Muka Penuh Sperma Gay

February 27, 2016, in category
Muka Penuh Sperma Gay | saya beserta staff yaang lain telah keKL untk menghadiri seminar tahunan 2hari 1 malam di salah sebuah hotel di Bt Bintang, kl. kami check in pada hari Sabtu tengahari dan check out pada hari ahad jam 12. 00 tengahari.

Sesudah habis seminar 2 hari suntuk, saya rasa nak sambung 1 hari lagi untk berehat di hotel ni. saya ada juga ajak member saya yaang lain untk stay, tapi diorang org ada urusan lain.

Jadi terpaksalah saya rehat sorang-sorang kat hotel tu. Selepas aje die check out, saya pon rehatlah kat bilik hotel. Cuaca pulak pada hari tuu panas semacam. Jadi saya rasa pegi berendam kat swimming pool pon baik.

Lalu saya pon salin pakaian dan pakai boxer saya turun ke swimming pool. Suasana agak lengang. Maklumlah hari isnin. Jadi saya pon apalagi terus terjun kedalam pool. Wow, bukan main sedap lagi berendam dengann cuaca camni.

Adalah 2 -3 org sedanng berehat dikerusi panjang, mungkiin org luar kot. dahh hampir 2 jam saya mandi dan berendam di dlm pool, saya pon naik keatas dan terus ke bilik mandi untk bilas badan saya.

Masuk aje, dlm bilik mandi, takde org hnya ada sorang budak cleaner sedanng sibuk mob lantai. saya pon masuk dan terus sangkutkan tuala saya dan duduk dibangku. Budak tuu perasan kat saya, tapi saya buat tak tau aje.

Oleh krn seluar boxer saya basah, saya pon tanggalkan boxer saya dan berbogel duduk di kerusi tu. Budak cleaner tuu makin lama makin hampir kat saya. diorang sedanng asyik mob lantai.

Sampailah diorang di kerusi tampat saya duduk. saya pon duduk dulu sambiil hisap rokok. Entah camna, tetiba budak cleaner tuu duduk dan senyum kat saya. Hai, bang sorang aje, bercuti ke? saya senyum balik kat diorang dan cuma mengangguk kepala saya.

Saya perasan mata diorang asyik memandang kearah batang pelir saya yaang separuh stim. saya pon apalagi sengaja mengurutnya kasi diorang stim. Matanya asyik memandang kearah batang pelir saya. Abang gersang ke? tetiba diorang tanya.

Saya pon toleh kat diorang dan cuma senyum aje kat die. Tangan saya terus mengurut-urut batang pelir saya yaang dahh stim mengeras. Ini buat diorang tetiba datang rapat kat saya.

Tangan diorang tetiba meraba-raba peha saya. saya tahu yaang diorang inginkan sesuatu dari saya. saya cuma diam aje sambiil mengosok dan urut batang pelir saya. ingin ke? tanya saya, ringkas.

Diorang macam tak kena gaya dan resah semacam. Sekarang tak boleh, kalau abang mahu malam nanti habis keje saya naik kat bilik abang. abang duduk bilik no. brape? tanya diorang dengann suara terketar-ketar.

Tetiba tangan diorang dahh menghampiri batang pelir saya dan saya biarkan aje. Sebelah tangan saya merangkul dan memicit bahu die. dengann pelahan tangan diorang mengurut-urut dan membelai batang pelir saya yaang dahh menegang keras.

Lalu diorang pon bangun, tengok kebelakang takut kalau ade org masuk, lain clear. Lalu diorang pon tunduk dan terus mengulum batang pelir saya. Kedua-dua buah butuh saya dijilatnya. Habis bulu-bulu saya di hisapnya.

Saya duduk menyandar dan melebarkan kaki saya supaya diorang senang buat kerja. Tengok gaya budak nie macam dahh biasa buat keje ni. dahh puas diorang hisap, diurut-urutnya batang pelir saya buat saya tak blh tahan menggeliat.

Entah camna, tetiba rasa cam mahu terpancut. saya pon bilang diorang yaang saya mahu terpancut. diorang pon terus melancapkan batang pelir saya dan terus terpancut dimuka die. Muka diorang penuh dengann sperma saya.

Cerita Sex Muka Penuh Sperma Gay

Lepas tuu dijilatnya sisa-sisa sperma yaang ada kat batang pelir saya. Lepas tu, diorang pon bangun, masuk kebilik mandi dan apalagi pegi melancapkan batang pelir die. dahh habis, saya pon bangun dan terus gi mandi.

Dan sebelum diorang keluar, saya beri diorang no. bilik saya. diorang senyum dan beredar dari situ dan saya pon terus gi mandi. Lepas mandi, saya pon terus naik keatas dan siap untk keluar berjalan-jalan.

Selepas makan malam jam 8 malam saya pon terus naik kebilik untk berehat. Lepas mandi, saya pon relik kat hotel sambiil tengok tv. Biasalah kalau didalam bilik hotel, saya akan cuma memakai spender aje untk tidur.

Jam 11. 30 mlm, bunyi bell di pintu. saya pon bangun dan terus bukak. Budak cleaner tadi tercegat dipintu dengann beg di bahu die. Lalu diorang pon masuk. diorang pon letakkan beg diorang dan terus duduk di tepi katil.

Kau dahh makan? tanya saya. sudah bang, jawabnya ringkas. Pegilah mandi dulu bersihkan badan, tanya saya. Nanti lah dulu, kasi saya sekejap, jawab die. Lupa abang mahu tanya nama kau, tanya saya lagi Oh! ya, nama saya Rendi.

Saya berasal dari Johor bang, dahh keje kat kl dahh 2 tahun. Kat kl sewa rumah dengann members 4 org di Selayang, katanya. kami pon berbual-bual sambiil saya tengok tv.

Bang, saya rasa saya mandi dululah, badan rasa lekit. Lalu diorang pon bangun dan menanggalkan satu persatu pakaian diorang dan je berbogel depan saya. Tangan diorang sengaja mengurut-urut batang pelir diorang depan saya.

Saya buat tak tahu aje. Sempat diorang hisap rokok dulu dan je berdiri ditepi tingkap tengok luar. Tetiba diorang datang duduk sebelah saya, entah kenapa. Matanya tertumpu pada bonjolan di spender saya.

Saya pulak pakai spender renoma color putih, nampak bentuk batang pelir saya yaang dahh menegang. Tangan saya sengaja menurut-urut pehanya kasi diorang stim. saya perasan, batang pelir diorang dahh mula menegang.

Lalu tangan diorang mula mengusap-usap bonjolan dispender saya. saya dapat bau peluh keringat bau jantan die. Tangan saya pulak tetiba dapat capai batang pelir diorang dan mengurut-urutnya. blh tahan besar juga batang kau ya, saya kacau die.


Cerita lucah Muka Penuh Sperma Gay
  • Eh! mana blh samakan dengann batang abang, Btg pelir abang lagi besar, berurat dan panjang lagii. Mesti bini abang sukakan dapat laki yaang punya batang cam abang. Saya pon kalau blh mahu saiz batang pelir cam abang, diorang mula mengampu.
  • Tetiba diorang keluarkan batang pelir saya dicelah spender saya. Tengok, besarkan panjang lagii. mesti bini abang puas bila main dengann abang. diorang mula menurut-urutnya kasi saya tak blh tahan.
  • Dahh pegi mandi dulu, nanti kitaorang blh sambung lagii. Sebelum diorang pegi, sempat diorang celupkan batang pelir saya kat mulut diorang dan megulumnya ringkas. Hai budak nie tak menyabar.
  • Diorang pon terus pegi mandi. Sebelum masuk ke bilik air, sempat saya kacau diorang supaya jngn melancap, nanti rugi. diorang cuma tersenyum dan terus masuk bilik air. Selepas mandi, diorang terus berbogel baring sebelah saya.
  • Tengok diorang cam tu, saya pon bangun dan kecikkan sikit lampu bilik supaya lebih romantic. Selepas tanggalkan spender, saya pon terus baring sebelah die. dengann tdk menyabar, diorang terus mencekup batang pelir saya dan membelainya.
Saya biarkan aje dan terus tengok tv. Kini apa-apa pon terserah pada diorang mahu buat apa. ingin kolom ke, mahu hisap ke saya ikutkan saja. dahh puas main dengann batang pelir saya, tangan diorang mula merayau-rayau naik keatas ke bahagian dada saya.

kisah blue Muka Penuh Sperma Gay, cerita lucah sex Muka Penuh Sperma Gay, kisah malay boleh Muka Penuh Sperma Gay, cerita melayu seks

Muka Penuh Sperma Gay


Satu persatu punat dada saya di gentelnya. diorang mula naik keatas badan saya dan mula menghisap kedua-dua punat dada saya. saya cuma biarkan je apa diorang buat kan saya.

Tangan saya pulak mengusap-uap bahagian belakang kepala dan tengkok die. dahh puas hisap dan gentel dada saya, dengann pelahan diorang menurunkan kepalanya dibahagian peha saya. Dijilatnya semua bahagian bawah pusat saya.

Bulu-bulu jembut saya diorang tarik-tariknya dengann giginya dan menjilatnya. Dari kekelengkang saya terus aje ke lubang burit saya di sedutnya dan menjilatnya sebelum mengulum batang pelir saya. Habis batang pelir saya di nyonyot dan di hisapnya.

Macam budak hisap ice-cream. Tengok, cara diorang buat, macam org berpengalaman. dahh biasa buat agaknya. Kalau tidak, takkan diorang tahu buat semua. ni. saya cuma rela perbuatannya asalkan sama-sama puas nanti.

Dahh puas kerjakan batang pelir saya, lalu diorang pon bangun dan duduk di atas saya. Batang pelir saya yaang dahh keras meneggang sejak dari tadi di halakan kedalam lubang burit nya.

Dahh masuk, diorang mula mengenjut bermula dengann pelan-pelan. Tangan saya di capainya menyuruh saya mengurut batang pelir die. saya ikutkan aje. Sesekali kepalanya mencecah kebahagian dada saya dan menjilat lagi puting dada saya.

Sesekali kitaorang megerang kesedapan. Macam-macam style kitaorang buat malam tu. Menonggeng, memereng, meniarap, 69 , main kat kerusi dan macam-macam style lagilah. Nasib baik saya sempat selak 2 biji pil tahan lama, kalau tdk camna blh tahan begini punya lama.

Diorang baru 10 minit main die, dahh terpancut. sesudah hampir 1 jam kitaorang main, tiba pulak untk saya memuntahkan sperma pekat saya. saya duduk menyandar kat katil dan diorang baring meniarap menghisap dan mengulum batang pelir saya.

Sedar tak sedar, terpancut sperma saya kemuka diorang lagii. Kali nie lebih bnyk dan cam biasalah diorang menjilat sisa-sisa sperma saya yaang tertinggal di batang pelir dan bulu-bulu saya.

Lepas tu, kitaorang baring kepenatan. kami berdua pon duduk hisap rokok sambiil menghilangkan penat. Sempat kitaorang berbual malam tuu pasal keluarga, sex dan macam-macam lagi hingga tak sedar dahh pukul 2.

30 pagi. sesudah penat main dan berbual, kitaorang pon tidur. Esok paginya, tetiba aje saya rasa semacam, ada rasa suam-suam panas kat batang pelir saya. saya menjengok sekejap antara sedar tak sedar, rupanya, diorang tengah sedap berus gigi diorang pakai batang pelir saya.

Biasalah kalau pagi-pagi batang pelir selalu stim mengeras. Agaknya bila diorang tengok batang pelir saya stim, apalagi diorang pon terus mengulum batang pelir saya. saya biarkan aje, lantak d dialah apa diorang mahu buat, asalkan diorang puas.

Saya sengaja pura-pura tidur, buat tak tahu aje. dahh puas, agaknya tak dapat pancutkan, saya pon bangun dan tersenyum dan ucap selamat pagi kat die. kami pon baring-baring dan berborak sebelum diorang ajak pulak mandi sama die.

Dlm bilik mandi, kitaorang main sekali lagi dlm Bathtub. dahh lama juga saya tak main sambiil mandi. Hampir setengah jam kitaorang berendam main dlm tub sebelum kitaorang melancapkan batang pelir antara satu sama lain.

Tepat jam 11 pagi, kitaorang pon bersiap untk pegi makan. Tapi diorang tak ingin dan tak boleh, takut staff yaang lain nampak dan katanya berbanyak terima kasih kat saya.

Diorang betul-betul rasa seronok dan sangat puas main dengann saya dan kalau blh diorang mahu jumpa lagi dan projek dengann saya lagi kalau saya dtg kat kl duduk di Hotel ni.

Kami tertukar-tukar no. talipon. Lepas tuu diorang pon beredar untk pulang sekejap sebelum masuk kerja jam 3 petang. saya pon pegi makan kat hotel lobby dan check out jam 12 tengahari.

Saya harap diorang rasa puas main dengann saya malam tadi. diorang sebenarnya bukannya Gay, diorang straight guy cam saya. diorang pon dahh ada gadiis dan selalu main dengann gadiis die.

Kekadang tu, kalau tak dapat main dengann gadiis die, diorang biasa main dengann member yaang duduk dirumah sewanya. diorang pon cam diorang juga , biasa main dan hisap batang pelir.

Hai kuat btl nafsu budak cleaner ni. Tapi tak rugi main dengann die, pasal diorang bnyk pengalaman, blh jadi pornstar actor.
Muka Penuh Sperma Gay ***
Muka Penuh Sperma Gay, sex story , kisah blue Muka Penuh Sperma Gay, cerita lucah sex Muka Penuh Sperma Gay, kisah malay boleh Muka Penuh Sperma Gay, cerita melayu seks, porn, erotic sex, Muka Penuh Sperma Gay


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/