Pelir Gay Selesa Dalam Lubang Punggung

February 15, 2016, in category
Pelir Gay Selesa Dalam Lubang Punggung | Kali nie, sepanjang cuti semester saya habiskan di kampong Rekza memandangkan semua keluarga saya pergi ke luar negara. saya sudh bosan melancong ke Eropah mahupun ke Australia bersama keluarga saya, sejak dahulu saya lebih suka berjalan-jalan di negara saya sendiri.

Tetapi, saya tdk pernah berpeluang melakukannya sehinggalah saya bersahabat dng Rekza, salah seorang kenalan universiti yaang sama jurusan dng saya. Dari minggu lepas lagi, saya telah berada di kampong Rekza yaang terletak di selatan tanah air.

Ketenangan yaang saya perolehi dari suasana aman dan damai di situ membuatkan hati saya terpaut untuk terus tinggal di sana. tetaapi sebenarnya ader lg faktor-faktor lain yaang membuatkan saya tertarik pada kampong itu.

Nama kampong itu, Kampung Londah yaang kebanyakan penduduk yaang tinggal merupakan penoreh getah dan peladang sawit. Keluarga Rekza tidaklah terlalu besar dan yaang tinggal di rumah itu hnya abang keduanya, Takzim yaang saya panggil abang Abang Dinno dan emaknya.

Arwah ayah Rekza pula telah tiada lg semenjak diaorang kecil lagi. Layanan yaang diberikan oleh ahlii keluarga Rekza amat baik sekali, saya tdk kekok biarpun baru berkenalan dng mereka.

Waktu itu, saya sedanng berjalan mengambil angin pagi di tepi rumah; kelihatan Abang Dinno sedanng leka membetulkan motorsikal di bangsal sambiil itu diaorang menyanyi sendirian. saya datang mendekatinya seperti biasa, Abang Dinno suka berbual-bual dng saya bila ader peluang.

Dia selalu bertanyakan perihal pengalaman saya ketika saya melancong di luar negara terutama sekali negara United Kingdom. Seperti yaang diberitahu Abang Dinno kepada saya, diaorang pernah belajar di London, United Kingdom dahulu.

Tetaapi disebabkan oleh tiada siapa nak menjaga emaknya, diaorang terus berada di kampong selepas tamat belajar. "Awal bangun Simonn. Mizi tido lagi? " tegur Abang Dinno apabila menyedari kehadiran saya.

"Ha' ah bang. diorang tidor lambat malam tadi, leka bergayut dng gadis die" ujar saya sambiil ketawa kecil. sambill berbual dng Abang Dinno, saya leka memerhatikan dia. Orangnya berkulit sawo matang, walaupun tangannya kasar kesan dari kerja-kerja kampong yaang dilakukan, wajah Abang Dinno bersih dan kemas sahaja.

Kehenseman muka Abang Dinno membuatkan saya suka memandangnya bila ader peluang. Bahkan dng badannya yaang tegap dan berotot itu, Abang Dinno mmg layak menjadi model. "Arini abang ingin ke kebun kejap. Simonn ingin ikut? " Kata-kata Abang Dinno itu memutuskan khayalan saya.

Tersipu-sipu saya dibuatnya memandangkan saya risau bila Abang Dinno sedar saya asyik merenungnya sejak tadi. "Bile ingin pegi? Kalau sekarang, saya tukar baju dulu. " jawab saya. "Okay jg tu. Abang tunggu Simonn kat depan. " ujar Abang Dinno sambiil diaorang menghidupkan motorsikal Yahama rxz yaang siap dibaikinya tadi.

Saya bergegas masuk ke dlm rumah, waktu itu ibu Rekza masih lg sibuk di dapur. Bila saya jenguk Rekza di bilik, diaorang sedanng berdengkur kuat; tdk sedarkan diri. Cepat je saya menyarung seluar jeans dan t-shirt krn saya tak nak membuat Abang Dinno menunggu saya dng lama.

"Okay. jom" ujar Abang Dinno sejurus saya membonceng di belakangnya. Itulah kali pertama saya menaiki motorsikal, mmg kekok saya dibuatnya apatah lg jalan di kampong itu masih lg belum diturap dng sempurna.

Abang Dinno menyuruh saya memeluk pinggangnya dng erat apabila kitaorang melalui jalan masuk ke kebun kelapa sawit. saya tdk nak melepaskan peluang pada saat itu untuk merasa kehangatan tubuh Abang Dinno.

Beberapa minit kemudian, Abang Dinno memberhentikan motorsikal itu di tepi jalan. tdk jauh dari tempat kitaorang berhenti, terdapat sebuah pondok sudh tersedia yaang berhadapan dng kolam ikan. Abang Dinno mengajak saya berehat dahulu di pondok itu, sementara itu diaorang mengambil sesuatu di belakang pondok.

Saya leka memerhatikan kolam ikan yaang agak luas di mana saya dapat melihat ikan-ikan melompat-lompat di permukaannya. "Simonn pernah memancing? " soal Abang Dinno yaang tiba-tiba muncul di sebelah saya.

Ditangannya terdapat sebilah pancing. saya mengeleng sahaja, mmg saya akui yaang saya nii budak bandar. Apatah lg hendak memancing, memijakkan kaki ke kebun pon adalah pekara baru untuk saya.

"Takpe, abang ajar Simonn. " Abang Dinno menghulurkan saya pancing yaang dipegangnya. stlah itu, diaorang memberikan kepada saya umpan cacing untuk disangkutkan di mata kail. Memandangkan saya minat untuk mempelajari sesuatu yaang baru, saya meminta Abang Dinno untuk mengajar saya cara memasang umpan.

Beberapa kali Abang Dinno menjelaskan dan menunjukkan pada saya cara memasang umpan itu barulah saya berjaya. Itupun banyakk cacing-cacing yaang menjadi mangsa kekejaman saya. Jari saya jg luka-luka akibat tercucuk mata kail yaang amat tajam itu.

Bannyak jg darah yaang keluar, nasib baiklah Abang Dinno ader untuk meredakannya. Jari saya dihisapnya perlahan untuk menghentikan pendarahan lagi. Tindakan Abang Dinno itu membuatkan nafsu saya terangsang sedikit.

Sedar tak sedar, pelir saya sudahpun mula menegang. saya terpaksa berjalan di belakang Abang Abang Dinno, mengekorinya ke arah kolam ikan untuk mengelakkan dari diaorang perasan bonjolan pelir saya.

Seluar jeans yaang saya sarung tadi agak ketat. Bila kitaorang mencangkung di tepi kolam itu, bonjolan pelir saya itu masih lg kelihatan. Muka saya mula merah padam tetaapi saya lihat Abang Dinno tersenyum je memandang saya.

Cerita Sex Pelir Gay Selesa Dalam Lubang Punggung

Dia menunjukkan pada saya cara melemparkan mata kail masuk ke dlm air. "Lepas ni, kene la tunggu sampai umpan tue kene makan kat ikan. Hobi memancing nie kene banyakk sabar sikit. Tapi bile daah dapat ikan, mmg puas hati. " terang Abang Dinno panjang lebar.

Aper yaang Abang Dinno cakapkan ibarat masuk telinga kiri, keluar telinga kanan. yaang mejadi fokus utama saya waktu itu hnya renungan mata Abang Dinno yaang amat seksi itu. Lagi-lagi mulutnya masih menghisap jari saya yaang luka tadi.

Saya merasa amat bahagia sekali saat itu, pelir saya jg sudh menjadi lebih tegang dan tegak. Jelas bonjolan pelir saya kelihatan, saya sudh malas untuk menyorokkan. Biarlah Abang Dinno nampak.

Kemudian, kitaorang berehat sebentar di tangga pondok semula. sambill itu, Abang Dinno menyanyi lagu-lagu kegemarannya. saya pula leka mendengar nyanyian Abang Dinno, sesekali saya menjeling ke arahnya. Alangkah indahnya jikalau saya dapat memeluk Abang Dinno seperti di atas motorsikal tadi.

Lelehan peluh yaang mengalir di leher Abang Dinno membuatkan saya nak menjilatnya sahaja. "Eh ape nie Simonn. nape stim? " tegur Abang Abang Dinno. saya merasa usapan tangannya di bonjolan pelir saya.

Terperanjat saya dibuatnya akibat tindakan Abang Dinno itu. Tapi saya tdk cepat melatah, dng selamba saya tersenyum sahaja. Baru tadi saya rasa yaang pelir saya telah mengendur, tdk saya sangka pula bila leka melayan khayalan saya tentang Abang Dinno, pelir saya kembali tegang.

"Besar jg ni" komen Abang Abang Dinno, jari-jemarinya masih lg mengusap-usap bonjolan pelir saya. Riak mukanya seperti tertarik untuk memegang dan meraba pelir saya. saya rasa nii saat yaang sesuai untuk saya mengambil peluang yaang ader dng Abang Dinno.

"Abang ingin tengok ke? " soal saya selepas itu. Sengaja saya nak menguji keinginan Abang Dinno ketika itu. Abang Dinno tersengih, diaorang memandang saya dng penuh minat. saya terasa yaang pandangannya itu berlainan dari yaang biasa.

Lantas saya buka zip jeans saya dan menarik keluar pelir saya yaang tegak dan keras itu. Abang Dinno menggenggam batang pelir saya, saya mendesis sedikit apabila merasa kehangatan tangannya.

"Em. his. " "Simonn tak kisah ke. ? " bisik Abang Abang Abang Dinno, diaorang mendekatkan mulutnya di telinga saya dan mengigitnya. "Em. tak kisah bang" jawab saya dlm menikmati sentuhan Abang Dinno.

Kali nie, gigitan Abang Dinno di telinga saya membuatkan nafsu saya semakin bergelora. Tangan saya menjalar ke arah pelir Abang Dinno. Zip seluar jeansnya saya buka dan saya masukkan jari-jemari saya untuk merasa pelir nya.

Tangan Abang Dinno jg menjadi rakus melurutkan pelir saya, sesekali saya tersentak kesedapan apabila tangannya bergesel dng leher kote saya. "Em. em. em. " tdk puas dng hnya mengusap-usap pelir Abang Dinno, saya keluarkan keselruhan pelir nya dari seluar jeansnya itu.

Tangan saya mula melancapkan dng laju, Abang Dinno mendesah dan meneruskan jilatannya di leher saya. Tangannya jg rakus melurutkan pelir saya, saya seakan merasa yaang air likat saya hendak memancut keluar sahaja.

"Erh. erh. erh. erh. erh. " "Aah. ah. ah. " Lancapan saya semakin laju, terangkat-angkat buntut Abang Dinno menurutinya. saya jg begittu , nafsu saya bertambah mendesak saya untuk menghamburkan air likat yaang tahan sejak tadi, minta untuk dilepaskan bersama kepuasan asmara yaang saya kecapi sekarang.


Cerita lucah Pelir Gay Selesa Dalam Lubang Punggung
  • Wajah Abang Dinno saya tatap, sememangnya riak mukanya yaang dlm kesedapan itu terlalu indah untuk saya nikmati. "Eerh. erh. erh" "Aah. ah. ah" Desahan saya dan Abang Dinno bertambah kuat, mujurlah tiada sesiapa yaang dapat mengganggu pertarungan asmara kitaorang ketika itu.
  • Saya tdk mampu lg untuk menahan air likat saya nie, kelihatan Abang Dinno jg seperti nak klimaks. "Erh. erh. oowhh sedap bang. erh. " "Aah. Zaf. owhh. ah. ah. " Lancapan tangannya saya rasa agak laju dan padu, pelir nya pula berdenyut-denyut mengiringi geselan dan gosokan kencang tangan saya.
  • "Erh. erh. erh. eaAARH. " "Aah. ah. ah. aAH" Pancutan air nikmat kitaorang sama-sama membuak-buak ke semua arah, saya dan Abang Dinno berpelukan sambiil merintih kepuasan. Gelora nafsu yaang ditentang sejak pertarungan tadi telah pon berjaya kitaorang berdua kecapi bersama.
  • Basah seluar saya dilimpahi oleh sperma Abang Dinno dan jg saya. tetapi, saya tak kisah tentang hal itu memandangkan saya sedanng berdua dng jejaka impian saya saat nie. saya dan Abang Dinno mengambil masa beberapa ketika untuk berehat, saya memasukkan semula pelir saya ke dlm seluar.
  • Rasa puas yaang alami tadi masih belum hilang. Abang Dinno pula masih mendakap saya dng erat. Terlalu bahagia perasaan saya waktu itu, kehangatan tubuh Abang Dinno mmg saya dambakan.
  • Kemudian, Abang Dinno mencadangkan untuk pulang je ke rumah, hari pon sudh hampir ke tengahari. Segala kelengkapan memancing tadi dikemaskan oleh Abang Dinno sementara saya membantunya. saya membonceng di belakang Abang Dinno di atas motorsikal, tubuhnya saya peluk dng begittu rapat.
  • Setibanya kitaorang di rumah, saya dapati Rekza telah keluar ke bandar sementara ibu Rekza pula hendak pergi ke rumah jiran yaang dekatan sebentar krn ader perjumpaan persatuannya. Ketika itu, saya masih lg berada di dlm bangsal, Abang Dinno pula bercakap-cakap dng emaknya sebelum beredar pergi.
"Emm. takde orang kat rumah skarang Simonn. Abang ingin sambung bolehh tak? " ujar Abang Dinno sejurus diaorang muncul di pintu bangsal. dia tersenyum je memandang saya. Tangannya mengunci pintu bangsal itu dari dalam, sememangnya kitaorang tdk nak sesiapa mengganggu penyatuan antara kitaorang nanti.

Pelir Gay Selesa Dalam Lubang Punggung kisah blue lucah melayu, cerita seks romentik gay Pelir Gay Selesa Dalam Lubang Punggung novel seks

Pelir Gay Selesa Dalam Lubang Punggung


Semestinya saya telah menanti-nantikan saat nie, peluang selalu menyebelahi saya. saya menanggalkan kesemua pakaian saya, Abang Dinno leka melihat saya yaang sudh berbogel itu. dia menghampiri saya dan mengucup pipi dan kemudiannya mulutnya turun ke leher saya.

"Em. em. em. " Ciumannya itu merangsang saya, tangan saya menyelak baju t-shirt yaang dipakai oleh Abang Dinno agar saya dapat merasai ketegapan badannya. dalam pada itu, Abang Dinno jg menanggalkan jeans yaang dipakainya dan sama-sama berbogel dng saya.

Kitorang berpelukan, dada saya bergesel dengannya; lidah Abang Dinno masih lg rakus menjilat leher saya. saya pula meraba-raba pinggang Abang Dinno dan menjalar ke pelir nya yaang saya sangat-sangat dambakan itu.

"Empph. uumpph. uumpph. " "Owh. urggh. uurgh. uurgh. " Nafsu bergelora saya membuatkan saya bertambah tdk keruan, apatah lg tubuh Abang Dinno yaang berotot itu bersentuhan dng tubuh saya.

Zakar Abang Dinno yaang sudh menegang dan keras itu bergeselan dng pelir saya. Kehangatan asmara Abang Dinno begittu indah untuk saya. "Empph. emph. empph. " Dari leher, jilatan Abang Dinno turun sedikit demi sedikit melewati dada saya, perut dan kemudiannya mulutnya sudh mula menjilat pelir saya.

Terasa bagaikan terkena kejutan elektrik apabila mulut Abang Dinno mengulum kote saya. "Errh. his. ah. ah" Desisan saya berkumandang apabila saya terasa Abang Dinno telah mengulum pelir saya hingga ke pangkalnya.

Rambut Abang Dinno saya ramas perlahan, mata saya terpejam melayani kenikmatan yaang teramat sangat apabila pelir saya dikulum oleh orang yaang saya sayang. "Empph. oah. oowh. ah. " Bernafsu sungguh cara Abang Dinno menghisap pelir saya, diaorang menjilat dng rakus sekeliling leher kote saya.

Tindakannya itu membuatkan saya tdk mampu untuk menahan air nikmat saya yaang sejak tadi memaksa saya memancutkannya. "Awh. ah. bangg. naakk. panncut. oOWH. " saya sudh tdk peduli lagi, saya mmg kalah pada desakan berahi saya.

Air likat saya memancut keluar di dlm mulut Abang Dinno, saya perhatikan diaorang leka menjilat dan menghisap segala air yaang berdas-das saya pancutkan itu. dalam keadaan puas, saya terkulai dlm dakapan Abang Dinno.

Nikmat yaang saya rasa tadi masih belum hilang, Abang Dinno pula merapatkan mulutnya ke mulut saya untuk memulakan cumbuan asmara kami. Lidahnya memasuki rongga mulut saya bersama air likat yaang saya pancutkan tadi.

Kitorang sama-sama menghisap lidah masing-masing, saya terangsang dng cumbuan itu. Air liur kitaorang bercampur-campur dng air likat saya, mmg sedap rasanya. "Empph. uumpph. emmpph. " "Umpph. uumph. oh. " saya dapat rasakan tangan Abang Dinno mengangkat sebelah kaki saya dan pelir nya pula bergesel-gesel dng telor saya.

Kemudian, jarinya meraba-raba bibir lubang saya yaang mana diaorang masukkan salah satunya ke dlm lubang saya selepas itu. "Ummpph. uummpph. uumpph. " "Ooh. empph. uumpph. " Cumbuan kitaorang masih lg berterusan, dakapan Abang Dinno bertambah erat.

Tubuhnya saya rasakan hangat dibakar oleh api nafsu serakah. Jari yaang dimasukkannya ke dlm lubang saya tadi dikeluarkan, saya tahu Abang Dinno sudh tdk tahan lg untuk memasukkan pelir nya ke dlm lubang saya.

Tangannya meyandang kaki saya yaang diangkatnya tadi dan ditahannya ke dinding. Bukaan kangkang saya cukup luas untuk diaorang memulakan penyatuan asmara kami. "Simonn. abang ingin masukkan pelir ni. tahan ye. " bisik Abang Dinno di telinga saya, perlahan.

Saya mengangguk, saya jg sudh tdk sabar-sabar untuk menerima dan merasa kehebatan serta betapa kerasnya pelir Abang Dinno itu. "Owh. emph. " Abang Dinno mendesah bila diaorang memasukkan butohnya ke dlm lubang saya.

Perlahan-lahan diaorang cuba menolak masuk sedikit demi sedikit pelir nya itu. saya rangkul bahu Abang Abang Dinno sekuat yaang saya boleh, buntut saya pula ditolak ke arah pelir Abang Dinno untuk membantu jolokannya itu.

"Empph. owh. ah. " "Errggh. owh. owh" zakar Abang Dinno telah masuk keseluruhan ke dlm lubang saya, disambut pula dng rintihan kesedapan kitaorang bersama. Wajah Abang Dinno yaang hensem itu, saya tatap; riak mukanya yaang bernafsu itu membuatkan saya mencium mulutnya dahulu.

"Empph. uumph. eemph" "Umph. umph. " dalam pada itu, Abang Dinno memulakan tujahan sulungnya. zakar nya yaang tadi sudh selesa dlm lubang punggung saya ditolak dan ditariknya perlahan. Kemudian mengikut ritma, terjahan Abang Dinno itu semakin padu dan laju.

"Oowh. owh. owh. owh" "Ah. ah. ah. ah" Pertarungan asmara antara saya dan Abang Dinno itu mmg menggelorakan nafsu serakah kami, nikmat tujahan pelir nya mmg begittu sedap. sambill itu, saya melancap untuk mengiringi penyatuan berahi kitaorang berdua.

"Awh. ah. ah. ah" "Oah. ergh. ergh" Kini terjahan pelir Abang Dinno semakin lama semakin keras meratah lubang saya. Abang Dinno memeluk saya dng begittu kuat membuatkan saya tdk dapat bergerak sangat.

Saya dapat rasakan denyutan pelir Abang Abang Dinno yaang menujah dng rakus mengejar nikmat di akhir penyatuan nanti. "Oowh. owh. owh" "Erh. arrh. errh. ah" saya dan Abang Dinno saling berbalas desahan, mata kitaorang saling berpandangan ketika itu.

Saat bahagia nii membuatkan saya rasa hendak kekal begittu je selama-lamanya. Kemudian Abang Dinno memberitahu saya yaang diaorang akan memancutkan sperma nya. Terjahannya bertambah kuat, demi mengecapi nikmat penyatuan itu, saya mendakap tubuh Abang Dinno seerat-eratnya.

Saya nak kitaorang sama-sama mencapai kepuasan, lancapan saya jg sudh agak sampai ke penamatnya juga. "Owh. owh. oOWH" "Aah. ah. aA ah" Pancutan serentak kitaorang berdua mengiringi jeritan asmara saya dan Abang Dinno, diaorang memancutkan kesemua air likatnya di dlm lubang saya.

Betapa hangat dan membaranya saya rasakan air nikmat itu yaang menjadi bukti penyatuan kitaorang berdua. Badan kitaorang jg basah dng air likat yaang membuak-buak keluar dari pelir saya. kitorang berdua saling berpelukan sambiil melayani kesedapan yaang masih berlarutan lagi, Abang Dinno menarik keluar pelir nya dari lubang saya.

Dia mencium dahi saya. "Abang sayang Simonn" ujarnya perlahan. Kata-katanya itu saya balas dng senyuman. Kedengaran di halaman rumah bunyi kereta Rekza menderum, saya dan Abang Dinno segera mencapai pakaian kitaorang dan mengenakan semula.

Abang Dinno keluar dahulu dari bangsal itu diikuti oleh saya. Abang Dinno sempat mengenyitkan matanya pada saya. "Malam nie tidor bilik abang okay. " bisiknya pada saya, sejurus itu Abang Dinno meninggalkan saya untuk menyambut Rekza.

Fikiran saya masih lg melayang pada penyatuan saya dan Abang Dinno tadi. Nampaknya malam nie, kitaorang akan bersatu lg sehingga puas. saya gembira cuti saya kali nii penuh dng pengalaman yaang lebih menarik.

Ketika itu, saya bercadang untuk balik lg ke kampung nii untuk cuti semester nanti.
Pelir Gay Selesa Dalam Lubang Punggung ***
Pelir Gay Selesa Dalam Lubang Punggung, sex story , Pelir Gay Selesa Dalam Lubang Punggung kisah blue lucah melayu, cerita seks romentik gay Pelir Gay Selesa Dalam Lubang Punggung novel seks, porn, erotic sex, Pelir Gay Selesa Dalam Lubang Punggung


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/