannya yang lain, masing-masing segera merantau ke Kuala Lumpur untuk mencuba nasib. Dia bukan saje tidak diajak oleh mereka, cuma dia tidak mahu meninggalkan kampong lagi. udah sebulan Gillian bekerja sebagai pembantu stor di Kilang Kelapa Sawit Bersatu yang berdekatan denngan kampungnya.
  • Hatinya agak senang bekerja di situ memandangkan tugasannya mudah dan dia tidak perlu berfikir banyak pon, yang perlu dikerahkan cuma kudratnya saje. Kebanyakan pekerja kilang itu majoritinya kaum India, namun bagi Gillian; dia tiada masalah hendak bergaul denngan mereka memandangkan dia pandai membawa diri.
  • Di antara rakan-rakan sekerjanya, dia lebih rapat denngan Nicco; salah seorang pekerja di situ. Nicco cuma setahun lebih tua darinya dan fasih berbual dalam Bahasa Melayu, apatah lagi Gillian memang berjiran denngannya.
  • Dia jugak lebih suka sekiranya Gillian memanggilnya "Nicco" saje, yang bermaksud abang dalam bahasa india. Dari dahulu lagi, Gillian sentiasa memerhatikan Nicco dari jauh; Gillian pon tidak tahu dari mana datangnya minat dia terhadap Nicco itu.
  • Lebih-lebih lagi sekarang apabila dia udah berjawan baik denngan Nicco. Namun perasaannya itu senantiasa disembunyikannya, dia tidak mahu Nicco menganggapnya yang bukan-bukan pula nanti. Ketika itu, dia dan pekerja-pekerja yang lain sedang berehat untuk makan tengahari, Gillian tidak ke kantin kilang itu memandangkan dia udah membawa bekal seperti biasa.
  • Dia makan di kawasan tersorok sedikit di dalam stor kilang itu, lagipun dia tidak kisah sangat kerana yang penting perutnya kenyang. Dalam pada itu, telinganya memdengar bunyi tapak kaki menghampiri kawasan dia sedang berehat itu, Gillian cuma mengagak mungkin Nicco datang mencarinya.
  • "Gillian, dah kenyang makan? " tegur Nicco apabila dia terpacul di hadapan Gillian. "Okay jer Nicco. ader lagi nie, nak abiskan ? " jawab Gillian pula. Matanya asyik memerhatikan susuk tubuh Nicco.
  • Kurus dan tegap, lagi-lagi Gillian suka melihat Nicco memakai seluar jeans lusuh dan t-shirt hitam yang setiap kali dipakainya ke kilang itu. Muka Nicco tidaklah sehensem hero filem tamil pon, tapi manis wajahnya apabila tersenyum, memang ada.
  • Itu yang membuatkan Gillian sentiasa terbayangkan jika dia dapat berpeluang bersatu denngan Nicco. "Tengok apa, Gillian? " tegur Nicco sekali lagi membuatkan Gillian terkejut. Mungkin Nicco terperasan yang Gillian leka merenungnya.
  • "Eh. takdela Nicco. Aku teringat ader benda nak buat tadi. " bohong Gillian untuk menyelamatkan keadaan. Nicco tersenyum membuatkan hati Gillian lebih terpaut padanya lagi. "Petang nie, kalau Gillian free; aku nak ajak pergi lombong dekat tepi ladang sana. Gillian nak temankan aku tak? " ajak Nicco selepas itu.
"Okay jugak tu Nicco. Aku ikut" jawab Gillian memberikan persetujuan, lagipun dia tidak ada pekara lain yang hendak dibuatnya petang nanti. Petang itu, tepat pukul 5 petang, waktu bekerja mereka telahpun tamat.

Di pintu keluar kilang itu, kebanyakan pekerja meluru-luru berjalan keluar begitu jugak denngan Gillian. Dia melihat Nicco telahpun menunggunya di sebelah pintu masuk. "Jom. " ujar Nicco ringkas sambil berjalan bersama Gillian menuju ke kawasan parking motorsikal.

Setiap hari Gillian memang menumpang Nicco untuk pergi ke kilang memandang jarak antara rumah mereka denngan tempat kerja agak jauh. Bahkan Nicco jugak terlalu baik denngannya sehinggakan jika dia cuti pon, Nicco tetap menghantar Gillian ke tempat kerja dahulu.

Sikap Nicco terhadapnya membuatkan Gillian bertambah sayang dan rapat denngan Nicco. Disebabkan itulah dia tidak kisah mengekori Nicco ke mana saje yang dipelawanya. Bahkan dia amat bahagia jika sentiasa berada di samping Nicco.

Mereka melalui kawasan ladang-ladang kelapa sawit di sebelah kilang itu, kelihatan jalan yang mereka lalui itu agak lengang memandangkan kebanyakan pekerja di ladang itu jugak udah balik ke rumah masing-masing.

Semasa membonceng motorsikal denngan Nicco, Gillian memegang pinggang Nicco denngan erat. Jalan yang dilalui mereka tidak terlalu rata membuatkan motorsikal mereka terhuyung-hayang sedikit. "Jauh lagi ke Nicco? " tanya Gillian setelah agak lama jugak mereka menempuhi jalan yang berlubang-lubang di kawasan ladang itu.

"Jauh cikit. Tapi ada pondok kat situ, kita boleh rehat-rehat, kalau Gillian nak. " ujar Nicco sambil tangannya lincah mengendalikan "handle" motorsikalnya untuk megelak lubang. "Owh. okay jugak tu. " balas Gillian kembali, dia sebenarnya tidak peduli pon sekiranya dia balik lambat.

Mak dan ayahnya tidak pernah bising-bising pon sekiranya dia keluar denngan Nicco. "Gillian, jalan nie lubang-lubang sikit, baik Gillian peluk aku kuat-kuat" kata Nicco pula. Memandangkan peluangnya telah ada untuk merasai tegapnya badan Nicco, Gillian merapatkan badannya ke badan Nicco dan memeluknya denngan kuat.

Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja kisah gay lucah, Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja cerita sex blue gay, Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja

Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja


Sungguh enak dirasakannya apabila dapat memeluk Nicco. Gillian berkhayal seketika jika dia dapat memeluk Nicco tanpa sambil berbogel bersama-sama. Setelah hampir 20 minit, barulah mereka sampai di kawasan lombong yang dimaksudkan oleh Nicco.

Oleh kerana lombong tersebut udah lama tidak digunakan lagi, kawasan itu amat sunyi dan lengang, kelihatan di tepi lombong itu terdapat rumah kongsi yang udah ditinggalkan. Gillian mengekori Nicco menuju ke arah tepi lombong, kemudian mereka duduk seketika untuk menikmati pemandangan di situ.

"Best tak kat sini Gillian? " soal Nicco sambil dia berdiri semula dan berjalan menghampiri tepian lombong. Gillian mengangguk perlahan. Dia terasa aman dan tenang di situ, sambil itu matanya sekali-sekala menjeling ke arah Nicco.

Dalam hatinya asyik berfikir sekiranya Nicco mengajaknya bersatu di sini, pasti untuk dia satu pengalaman yang paling indah untuknya. "Jom mandi, Gillian. " ajak Nicco, dia terus menanggalkan baju dan seluarnya.

Mata Gillian terbuntang apabila melihat Nicco tidak kisah bertelanjang di hadapannya. Nafsunya terus terangsang apatah lagi melihat kote Nicco yang besar dan panjang itu. Dalam pada itu, Gillian terasa jugak yang kote nya mula menegang.

Butuh Nicco panjang dan tidak bersunat. Namun begitu, Nicco menjaganya denngan baik memandangkan bulu pubisnya tidak terlalu banyak, bahkan butohnya berwarna merah jambu. Gillian cuba membayangkan jika dia dapat menghisap dan mengulum kote Nicco.

Pastinya sehingga menjerit Nicco dikerjakannya. "Eh. jomla Gillian. Takkan Gillian taknak mandi denngan aku? " ajak Nicco sekali lagi apabila dia melihat Gillian masih lagi tidak bergerak dari tempat duduknya.

Ajakan Nicco itu memutuskan khayalan Gillian, lantas dia menanggalkan t-shirt dan seluarnya. Seperti Nicco, dia jugak berbogel walaupun segannya masih menebal terhadap Nicco. Kelihatan kote nya masih lagi menegang sedikit, Gillian jugak sedar Nicco leka memerhatikannya.

Mereka sama-sama terjun ke dalam lombong itu. Segar dirasakan Gillian apabila kesejukan air lombong itu mengenai tubuhnya. Sambil itu, Nicco pula menepis-nepis tangannya di permukaan air bagi memantulkan air ke muka Gillian.

Dia ketawa riang, hatinya senang sekali apabila bersama Nicco ketika itu. Agak lama jugak mereka bermandi-manda, Gillian berenang menghampiri tepian lombong itu. Nicco pula leka menyelam yang mana dari tadi masih lagi belum timbul-timbul.

Tiba-tiba, dia terasa kakinya ditarik-tarik oleh sesuatu dari dalam lombong itu; Gillian tersentak seketika. Semakin lama tarikan itu semakin kuat, dia mula meronta. Sejurus itu, Nicco timbul di sisinya sambil ketawa berdekah-dekah.

Benda yang menarik kakinya itu udah tiada lagi, Gillian tersenyum mengetahui yang Nicco sengaja mengusiknya. Kemudian mereka berdua berehat sebentar di tepian lombong itu sambil memerhatikan langit petang. "Gillian, kote Gillian nie besar jugak kan. ? " ujar Nicco secara tiba-tiba.

Pertanyaan Nicco itu membuatkan Gillian teragak-agak untuk menjawab. Tapi memikirkan hubungan dia dan Nicco amat rapat, Gillian mengenepikan soal segan atau malu. "Takdela Nicco. butuh Nicco lagi besar ape. Tadi aku tengok. " jawab Gillian.

Nicco tersenyum sambil memandang Gillian. "Takdelah. Em. boleh tak aku pegang, nak tengok kote Gillian. " pinta Nicco yang membuatkan Gillian amat terkejut. Kali ini dia berfikir seketika sama ada mahu bersetuju atau tidak.

Namun nafsu Gillian mengatasi segala-galanya. Dia menarik tangan kiri Nicco ke arah kote nya dan lantas jari-jemari Nicco memegang butoh Gillian. Masa itu, Gillian amat terangsang sekali denngan perbuatan Nicco.

Dia jugak tidak percaya Nicco sedang memegang kote nya sekarang. butuh nya udah menegang, keras dan tegak seperti batang kayu. Jari-jemari Nicco masih lagi mengusap-usap kote nya, kali ini ritmanya lebih laju.

"Em. erm. erm. em. " Tangan Gillian pula tanpa disuruh menjalar ke arah kote Nicco yang jugak dari tadi udah menegang. Gillian mula melancapkan kote Nicco dan begitu jugak denngan Nicco kepada kote Gillian.

Memandangkan mereka masih berada di dalam air, bunyi kocakan dari lancapan mereka semakin kuat. "Em. ah. eem. ah. " desis Nicco perlahan sambil melayani lancapan Gillian pada kote nya.

"Errggh. uh. owh. ergh. " bunyi Gillian pula mendesah seiring denngan Nicco. Gillian betul-betul menghayati ritma lancapan Nicco di kote nya, nafasnya turun naik melawan desakan nafsunya yang semakin membara.

Dia terasa jugak air likatnya seakan-akan hendak memancut keluar, namun Gillian menahan sebaik mungkin kerana dia mahu sama-sama seiring denngan Nicco melepaskan air likatnya. "Umph. ah. umpph. ah. ah. ah. aah" "Ergh. ah. ah. ah. ah. ah" Sesekali matanya memandang ke arah Nicco yang jugak sedang asyik menikmati kesedapan lancapan Gillian.

Otot tangannya udah mengeras sambil melajukan lagi lancapan pada kote Gillian. "Aah. ah. uhh. Gillian. nallarekerk. urggh. owh. " desah Nicco sambil dia menarik tubuh Gillian untuk berhadapan denngannya.

Mata Gillian bertentangan denngan mata Nicco, mereka berdua udah tidak mampu lagi menahan pancutan sperma masing-masing. Lancapan Nicco jugak semakin laju dan mantap. Deras tangannya berlawan-lawan denngan Gillian, desis mereka berdua jugak memenuhi kesunyian lombong itu.

"Ergh. ah. ah. aah. sedap. Nicco. urgh. owwh. " desah Gillian denngan penuh bernafsu. "Aah. ah. arggh. Gillian. amaa! Oowh. " sambut Nicco pula, riak mukanya yang sedang dalam kesedapan itu membuatkan Gillian bertambah terangsang.

Gillian dapat rasakan otot kakinya semakin kejang, tambahan pula lancapan tangan Nicco di kote nya yang padu itu membuatkan kudratnya untuk menahan pancutan sperma nya semakin tidak keruan. "Nicco. tak. tahan. jom pancut same-same. " ujar Gillian sambil menikmati kesedapan yang dialaminya.

Nicco mengangguk-anggukan kepalanya tanda faham. Dia jugak udah tidak berdaya lagi untuk bersama-sama Gillian menikmati pancutan air likatnya. "Erggh. ah. ah. ah. ah. ah. aAH! " "Erm. uumph. uummpph. uumpph. ooOWH! " Mereka berdua seiring memancutkan sperma masing-masing yang udah tidak mampu ditahan lagi kemaraannya untuk keluar dari kote.

Suara dan jeritan mereka bergema di sekitar lombong itu, namun tiada sesiapapun yang mendengarnya melainkan mereka berdua saje. Gillian berasa amat puas, dia rebah dalam dakapan Nicco kesayangannya. butuh nya yang masih berdenyut-denyut itu bergesel denngan kote Nicco.

Dada Nicco turun naik menarik nafas, Gillian dapat mendengar degupan jantung Nicco yang perlahan di telinganya. "Gillian. sedap la melancap denngan Gillian nie. Aku nak main denngan Gillian, boleh tak? " ujar Nicco setelah sekian lama mereka berdiam diri.

"Boleh" jawab Gillian denngan ringkas. Kalau boleh, dia mahu sekarang saje bersatu denngan Nicco. Seperti mimpi jadi kenyataan, Nicco lincah kembali. Kali ini tangannya mengusap puting dada Gillian denngan perlahan.

Manakala mulutnya menjalar ke leher Gillian dan mula mencium dan menjilat. Gillian jugak kembali terangsang, tangannya pula menjalar ke dalam air ke arah kote Nicco. Dirasakannya kote Nicco tegang kembali, dia mula mengusap perlahan dahulu.

Jari-jemarinya menggosok-gosok butoh Nicco membuatkan Nicco menrintih kesedapan. "Errgh. em. errgh. uh. " Kemudian Nicco menarik tangan Gillian dan membawanya jauh dari tepian lombong, kali ini paras air bukan lagi di bahagian pinggang mereka tapi udah mencapai leher.

Gillian mengapungkan dirinya, tangannya merangkul bahu Nicco. "Gillian, aku nak masukkan kote dalam lubang sekarang. " beritahu Nicco kepadanya dan sejurus itu, Nicco menarik tubuh Gillian ke arahnya dan dia meletakkan kaki Gillian di keliling pinggangnya pula.

Gillian merelakan saje, dia memang ingin benar bersatu denngan Nicco ketika itu. Saat itulah yang dinanti-nantikannya selama ini. Dia dapat merasakan kote Nicco yang padu dan keras itu mula menujah bibir lubangnya.

"Aah. owh. " Tangan Gillian memeluk erat badan Nicco, butoh Nicco kini udah pon memasuki lubangnya. Matanya memerhatikan Nicco yang kini cuba menarik Gillian ke bawah untuk menyenangkan keseluruhan kote nya masuk ke dalam lubang Gillian.

"Aah. ah. oOWHh. " jerit Nicco kesedapan. "Eem. ergh" rintih Gillian mengiringi kemasukan seluruh kote Nicco ke dalam lubangnya. Sebelum memulakan tujahan sulungnya, Nicco bercumbuan denngan Gillian dahulu. Gillian membalas cumbuan itu denngan rakus, lidah Nicco dihisapnya denngan kuat.

Nafsunya udah membuatkan dia tidak keruan lagi, apatah lagi terasa kehangatan kote Nicco di dalam lubangnya. Henjutan Nicco dimulakan denngan perlahan, Gillian menikmati keenakan tujahan pertama itu denngan desahan bernafsu.

Tubuh Nicco didakapnya denngan erat, dia tidak mahu melepaskan Nicco langsung ketika itu. "Ooh. oh. oh. oh. ohh. oh. ooh. ah" "Erggh. ergh. Nicco. owh. eergh. errgh. " Nikmat yang dirasai oleh mereka berdua tidak dapat digambarkan lagi, lagi-lagi pada Gillian; dia menjerit kesedapan sekuat-kuatnya sambil menikmati terjahan demi terjahan kote Nicco.

Penyatuan bersama orang yang diminati dan disayanginya ini amat mengelorakan nafsu serakahnya. "Owh. owh. Gillian. tahan nafas sekarang. owh. " ujar Nicco. Gillian mengikut saje. Selepas itu, Nicco membawanya menyelam ke dalam tasik, sambil meneruskan penyatuan mereka.

Tangan Gillian masih kuat memeluk tubuh Nicco, dia membiarkan saje Nicco membawanya ke mana saje. Pertarungan asmara mereka di dalam air itu masih lagi belum tamat. Walaupun di dalam air, henjutan Nicco masih mantap seperti biasa.

Mereka terapung-apung di dasar lombong itu sambil bersatu demi memuaskan dendam asmara masing-masing. Nafasnya jugak masih boleh ditahan, padanya nikmat yang dirasakan ini lebih penting dari segala-galanya. Sejurus selepas itu, Nicco membawanya kembali keluar dari air.

Masing-masing menarik nafas dahulu sebelum menyelam semula. "Urggh. urgh. urrgh. " desah Nicco yang masih mantap denngan tujahan-tujahan kote nya ke dalam lubang Gillian. Air likat yang dipancutkan oleh Nicco jugak berkali-kali dirasakan olah Gillian.

Dia kagum denngan kegagahan Nicco dalam penyatuan nafsu mereka itu, bahkan Gillian jugak melancap untuk sama-sama menikmati keenakan pertarungan asmara mereka. Terapung-apung sisa sperma nya bergenangan di sekitar mereka.

"Erm. owh. owh. eem. urggh. " Kali ini, mereka menyelam agak lama di dalam air. Nicco menerjah kuat dan padu ke dalam lubangnya membuatkan Gillian bertambah tidak keruan menahan kesedapan.

Badannya kejang akibat menahan nafas terlalu lama, namun dia menurutkan saje apa yang dilakukan oleh Nicco. Tangan Nicco memegang erat pinggangnya, riak wajahnya udah tidak keruan lagi. butuh nya menujah semakin laju dan padu, Gillian menahannya denngan memeluk Nicco denngan lebih rapat.

Dia tahu Nicco akan memancutkan air likatnya lagi, mungkin ini untuk kali yang penghabisan. Nicco tiba-tiba menariknya keluar dari air dan dia terus menjerit sambil menyudahkan henjutannya yang terakhir.

"Aah. ah. ah. ah. aAH! " Dia memeluk Gillian denngan lebih kuat, air likatnya terasa panas membasahi lubang Gillian. Bagi Gillian, penyatuan mereka amat sempurna. Dia amat puas apabila angan-angannya udah menjadi kenyataan sekarang, bersatu denngan Nicco tersayang.

Mereka berdua berehat sambil mengapung-apungkan badan di lombong itu sebelum Nicco membawanya kembali ke tepian lombong semula. Gillian didudukkan di tepian lombong itu, manakala Nicco terbaring di sebelahnya apabila keluar dari air.

"Owh. sedap Gillian. "desah Nicco di telinganya. Tangan Gillian mngusap perlahan badan Nicco yang hampir kering itu. Dia meratakan tangannya di dada Nicco yang berotot itu sambil Nicco memejamkan mata untuk melayani sentuhannya.

Terasa mereka seperti pasangan kekasih yang memadu asmara di dalam syurga mereka sendiri. Di mana di situ cuma ada mereka berdua saje. "Aku suka dapat main denngan Nicco. " ujar Gillian.

"Aku pon suka, Gillian. Dah lama aku mimpi main denngan Gillian. Aku selalu melancap ingatkan Gillian. " kata Nicco pula yang menyedarkan Gillian. Dia tidak pernah bertepuk sebelah tangan selama ini.

Nicco jugak minat terhadapnya. "Malam nie, Gillian nak temankan aku tak? Kita main sampai pagi. " soal Nicco selepas itu. "Kat mana, Nicco? " Jari Nicco menuding ke arah rumah kongsi yang berdekatan di situ.

Gillian mengangguk sambil tersenyum, dia mengikut saje kehendak Nicco. Lagipun, tiada siapa yang akan mengganggu penyatuan nafsu mereka nanti. Seperti yang dia fikirkan tadi, pertarungan asmara mereka berdua belum lagi tamat, dendam kesumat nafsu mereka yang perlu dilampiaskan perlu dituruti.

"Jom. sayang" ajak Nicco kepada Gillian. Gillian bangun semula bersama Nicco. Mereka berpelukan sebelum mengambil pakaian masing-masing. Dalam fikiran Gillian, malam ini pastinya dia dan Nicco akan bersatu dan terus bersatu demi memuaskan nafsu serakah mereka.

Apa yang penting, dia udah mendapat insan yang diidam-idamkan sekarang. "Oh Nicco. Nicco ku sayang"
Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja ***
Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja, sex story , Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja kisah gay lucah, Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja cerita sex blue gay, Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja, porn, erotic sex, Romentik Gay Dengan Rakan Sekerja


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/