Nikmatnya Konek Panjang Senior

January 29, 2016, in category ,
Nikmatnya Konek Panjang Senior | saya akan ceritakan pengalaman bagaimana saya boleh terjebak dallam aktiviti melancap. dan meraba. Hanya ini sahaja yanng mampu saya lakukan krna dngn cara ini, saya dpt mengatasi rasa maluku, malah melindungi diriku daripada diketahui oleh orang lain bahawa saya adalah seorang insan yanng bernafsu kuat.

Pengalaman pertama melancap, hanya krna saya terikut dngn ajakan member yanng lebih tua dariku. saya bersekolah di selatan tanahair. So, kalau sebelah petang tue, biasanya, kami ada kelas agama.

So, saya dikira antara pelajar yanng termuda dan pandai, krna saya bersekolah darjah 2 di sekolah kebangsaan, sudah masuk darjah satu sekolah agama. Biasanya, budak darjah 3 atau 4 sekolah kebangsaan sahaja yanng boleh diterima masuk ke sekolah agama sebelah petang.

Nak dijadikan cerita, waktu saya berumur 12 tahun, saya dikelilingi oleh rakan yanng tua 2 hingga 4 tahun dariku. So, banyak lah citer seks dan lucah, malah aktiviti aktiviti yanng menjurus ke arah seks nie, saya dgr.

Stim gak wo. tapii waktu tue, bebudak lagi. tak rasa apa apa sangat. So, nak dijadikan citer, ada sorang senior tue, dia boleh praktikkan melancap depan kitorang waktu balik dari sekolah agama.

Saya terkejut gila sebab saya tak tahu apa itu melancap. apatah lagi nikmat yanng bakal saya rasai. Lebih-lebih lagi, saya terkejut melihat saiz batang konek senior saya tuu. fullamak.

Terangkat beb!. dia siap ukur depan kitorang. tak padan langsung dngn tubuh badan dia yanng agak kurus, tapii pejal, tough, tegap dan mempunyai bahu yanng kekar. Waktu tue, saya tak stim lagi tengok mamat mamat cun nie, sebab, kira saya fikiran clean lagi masa tue.

Berbalik pada senior saya tadi tuu, fuh. dia siap keluarkan pembaris dan ukur depan kitorang. memang panjang siol! 18cm tak muat nak cekak satu tgn. tak tipu! 1st time saya tengok konek orang panjang giler cam tue.

Dia apa lagi, di sebalik semak kat simpang nak menghala kampung kitorang, kitorang tengok dia lancap. Hayun punya hayun. sambil muka dia saya tengok dah berkerut seribu. Dan kepala konek dia dah cam nak meletup.

Kedengaran satu jeritan suara orang mengerang dngn agak kuat di waktu senja tuu. baru lah saya tahu cam tue muka orang kilmaks. Cam tulah rupanya air mani. dan cam tulah salah satu cara yanng boleh dibuat oleh kaum lelaki utk puaskan nafsu!.

Air mani dia jgn cakap lah. punyalah banyak. pancutan dia, siap terpancut kat muka member dia yanng ada kat depan dia. Sambil member dia menyumpah seranah, saya lihat dia kesat air mani dia kat beg sekolah dan kain samping.

Sioll betull. konek dia masih terjulur panjang. dia senyum puas dan kami terus balik rumah. Bila dia tanya yanng lain tak melancap ker?. member lain kata, nak buat masa mandi nanti.

Pakai sabun. Lagi licin dan kurang tenaga nak guna. saya waktu tue, tak pikir apa. Terus balik. Waktu nak mandi. saya teringat aksi senior saya tadi. Dan saya cuba buat.

Tak rasa apa-apa mula-mula. So, saya terus ambik sabun dan cuba lumurkan kat batang konek saya. Sebab saya teringat kata salah sorang member kitorang tadi. So, dallam keadaan saya menolak lipatan kulit batang konek saya.

Cerita Sex Nikmatnya Konek Panjang Senior

Ke atas dan ke bawah. apa yanng saya lihat konek saya kian menegang waktu. saya pun, tiba-tiba rasa satu kenikmatan yanng tak pernah saya rasa. so, saya makin lajukan lancapan saya tadi.

Makin enak. asyik. dan aksi senior saya tadi semakin terbayang dallam kotak fikiran saya. Waktu tak ingat apa dah, yanng pasti, saya semakin rasa sesuatu di sepanjang batang konek saya.

Saya rasa cam ada benda yanng sedap nak terpancut. Selagi benda tue tak keluar. Selagi itulah saya menghayunkan tgnku dan menggenggam erat batang konek saya. Ketika itulah saya lihat cecir berketul-ketul keluar dari hujung kepala konek ku yanng membengkak.

Dan sejak itu, saya semakin aktif melancap dan melancap. saya tak merasakan diri saya gay waktu tuu. tapii saya dpt rasakan bahwa saya amat menyukai utk mendampingi lelaki. saya mula sedar yanng dallam keadaan umur 13 tahun, member lain asyik citer pasal aweqs.

Saya boleh tak kisah. saya amat suka melihat celah kangkang member member saya. saya lebih suka tengok pada waktu pagi, bonjolan keras. yanng boleh di cover dan tak boleh dicover (biasalah, umur waktu tue kan peralihan biologi tubuh badan.

So, senang terangsanglah. ) saya suka melihat lelaki lelaki kacak dan cute waktu. saya tahu, hanya sebab saya sering membayangkan konek lelaki, especially senior saya dulu tue ketika saya sedang dipuncak nikmat melancap, membawa kesan yanng berpanjangan bahwa saya adalah salah seorg insan di dunia ini yanng meminati kaum sejenis! saya semakin terdesak.

Asyik lancap je. boring gak. nikmat memanglah nikmat, tapii sampai satu tahap kalau dah 4/5 kali sehari dok pancut benih. boring gak kan?. mesti nak rasa konek orang lain.

Mesti korang rasa nak dibelai atau membelai tubuh orang lain. (orang lelaki la. ) So, saya semakin mencari alternatif lain yanng dpt melampiaskan nafsu saya. Nak dijadikan cerite. saya ada seorg sepupu yanng agak muda dariku.

Tak jauh umur dariku. dia umu13 tahun waktu. so, dia selalu gak lepak dan tidur di rumah saya. sebab kami agak rapat dan selalu gi memancing dsb. Muka takder lah hensem sgt, tapii, saya cukup gian dan meleleh bila tengok badan dia.

Lebih lebih lagi alat yanng paling berharga yanng ada pada dia. besar beb. saya selalu mengintai ketika dia berseluar pendek. atau bertuala mandi. Rumah dia belakang rumah saya. so, saya boleh nampak la.


Cerita lucah Nikmatnya Konek Panjang Senior
  • Dia nie plak. jenis jantan gilak. jenis memang tak tahu malu. Kalau saya stim tue. pandai- pandailah nak cover. nie dia tak. boleh selamba jer tayang pelir yanng tegang tuu.
  • Saya pon apa lagi. tengoklah wayang free tue. Bonjol gilak. saya tahu batang konek dia memang best!. Sebab, saya lihat bila dia stim. kepala konek dia memang besar giler.
  • Tue yanng saya cuba nak perangkap dia supaya tidur kat rumah saya, dan saya boleh raba kepala konek besar dia. Nak dijadikan satu citer, lepas kitorang main game tv (Taktik saya nak suruh dia tidur kat rumah saya la).
  • Sebab dsh lewat malam, dia tepon rumah dia kat belakang tue. kata tak baliklah. nak tidur denngan Kelvo. Mak dia tak kisah. sebab kami memang rapat. cam adik beradik.
Dia pakai tracksuit waktuu. Kami pun gurau gurau lah. dan dallam gurau gurau tuu. dia boleh pegang batang konek saya. "Aikk. Kelvo. stim ker?. " saya terus peluk dia dan dia berguling-guling mengelakkan diri saya sebab saya nak balas raba batang konek dia.

Dia ketawa. dan terus lari ke bilik air. saya tunggu kat bilik saya sebab saya dah ngantuk. nak tidur. Lepas dia kencing tue, dia masuklah bilik dan baring sebelah saya.

Tilam saya dah bentangkan kat bawah. So, dia terus rapat kat saya. Dan tak lama kemudian, dia terus tidur. Nie yanng saya suka nie! Sebab, waktu saya nak meraba dah tiba.

Jeng. jeng. jeng. saya suka betul lah mamat nie. sebab dia nie kalau tido. memang tido mati nak mampus! saya pun apa lagi, terus lekapkan tangan saya kat bonjolan konek dia.

Memang pejal je saya rasa. mungkin sebab rumah kampung. atap zing. rasa kedinginan malam begitu menusuk ke tulang sum sum. sebab tue dia tgh stim tuu. saya terus usap bonjolan dia tuu.

Dan saya rasa, konek dia mula bergerak sikit-sikit. Kepala konek dia bertindak balas dngn usapan dan picitanku. Kepala konek dia mula mengembang. besar gilak. saya dah tak tahan. saya seluk dan bukak track dia.

Sampai ke paras peha. perlahan-lahan laa. Takut dia terjaga. Terpacullah dan terpantullah batang konek dia yanng sedang semakin mengeras tue best woo. kepala konek dia besar gila saya tak tipu.

Batang konek dia pun agak best. sebab, agak panjang dallam 17cm agak besar juga. tapii, saya memang kagum denngan kepala konek dia. memang besar 2 kali size cekak batang konek dia! saya pun apa lagi.

Mula turun naikkan jari jemari saya di sepanjang batang konek dia. saya tengok dia mula mengeliat. batang konek dia waktu. memang dah stim gila. saya pun ters menghayunkan batang konek dia yanng best tuu.

Nikmatnya Konek Panjang Senior kisah blue gay, Nikmatnya Konek Panjang Senior cerita seks, melayu stim Nikmatnya Konek Panjang Senior

Nikmatnya Konek Panjang Senior


Sampai saya sendiri hampir hampir terpancut. punyerlah ghairah gila saya waktu tue. saya boleh terus menghayunkan bontot ku ke arah bantal peluk di sebelah dan celah kangkangku. ibarat nak lepaskan gian sendiri gak lerr.

Dallam asyik saya menghayunkan batang konek dia tuu. tiba-tiba, saya rasa bontot dia seakan ternaik ke atas dngn agak keras. dan kaki dia menujah-nujah ke depan. dan serentak itu juga.

Batang konek dia terjulur panjang. kepala konek nya sangat keras. dan terkedu-kedu. mengeluarkan pancutan dia yanng power tuu!. Apa yanng saya dgr hanyalah dengusan nafas dia yanng agak berat menahan nikmat.

Tgn saya penuh dngn air mani dia yanng pekat dan agak banyak tuu. saya tak jadi nak kulum sebab saya tahu, lepas nie saya ada peluang lagi nak mengulum kepala konek dia lalu batang konek panjang nya plak.

Dia boleh tak jaga waktuu. saya rasa. mungkin dia letih yanng teramat sgt. Then, mungkin dia anggap benda tue mimpi. saya terus bukak kain pelikat saya. dan lancap kat badan dia.

Tak lama kemudian. saya terus terpancut-pancut. sambil air mani saya membasahi batang konek dia yanng terdedah dan masih terjulur menegak tuu. tapii, tak se stimm waktu saya lancapkan dia tadi.

Bila dah habis, saya terus tutup balik konek dia yanng masih tegang tuu, tapii saya dah letih. so, saya tak tergamaklah nak melolo batang konek dia. Esoknya. saya tengok dia bangun sambil tengok seluar dia.

Kesan air mani bertempel- tempel kat tracksuit dia. dia seakan malu tapii saya terus mengusik. "Ai. ko mimpi main denngan siapa malam tadi?. sampai ko boleh buang anak kat atas tilam saya nie?. stim lagi ker?. dah lah. berbau dah bilik saya nie!. " Kataku sambil tersenyum dan dia bangun sambil mengesat mata dan memegang batang konek dia yanng agak tegang tue.

Sebelum keluar dia menoleh dan cakap kat saya: "Kelvo, best la mimpi malam tadi. saya rasa best sgt. sampai banyak air saya pancut nie. sori beb!. Lain kali, saya tidur kat sini lagilah. sebab, kat rumah saya, tak pernah saya mimpi senikmat nie! " saya hanya mengangguk dan tersenyum.

Sebab saya tahu, lepas nie saya berpeluang nak kulum batang konek dia plak. dan mungkin boleh main sontot! saya terus bangun dan nak ke bilik air. Nak lancap lagi.

Sebab saya tak tahan tengok batang konek sepupu saya yanng tegang tadi.
Nikmatnya Konek Panjang Senior ***
Nikmatnya Konek Panjang Senior, sex story , Nikmatnya Konek Panjang Senior kisah blue gay, Nikmatnya Konek Panjang Senior cerita seks, melayu stim Nikmatnya Konek Panjang Senior, porn, erotic sex, Nikmatnya Konek Panjang Senior


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/