Mengulum Kote Anak Rakan

January 06, 2016, in category
Mengulum Kote Anak Rakan | Hasbun datang ke rumahku ketika Romme pulang bercuti bersama keluarganya di bandar. Hasbun datang kerana bapanya kawan sepejabatku menumpangkannya di bawah jagaanku sementara die dan isterinya menunaikan umrah di Tanah Suci. Seumur dngan Romme, Hasbun bertubuh seorang atlet, kekar, tegap dan berotot.

Wajar sajalah die sering menyertai acara olahraga dan sukan di sekolahnya. Usia Hasbun baru berumur 18 tahun. Sewaktu saya kembali dari tempat kerja, Hasbun masih bellum pulang dari sekolah.

Terdahulu, die menyatakan bahawa die terlibat dalam pemilihan atlet dalam kejohanan sukan tahunan di sekolahnya. Sewaktu saya menyediakan makan malam, Hasbun muncul di muka pintu. "Wah, sedapnya bau! Cik masak apa? " tanyanya sambil tersengih.

"Masak ayam sambal kegemaran Hasbun la! " die tersenyum lalu beredar ke ruang tamu, membuka kipas dan tv. saya terus masuk ke bilikku utk mandi. Sedang saya membuka pakaianku, tiba-tiba Hasbun masuk dan saya tidak sempat mencapai tuala utk menutupi bahagian sulitku.

Die juga ternganga melihat alat sulitku. Mukanya merah padam lalu die meminta maaf sambil berpaling. Selesai mandi saya ke ruang tamu dan mengarahkannya mandi. Dari dalam bilik mandi Hasbun menjerit namaku.

Cerita Sex Mengulum Kote Anak Rakan

Dngan cemas saya mendapatkannya. "Cik. tolong sabunkan belakang Hasbun. Tidak sampailah. " saya tersenyum kerana mendapat peluang yang tidak disangka-sangka ini. dngan perlahan saya menyapukan sabun pada bahagian belakang badannya.

"Mana sampai sabun nie. ader seluar, " kata saya mengumpan. Tanpa disangka, die menanggalkan seluarnya dan membelakangiku. dubur nya yang padat menaikkan ghairahku. saya dngan perlahan menggosokkan buih-buih sabun ke celah rekahan antara dua jubur nya.

Die mendengus kuat. Matanya dipejam rapat. Tiba-tiba die memegang tanganku menyebabkan saya terkejut. saya fiikir die tidak selesa dngan perbuatanku. tetapi sangkaan saya meleset apabila die kemudiannya menghadapku dan meletakkan tanganku pada batang zakar nya yang sudah mengeras dan mendongak ke atas seperti sebiji pisang tanduk.


Cerita lucah Mengulum Kote Anak Rakan
  • Cukup keras dan lebih besar dari batang zakar saya sendiri. Amat memeranjatkan. saya hanya memegang dan menggosok-gosok batang zakar nya yang persis sebiji pisang itu. Walaupun saya geram dan ader keinginin utk menikmatinya tetapi Hasbun anak kawan baik saya dan saya risau jika die mengadu kepada ayahnya nanti.
  • Selepas makan malam, kami hanya menonton tv dan berbual-bual kosong seolah tiada apa-apa yang berlaku tadii. Ketika mahu tidur, Hasbun memelukku dan mengucapkan "Selamat malam". Tetapi selepas lampu dimatikan, tangannya mule meraba batang zakar saya.
"Kenapa? " tanyaku "Kita main geli-geli nak Cik? " jawabnya pendek. Tanpa menjawab, Hasbun terus memainkan peranannya. die menggeselkan pehanya pada batang zakar saya sementara sebelah tangannya meraba telurku.

Mengulum Kote Anak Rakan, cerita hot gay melayu, kisah seks dengan remaja macho, batang besar Mengulum Kote Anak Rakan

Mengulum Kote Anak Rakan


"Hasbun hisap ye, Cik? " bisiknya perlahan. saya mule kesedapan. memang geli tapi sedap. Sementara tangan saya mule mencari-cari batang zakar nya yang padat, besar dan bengkok itu. saya mule menghisap batang zakar besar tue.

Penuh rasa mulutku dngan batang zakar anak rakan saya itu. Namun tidak sampai lima minit permainan seks gay tue, kami geli-geli di dlam keadaan gelap, Hasbun telah memancutkan sperma nya yang pekat jauh ke dallam kerongkong saya.

Memang cukup pekat kerana saya tersedak sewaktu menelannya, kerna batang kote anak nie jugak besar. Hasbun mule bertindak agresif apabila melancapkan batang zakar saya dngan laju. Itulah kelemahan saya dan kesudahannya bertaburanlah pancutan sperma saya ke serata tempat.

Lalu setelah tue aku tanya anak nie, "Mana Hasbun belajar semua nie" tanya saya selepas kami membersihkan diri. "Tengok video. saja nak try dngan Cik. Cik best la. Jangan beritahu ayah tau! "
Mengulum Kote Anak Rakan ***
Mengulum Kote Anak Rakan, sex story , Mengulum Kote Anak Rakan, cerita hot gay melayu, kisah seks dengan remaja macho, batang besar Mengulum Kote Anak Rakan, porn, erotic sex, Mengulum Kote Anak Rakan


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/