Gay Sex Party Beramai Ramai

February 11, 2016, in category
Gay Sex Party Beramai Ramai | Nama saya Bobby. saya ni blh di katakan seorang remaja yangg mempunyai perwatakan lembut, tapi tak le sampai macam pondan. saya tak ada kawan golongan lembut krn saya suka bercampur dengan budak budak lelaki sejati. Walaupun saya lembut tapi saya tak menunjukkan yangg saya ni gay.

Saya selalu bercampur dengan geng geng motor. dlam geng tue ada seorang yangg di panggil Benny. saya mmg sangat meminati diaorang dan daah banyaak kali saya dijadikan hamba sex dia.

Dia ni ada girlfriends tapi gf diaorang duduk di Johor. Umur diorang ni 22 tahun dan berkerja sebagai despatch. Terus terang saya katakan walaupun Benny baru umur 22 tahu tapi saya tak pernah lg dlm pengalaman saya main dengan jantan, saya tengok ada orang yangg mempunyai pelir sebesar dia.

Butuh diaorang mmg besar dan panjang. Agaknya keturunan diaorang mungkiin juga sebab adik diaorang pun baru umur 20 tahun besar gak. Nanti saya ceritakan. saya suka Benny sebab bila main dengan dia, diaorang melayan saya macam diaorang bermain dengan wanita , siap hisap dada saya walaupun kecil.

Geng Benny ni semua sekali 8 orang 5 melayu 2 cina dan satu india. btl betul masyarakat Malaysia diorang orang nie. Campur saya 9 orang la. Satu hari mereka daah berpakat ingin pergi ke Port Dicko dan tidor sana.

Di Port Dicko, Benny mengajak saya. saya ok jer. So saya naik dengan Benny. Benny ni kira mat rempit gak sebab selalu berlumba. Di Port Dicko kitaorang share duit sewa apartments.

Kitaorang bertolak pagi dan sampai sana terus sewa apartments. Kemudian kitaorang mandi laut. Petang kitaorang merayap kat Port Dicko dengan motor. banyaak gak orang sebab hari sabtu. Adalah pesta Port Dicko.

Bila daah boring kitaorang balik ke apartments. Sampai selesai kitaorang semua bersihkan diri dan melepak, biasalah anak anak muda mana ada tido awal. Rupanya mereka ada membawa portable dvd player.

So apartments tue ada tv. smbil kitaorang makan makanan ringan dan minum coke, kitaorang main card. Sementara tue zam, kawan Benny, buka blue film. kitaorang main card. Semua mereka hnya memakai seluar dlm jer , tengah tengah main zam mmg gil Benny ke ruangan dapur, entah ape diorang orang berbisik.

Lepas tue saya nampak Benny senyum jer. Kemudian mereka datang lepak balik kat ruang tamu smbil main kad. die orang semua mmg daah tahu tentang saya dan tahu saya sangat sayangkan Benny dan manja.

Benny panggil saya baby. saya tak main kad, tapi saya hnya baring dan kepala saya saya letakan atas paha Benny. Tengah saya baring sebelah tangan Benny ashik dok main dada saya.

Cerita Sex Gay Sex Party Beramai Ramai

Saya pakai boxer jadi nampak jer batang saya keras. Tau tau Benny kata baby hisap. saya pandang diorang smbil jeling kat yangg lain. Mereka semua ketawa. saya kata ok tapi jom masuk bilik.

Tau zam kata baby ape masuk bilik. Kan baby open minded. Kite orang pun nak. Benny ok je. saya pandang Benny. diorang terus cakap blh ke sayang. saya diam hnya senyum je.

Smbil baring balik tangan saya menyeluk ke dlm seluar dlm Benny. batang kote diaorang mula mencanak sebab blue film terpasang. saya tengok Andy dan Liong sorang sorang bangun ke bilik air dan dtg balik.

Begittu gak vikie. saya terus hisap batang Benny. dia terus buka seluar dlm diorang dan melunjur smbil main kad. Kemudian Hank bangun dan duduk sebelah saya yangg waktu itu berbaring.

Dia mengambil tangan saya dan meletakan dekat batang kote dia. Benny terus cakap wei ko orang ingin tak. Baby ok. Lepas itu zam pula bangun dan meminta saya menghisap batang kote dia.

Benny kemudian bangun mengambil ky jelly. dia terus duduk balik dan memegang pinggang saya menarik dan menyuruh saya duduk di atas pelir diaorang yangg tengah mencanak tu. Sebaik saja masuk saya terasa senak sebab pelir diaorang mmg besar.

Hari itu saya ukur dekat 7 inci. Bila Benny tengok saya macam senak diaorang relax. smbil mengurut ngurut pinggang saya. Zam terus bangun dan menghalakan pelir diaorang ke mulut saya.


Cerita lucah Gay Sex Party Beramai Ramai
  • Saya hisap je. Time tue mmg saya bnr betul tengah stim. Siapa tak stim 8 pelir depan mata. Lepas zam, Liong datang. cina ni walaupun tak potong bersih tak de bau langsung.
  • Hanya Liong ni nampak ganas sikit. diaorang terus tekan kepala saya masuk ke dlm pelir diaorang sampai Benny kata wei slow slow sikit. saya hisap je. Lepas tue Benny mengangkat saya dan meminta saya menonggeng.
  • Smbil Andy lak duduk dan saya hisap pelir dia. Benny terus menusuk pelir diaorang dlm burit saya. Seperti biasa mula mula pelahan. Lepas tue Benny mula menojah dengan laju.
Kemudian bila diaorang ingin keluar diaorang berhenti dulu relax. zam lak cucuk bontot saya. Seterusnya Hank, Zumman, dan vikiie. Voren punya macam Benny punya hnya diaorang punya hitam sikit tak potong, bersih tak berbau.

Bila Voren cucuk ponggong saya saya kembali senak pasal besar sangat. Malam tue mmg diorang orang kerjakan saya puas puas sebab beberapa orang dari mereka mmg tak pernah main dengan gay Benny.

Disebabkan cerita blue tue menghairahkan sekor sekor daah lupa saya ni lelaki. Satu satu menosok burit saya. yangg paling saya seronok bila Benny, Voren, Zumman, Hank, Liong main. smbil menusuk diorang orang meramas dada saya sampai merah.

Bila semua dan stim sekor sekor ingin keluarkan air. Seperti biasa Benny mmg daah tahu saya suka di pancut dekat muka dan diaorang tahu bila ingin keluar saya suka ganas ganas.

Gay Sex Party Beramai Ramai cerita lucah gangbang, Gay Sex Party Beramai Ramai kisah blue gay, Gay Sex Party Beramai Ramai seks threesome

Gay Sex Party Beramai Ramai


Benny menyuruh diorang orang pancut dekat muka saya. mula mula Zumman diikuti Voren, Hank, Liong. Tapi Liong, Andy dengan Benny saya masukkan batang diorang orang dlm mulut saya. Rasa sperma diorang orang payau sedap, nampak fresh.

Andy mmg ganas tapi saya puas. Andy bila tengok saya masukkan batang kote diaorang dlm mulut saya diorang terus pegang kepala saya dan tekan. dia buat macam paksa saya.

Bila Andy buat jer macam tue saya punya terpancut sendiri. bila semua daah keluar kitaorang keletihan, semua hnya berbaring tak cuci, hnya lap dengan tuala. Dan bertelan jngan depan tv.

Saya ke tandas mencuci seluruh badan saya kemudian saya masuk bilik dan ingin tidor. sedang saya ingin terlena ada orang masuk bilik. saya tengok Andy datang. dia berbisik dekat telinga saya.

Baby blh satu kali lg ka. Saya sdh tanya Benny diaorang ok je. saya cakap letih le Andy. dia kata baby tak payah hisap just relax. butuh cina sorang ni mmg saya minat walaupun tak potong, pelir diorang leper.

Dia letakan ky jelly kat pelir diaorang dan baring belakang saya. dia masukan pelir diaorang dan menujah. memanng kali ni lama sebab kali kedua. Dekat satu jam saya melayan dia.

Memanng diorang ni ganas. Bila saya ingin menjerit jer diaorang pekup mulut saya. Bila ingin terpancut diaorang terus pancut dlm burit saya. saya terasa nikmat sekali. Kemudian diorang keluar masuk bilik air.

Saya pun pastu masuk bilik air buang apa yangg patut. saya cakap dekat diorang orang saya mengantuk ingin tido. Semua sekali kata ok sayang pergilah berehat k. saya tengok diorang orang semua macam suka dekat saya.

Waktu saya ingin tido Benny datang. saya ingat diorang ingin main, saya cakap saya letih. Tapi Benny kata tak. diaorang ingin ucapkan selamat malam dan diaorang kata semua kawan kawan diaorang sayang dekat saya dan mereka jugak nak menjaga saya.

Saya senyum dan tertidor.
Gay Sex Party Beramai Ramai ***
Gay Sex Party Beramai Ramai, sex story , Gay Sex Party Beramai Ramai cerita lucah gangbang, Gay Sex Party Beramai Ramai kisah blue gay, Gay Sex Party Beramai Ramai seks threesome, porn, erotic sex, Gay Sex Party Beramai Ramai


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/