Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar

February 08, 2016, in category
Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar | Semasa bersekolah dahulu, saya mmg terkenal dngn kenakalan aku dan sering bergaduh dngn pelajar-pelajar lain. nak dijadikan cerita. saya telah dimasukkan bawah program kaunseling oleh pihak sekolah dan wajib menyertai skim anak angkat. Kaunselor membenarkan kita memilih bapak atau emak angkat masing-masing dari kalangan guru-guru sekolah kami.

Saya memilih cikgu saya sebab saya rasakan dialah yaang paling sesuai sekali menghadapi saya yaang banyaak karenah ini. tetiba saya rasa ada sesuatu melekat kat bibir saya. ha. cikgu dahh cium mulut saya.

Saya terkejut gak, tapi terpaksa la biarkan. lama gak dia cium mulut saya smbil urut butuh saya. Lagipun saya suka dan respek pada dia sebab dia pandai ambik hati, periang, pelawak dan mmg ramai pelajar yaang suka dngn die.

Dia nii pernah berkawin dan ada sepasang anak kembar lelaki dan dia nii lain fesyen sikit. pelajar-pelajar yaang rapat dngn dia kebiasaannya adalah jenis yaang ganas dan brutal dan taiko.

Pasal itulah ramai yaang respek pada die. Seingat saya tak ada pelajar yaang berani buat tak tentu pasal dngn dia pasal dia sentiasa dlam jagaan bebudak die. Dipendekkan cerita.

Saya jadilah anak angkat die. dia memberi sepenuh perhatian padaku. saya bukan saja menjadi anak angkatnya di sekolah malah di rumah jugak krn mak dngn papa saya telah menyerahkan saya sepenuhnya kepada dia utk dia jaga saya yaang buas ini.

Dipendekkan lg cerita,. Suatu hari tu saya sakit perut. tak la teruk sangat. saya mintak cikgu urutkan perut saya. diapun urutla. smbil urut tu dia puji badan saya sebab berotot.

Maklumlah saya nii atlit sekolah. urut punya urut saya rasa pelir saya mengeras pulak. pasal cikgu saya nii pandai urut dahh tu pulak tangan dia lembut mestilah ada gak rasa stim.

Mahu plak masa dia urut dada saya. terus keras. saya tau dia terperasan saya stim tapi buat tak tau jek. lelama lepas tu dia pon tegur saya. "aik? kena urut sakit perut pon bolehh stim" soundnya selamber.

Saya senyum dngn rasa malu. saya ingatkan lepas tu tak dek apa-apa la, pasal dia nii cikgu kan. tapi tak lama lepas tu saya rasa butuh saya kena pegang pulak mula tu saya tolak dngn lembut pasal rasa respek saya kat die.

Cerita Sex Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar

Tapi dia kata. tak pa. relak la. so akupun relak la. dia pon memuji butuh ku krn walaupun baru tkt 4 tapi bolehh tahan besarnya kata die. dia urut lg pelir saya dngn minyak la tue.

Saya mula stim giler-giler. tetiba saya rasa ada sesuatu melekat kat bibir saya. ha. cikgu dahh cium mulut saya. saya terkejut gak, tapi terpaksa la biarkan. lama gak dia cium mulut saya smbil urut butuh saya.

Lepas tu tetiba dia berhenti. "Saya mintak maaf katanya. Marah ke? " tanya nya. saya geleng kepala ajer pasal saya pon rasa syok gak tadi. saya tak leh mahu marahkan dia pasal saya ada perasaan sayang kat die.

Lepas kejadian sebentar tadi, kitaorang bersembang-sembang dan terus tertidur. Tengah malam tu saya terasa ada benda keras dan besar mencucuk belakang aku. Rupanya cikgu tidur smbil memelukku dan butuh dia tengah mengeras.

Saya biarkan ajer. Tiba-tiba saya rasa tangan dia masuk dlam seluar saya dan urut butuh saya. walaupun saya nii bukan gay. tapi bila dahh kena urut saya diamkan ajer.

Syok. lama dia urut. saya rasa mahu pancut gak tapi saya tahan, takut kang kena tangan dia lak. Tetiba lepas tu dia pusingkan saya mengadap die. saya walaupun sedar tetaapi buat-buat tak sedar.


Cerita lucah Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar
  • Saya biarkan ajer apa yaang akan dia buat seterusnya. pasal saya dahh naik syok kena urut. dia telah mencium pipi saya lepastu dia gigit-gigit leher saya, lepas tu dia isap dada saya, cium perut saya, tu yaang saya tak tahan tue.
  • Lama tu saya rasa butuh saya rasa semacam jek. rupanya dia dahh isap butuh saya. saya mengeliat kegelian pasal itulah pertama kali butuh saya kena isap. dia isap, dia jilat dan saya rasa tak sampai dua minit saya pon pancutkan air saya dlam mulut die, walaupun dahh terpancut dia masih lg isap dan lepas beberapa ketika barulah dia lepaskan dan meluahkan sperma saya ke lantai.
  • Lepas tu dia menggeselkan butuh dia dngn butuh saya sampailah sperma dia terpancut. Tak lama lepas tu dia kejutkan saya, kali nii lebih berani dia nyatakan mahu fuck saya.
Disebabkan rasa terhuitang budi dngn kesudian dia hisap butuh saya, akupun bagi la dia fuck saya. dia bangun dan ambil losyen. masa tu la first time saya nengok butuh cikgu saya.

Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar cerita sex gay, Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar kisah lucah blue gay melayu, Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar

Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar


Tegang giler dan besar lebih kuranng 8 inci, mencanak sampai ke perut. Tak sangka lak saya butuh cikgu saya power macam tu Lepas tu dia ambik posisi die, dia angkat kedua kaki saya dan mula masukkan kepala butuh die.

Sakitke? dia tanya saya, saya kata sakit. tak pa tahan la kejap. memula sakit tapi lepas tu mesti sedap. cikgu pon mulalah sorong tarik menghenyak burit saya yaang kecik tue.

Mula-mula slow lepas dua puluh minit tu hentakan dia makin laju dan laju saya kata pada dia agar slow sikitdan diapun memperlahankan hentakan. mngkin krn kesian kat saya tengok muka saya berkerut dia pon mencabut butuh nya dari burit saya.

Lepas tu dia menggeselkan butuh dia dngn butuh saya sampailah sperma dia terpancut. bnyk gak air dia lebih kurang lapan das tembakan rasanya. hehe! Maklum la dahh lama simpan agknya.

Lain la saya yaang selalu membazir kat longkang jek. Malam itu saya tidur dngn dia berpelukan dlam keadaan bogel sampai ke pagi. Tapi yaang paling best tangan dia tak penah lepas dari butuh saya, manakala butuh dia lak tak penah lepas dari celah burit saya.

Hehe Sejak peristiwa itu, saya dngn dia main hampir setiap hari. Kadangkala saya yaang mintak sebab dahh gian. Tak saya sangka lak budak nakal cam saya nii pon bolehh stim dngn cikgu dia sendiri dan yaang paling saya tak sangka cikgu pon ada yaang gay.

Cuma sekang nii saya masih lg menanti kepulangan dia pasal dia pegi luar negeri, bertugas di us. saya harap dia tak main dngn mat salih di sana sebab nanti kang hilang lak selera dia dngn saya.

Walaupun sebenarnya saya bukan gay, dan sekarang nii dahh pon bertunang, Sebab saya tak minat mana-mana lelaki pon selain cikgu saya) tapi saya sentiasa mempunyai rasa rindu yaang mendalam pada dia seorang.

Lelaki lain, sumpah saya tak dek selera langsung! Tambahan pulak saya ingat kata-kata die. "dalam hidup cikgu nii ada dua keutamaan yaang mesti cikgu jaga, yaang pertama anak cikgu (denngan bekas isteri) yaang kedua Randy" katanya.

Kemana cikgu pegi cikgu sentiasa sayang dan ingat pada Randy. Dan saya mmg percaya dia sayang giler kat saya pasal dia dahh belikan saya Satria supaya senang pegi kerja dan melarang keras saya naik motosikal.

Dan saya. mmg betul-betul sayang dngn dia dan tak lupa walau sedetik , walaupun saya dahh ada komitment lain (tunang) bukan pasal harta benda tapi krn kasih sayang tulus ikhlas yaang dia curahkan pada saya semenjak saya kecik sampaila saya dewasaa dan mahu kawin nie.
Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar ***
Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar, sex story , Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar cerita sex gay, Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar kisah lucah blue gay melayu, Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar, porn, erotic sex, Burit Dikongkek Cikgu Butuh Besar


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/