Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay

February 25, 2016, in category
Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay | Ketika itu saya masih lagii belajar di sebuah sekolah berasrama penuh di ibukota. Di sekolah saya tue, ada seorang guru muda yangg menjadi warden. Namanya Cikgu Jone. Cikgu Jone ni baik dgn saya, layaknya macam abang saya saja.

Masa tuu saya masih di tingkatan dua, comel lote, jambu and cute. Selalunya selepas petang, lebih kurang pukul 8 hingga 10, ada prep malam di kelas. Kadang-kadang kalau tak ada homework untk dibuat, saya tidur aje masa prep tue.

Satu hari tue, saya sakit kepala and tidur semasa prep. Kebetulan, lebih kurang pukul 9:30, Cikgu Jone lalu di kelas saya and ternampak saya tidur. diaorang pun kejutkan saya and tanya kenapa saya tidur.

Saya pun jawablah yangg saya ni pening kepala. diaorang tanya kenapa saya tak makan ubat. saya jawab tak ada ubat. Jadi diaorang pun suruh saya ikut diaorang pergi bilik diaorang ambil ubat panadol.

Saya pun ikut ajelah. Sampai ke biliknya, saya pun masuklah and terus duduk di sofa depan tv. Cikgu Jone pula mencari panadol di dlm biliknya. sambiil menunggu Cikgu Jone tue, saya pun terus aje berbaring atas sofa tue.

Tak lama kemudian, Cikgu Jone pun datang bawa panadol and jugak air segelas untk saya. diaorang pun suruh saya duduk and makan panadol tue. sambiil saya makan panadol tue, Cikgu Jone pun mula picit-picitkan kepala saya and belakang saya.

Lega sedikit rasanya. Kemudian diaorang tanya, ok tak? saya kata ok lah sikit. Kemudian diaorang suruh saya baring semula atas sofa tuu and diaorang duduk di lantai smbil terus picit kepala saya.

Lama juga picitannya tue, and tiada apa-apa pun perbualan yangg terjadi antara kami. Tak lama lepas tue, saya rasa tangan Cikgu Jone mula turun ke bawah. Da! ri kepala, diaorang mula memicit leher saya and dada saya.

Saya mula rasa lain macam and malu jugak. Ketika itu jugak, saya rasakan Cikgu Jone makin hampir dgn badan saya. Entah macam mana, tiba-tiba saya rasakan hidung Cikgu Jone melekat di pipi saya.

And saya cuba mengelak. Tapi Cikgu Jone terus mencium saya, dari pipi ke bibir and mulut, smbil kedua-dua tangannya memeluk saya. Tanpa saya sadari, saya pun memberikan tindakbalas yangg positif and menarik-narik badan Cikgu Jone ke arah saya.

Cerita Sex Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay

Lama kitaorang berkulum-kuluman, and saya merasakan bagai ada satu keseronokan yangg tak dapat diceritakan. Cikgu Jone seterusnya, mengajak saya masuk ke biliknya. Dibiliknya, diaorang membaringkan saya and terus menindih badan saya.

Kita terus bercium-ciuman and tangan Cikgu Jone mula merayau-rayau ke bahagian bawah iaitu seluarku. Lalu diaorang menarik zip seluarku and memasukkan tangannya kedalam seluar dlm saya. diaorang seterusnya mengurut-urut batang zakar saya and sedikit demi sedikit batang zakar saya mula keras.

Cikgu Jone terus mengeluarkan batang zakar saya and melucutkan semua pakaianku. Selepas itu, diaorang mencium-cium batang zakar saya and mula menghisap batang zakar saya. Aduh, lazat tak terkata rasanya.

Itulah pertama kali batang zakar saya di kulum, oleh guruku pulak tue. sambiil mengulum, Cikgu Jone meraba-raba jubur and badan saya. Nikmatnya. dahh puas mengulum, Cikgu Jone berhenti sebentar untk membuka pakaiannya.

Selepas tue, diaorang terus mengulum lagii batang zakar saya and saya pula cuba meraba-raba batang zakar nya seperti yangg dibuat padaku sebelum ini. Hampir 15 minit, diaorang melepaskan batang zakar saya and baring di sebelahku.

Kitaorang terus bercium mulut and meraba-raba sesama sendiri. Cikgu Jone sempat memberitahu saya bahawa diaorang dahh lama aim saya katanya. Rupa-rupanya barulah saya tau bahawa Cikgu Jone ni minat dekat saya.


Cerita lucah Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay
  • Lepas puas berkulum-kuluman tue, diaorang suruh saya naik atas belakangnya and diaorang pula terus meniarap. Dibimbingnya batang zakar saya ke lubang jubur nya. Fahamlah saya maksudnya itu. saya pun mengikutlah seperti apa yangg dibuat olehnya.
  • Bila batang zakar saya dahh hampir dgn lubang jubur nya, diaorang menarik kedua-dua belah jubur nya dgn luas smbil melebarkan kangkangan kakinya supaya batang zakar saya dapat masuk. Walau macamana pun, saya masih tak pandai lagi, maklumlah first time ket! ika itu.
  • Bila tak dapat masuk tue, Cikgu Jone suruh saya bangun sebentar untk ambil minyak baby-oil di dlm almarinya. saya pun ambil and tahu apa ingin buat selepas itu. saya pun sapu sedikit minyak tuu pada batang zakar saya and sedikit pada permukaan lubang jubur Cikgu Jone.
Lepas tuu barulah saya mencuba masukkan batang zakar saya ke dlm lubang jubur Cikgu Jone. Sedikit demi sedikit and dgn slow and steady, ahkirnya saya dapat juga masukkan keseluruhan batang zakar saya dlm jubur Cikgu Jone.

Lepas tue, Cikgu Jone suruh saya henjut, keluar masuk perlahan-lahan. Aduh, sedap sungguh rasanya. sambiil memeluknya dari belakang, saya pun menarik and menyorong perlahan-lahan batang zakar saya ke dlm lubang jubur Cikgu Jone.

Diaorang mengelapar kesedapan. Tak lama kemudian, diaorang suruh saya cabut batang zakar saya and diaorang baring, terlentang smbil mengangkat kedua-dua belah kakinya. Perlahan-lahan diaorang menarik batang zakar saya tepat ke lubang jubur nya.

Macam tadi, kali ini lebih mudah and licin untk batang zakar saya masuk. Cara ini lagii best berbanding tadi. sambiil masukkan batang zakar saya, mulut kitaorang dapat bertemu untk berkulum-kuluman.

Lagii nikmat rasanya cara ini. Cikgu Jone makin kuat mengerang and menarik-narik badanku ke arahnya. saya pun makin laju menarik and menyorong batang zakar saya ke dlm lubang jubur nya.

Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay kisah seks lucah, Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay, cerita blue malay Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay novel seks nikmatnya tujah jubur

Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay


Hampir 15 minit dgn cara ini, Cikgu Jone ajak main cara lain pulak. diaorang suruh saya b! aring and diaorang naik atas badan saya and masukkan batang zakar saya dgn cara menduduki batang zakar saya tepat di muka lubang jubur nya.

Perlahan-lahan batang zakar saya mula hilang di telan oleh lubang jubur Cikgu Jone. Nikmatnya tak terkata and lebih sedap dari cara yangg sebelumnya. Bila dahh masuk semuanya kedalam lubang jubur Cikgu Jone, diaorang menarik badan saya supaya bangun and memeluknya smbil kedua-dua kakinya disilangkan keliling pinggang saya.

Mulut kitaorang bertaut kembali and ada ketikanya, Cikgu Jone menggentel kedua-dua puting dada saya. Ini makin menambahkan nikmat permainan kami. Sesekali, saya disuruh pula untk menghisab puting dadanya and diaorang mengerang kesedapan.

Tak lama lepas tue, saya merasakan macam ingin terpancut. saya beritahu Cikgu Jone and diaorang dgn serta merta bangun dari atas badanku and terus mengulum kembali batang zakar saya.

Saya pun memancutkan sperma ku ke dlm mulut Cikgu Jone. Cikgu Jone pun menelan and menjilat-jilat semua sperma ku tanpa rasa geli. Habis semuanya ditelannya. Lepas tue, diaorang memberi satu ciuman di pipiku.

Untungnya saya malam tue, walaupun sakit kepala, dapat ubat panadol and ubat istimewa dari Cikgu Jone. Semenjak hari itu, hinggalah saya ke tingkatan lima, waktu prep saya adalah di bilik Cikgu Jone and Cikgu Jone sentiasa menemani saya mentelaah and mengulangkaji pelajaran smbil diaorang memberi saya ilmu yangg tiada dlm sukatan pelajaran sekolah.

Macam-macam cara yangg Cikgu Jone ajar and semua sesi itu pastinya akan berakhir dgn pancutan air nikmatku di mulut atau di lubang belakang Cikgu Jone. Lepas spm, saya masuk universiti tempatan ! and kini bekerja di sebuah syarikat swasta di Kuala Lumpur nie.

Cikgu Jone yangg dulu jadi Cikgu saya, kini jadi teman sebilik saya yangg setia dgn mulut and lubang belakangnya untk saya.
Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay ***
Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay, sex story , Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay kisah seks lucah, Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay, cerita blue malay Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay novel seks nikmatnya tujah jubur, porn, erotic sex, Nikmatnya Tujah Jubur Cikgu Gay


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/