Kote Abang Keluar Masuk Mulut

February 13, 2016, in category
Kote Abang Keluar Masuk Mulut | saya masuk sekolah berasrama sekejap sahaja sebelum saya kena tendang keluar dari sekolah berasrama tu sebab saya gaduh ngan senior. Terror jg saya sebab bolehh buat macam tue. Sampai kat rumah saya pulak yangg kena bantai. tapi takpe, sekurang-kurangnya saya dapat pengalaman kat situ.

Lebih kurang dua bulan saya duduk kat asrama sekolah tue. Tak payahlah saya nak bagitau asrama sekolah mana tapi ada kat Johor jugak. Masa minggu orientasi tue, macam biasalah kononnya senior nak berkenalan dng junior.

Jadi semua program berjalan macam biasa hnya pada satu petang iaitu hari-hari terakhir nak habis minggu orientasi tu berlaku sesuatu yangg mmg saya tak dapat nak duga. Masa tu saya nak gi mandi, jadi saya pakai tuala jelah.

Tiba-tiba member saya cakap ada senior nak jumpa saya kat stor sukan. Katanya saya tak simpan semula peralatan sukan lepas bersukan tadi. Rasanya saya daah simpan semuanya jadi saya pun dng bertuala tu pergi ke bilik stor sukan.

Tengok macam takde orang kat situ tapi pintu tak kunci. saya ketuk pintu walaupun pintu tak berkunci, cuba tutup jer. saya dengar ada suara tanya siapa. "Uda ni, kata ada abang cari. " "Ha, sampai pun korang. Masuk sini cepat. Gua ada hal sikit nak cakap ngan lu ni. " Suara tu tak berapa saya nak cam.

Lagipun saya kan baru sahaja kat sini. Bila saya bukak pintu, kat dlm tu gelap. Ada lah cahaya sikit jadi bolehlah saya nampak apa yangg ada kat dlm tu walaupun samar-samar.

Saya terus masuk. Bilik tu bentuk 'l' jadi manalah tau kalau abang tu ada duduk kat tempat yangg saya tak nampak dari pintu tue. Bila saya melangkah masuk pintu kat belakang saya ditutup pastu dikunci.

Bilik tu terus jadi gelap. Ada orang tangkap saya dari belakang. "Kalau korang tak nak jadi apa-apa hal, jngan bising. jngan memandai nak bagitau kat sesaper. " saya menggigil takut.

Lagipun bilik tu gelap. Mampus saya macam ni. Lepas tu saya nampak ada dua orang lg yangg tengah tunggu. Tak nampak mukanya dng jelas tapi mmg sah sekarang nie saya ada dlm bilik yangg ada 3 orang senior kat dlm tue.

Saya sorang sahaja junior. saya kena tolak sampai jatuh atas tilam lompat tinggi. Dua orang tu pegang tangan saya. diaorang ikat ngan tali. saya cuba meronta nak lepaskan diri tapi diorang lg kuat daripada saya.

Sekarang mmg saya daah tak bolehh nak buat apa-apa. kaki ngan tangan saya daah kena ikat. Lepas tu diorang bukakkan tuala yangg saya pakai sampai saya telanjang bogel. Sekarang mmg saya daah tak bolehh nak buat apa-apa.

Tangan ngan kaki daah kena ikat. nak menjerit mintak tolong takut kena belasah pulak. saya takde pilihan lain. Terpaksalah terima sahaja apa yangg nak jadi pada saya. Tuala yangg saya pakai tadi diorang buat tutup muka saya.

Saya langsung tak dapat tengok siapa orang yangg bertiga tue. Lampu dipasang. Nampaklah bayang-bayang orang sikit tapi langsung tak dapat cam. Lepas tu saya dapat rasakan ada tangan yangg meraba-raba seluruh badan saya.

Dari dada sampai ke perut. Kat kaki pun ada tangan yangg meraba. saya geli dan mengeliat sebab tak tahan geli. Tiba-tiba dekat kote saya terasa benda licin dan panas.

Aduh. diorang nie nak buat apa dng saya ni? Takkan sesama lelaki pun diorang nak buat. diorang kulum kote saya ke? mmg takut jg masa tu tapi ada jg rasa geli dan sedap.

Saya cuba mengeliat nak lepaskan diri. Tapi apa yangg saya dapat penumbuk tepat ke perut. Naik senak sampai nak termuntah saya dibuatnya. Jadi saya biarkan jelah. kote saya daah stim giler masa tu sebab kena kulum.

Mmg lah sedap tapi takkan sampai buat saya macam tue? saya merayu kat abang-abang tu supaya jngan buat saya macam tu tapi tak dapat perhatian langsung. diorang suruh diam ada lah.

Batang daah stim giler. Tunggu masa sahaja nak meletup. saya rasa diorang berganti-ganti kulum kote saya kot. Bila daah tau saya mmg tak bolehh nak buat apa-apa, saya ambik jalan mudah.

Saya cakap kat diorang saya tak akan bagitau kat sesaper. saya cakap saya suka diorang buat macam tu tapi tak puas kalau saya tak bolehh nampak siapa yangg buat.

Saya nak jg join keseronokkan diorang orang. "ok. gua bolehh bukak tutup mula lu tapi kalau lu bagitau kat sesaper, mampuslah lu gua kerjakan. " "Tak bang. Saya janji tak bagitau kat sesaper. Lagipun sedap abang buat macam tue. Saya nak gak layan. " Tak lama lepas tu diorang bukak tutup muka saya.

Barulah saya nampak siapa orangnya. Rupanya senior yangg duduk satu dorm ngan saya. Sorang tido kat katil bawah dan dua lg kat katil sebelah. Patutlah diorang selalu tengok saya semacam jer.

Saya ingatkan diorang nak lepaskan saya masa tu jg rupanya dua orang tu daah sedia nak pancut kat muka saya. diorang tanggalkan tutup muka saya dan terus tembak, tak sempat saya nak buat apa-apa.

Cerita Sex Kote Abang Keluar Masuk Mulut

Berlendir muka saya dng sperma die. Sorang lg masih dok kulum kote saya. Bau sperma diorang buatkan saya makin syok dan nak terpancut. mmg saya pancut sperma saya tapi bukan kat luar tapi kat dlm mulut abang yangg tengah kulum kote saya.

Bila diorang daah telah air saya semuanya diorang ludah kat muka saya lak tue. Lepas tu diorang lancapkan kote diorang sampai pancut kat atas badan saya. diorang ketawa tengok saya masih terikat tak dapat nak buat apa-apa dng muka penuh ngan sperma dan dada pun ada sperma yangg banyak.

Giler btl pancut sampai bnyak macam tue. Tapi saya pun puas jugak. Dua minggu kat asrama nie langsung tak pernah keluarkan. Maunya tak puas. Abang yangg sorang tu tengok saya lepas tu diorang cakap ngan member-member dia.

"Amacam. makanan daah sedia ni. nak kenduri ke atau nak lepas jer. " "Rileklah, biar diorang macam tu dulu, jap lg kitaorang kenduri lah. " Kenduri? Alamak. abislah saya macam ni.

Saya ingatkan semua nie daah habis bila diorang semua daah pancut. saya pun daah lepak kena ikat nie pastu saya pun pancut jugak. Takkan diorang nak sambung buat kenduri pulak ngan saya dlm keadaan saya macam ni.

Apa yangg saya nak buat sekarang? Abang Dennis bagi amaran kat saya. diaorang kata sekarang daah lewat petang dan diorang nak saya pegi mandi dan bersihkan badan. diaorang tetap bagi amaran kat saya kalau saya bagitau kat sesiapa pasal hal yangg berlaku ni, diorang akan bagi pengajaran kat saya.

"Oi budak, gua daah penat sekarang. Gua nak lu balik dorm, mandi, pastu bersihkan badan korang. Malam nanti gua nak lu datang sini semula. Ingat, jngan ada sesiapa yangg tau pasal hal nie kalau tak. taulah lu apa yangg kami bolehh buat kat lu. Ingat tue! " " jngan lupa, bila light off malam ni, lu turun kat sini. jngan bagitau kat sesiapa. " "Ye bang. Saya ingat, " tu sahaja yangg saya bolehh jawab.

Lega betul. Nasib baik diorang tak kendurikan saya sekarang. Dapatlah saya nak rilek sekejap tapi macam mana saya nak balik dorm. Tuala saya daah basah dng sperma diorang termasuk sperma saya.

Bau diorang mmg harum semerbak, daah tentulah orang bolehh tau. "Sori bang, takkan nak balik dorm macam ni, nanti orang tau lah sebab diorang bolehh bau sperma ni. " saya tanya lg masa Abang Man bukakkan tali yangg mengikat tangan dan kaki saya.

Rupanya diorang daah siap sedia. Abang Dennis bagi saya seluar pendek dng t-shirt suruh saya pakai. Jadi takdelah saya kena pakai tuala yangg basah dan berbau sperma tu balik dorm.

Kat dorm diorang cakap saya bolehh ambik tuala diorang kat atas katil. diaorang baru basuh dan diorang pakai tuala lain. Malam tu lepas prep habis, saya pun balik kat dlm dorm.

Ada jg member yangg tanya kat saya mana saya pegi petang tadi. Takkan saya nak bagitau pulak. Selain takut kena belasah, benda tu best. Kalau bolehh setiap hari kena pun saya mahu.

Malam nie tak tau lah apa yangg nak jadi. Abang Dennis ngan member diorang nak jumpa saya lg sekali. nak pegi ke tak mahu? Masa daah tinggal sikit sahaja lagi.


Cerita lucah Kote Abang Keluar Masuk Mulut
  • Saya tengok tiga-tiga abang tu daah takde kat dlm dorm masa saya balik. mgkin diorang tengah dok tunggu saya kot. Sebab petang tadi daah sedap dapat pancut, rasanya malam nie saya pegi lah kot.
  • Rasa macam teringin nak lg pulak tapi saya takut jg kalau diorang buat benda lain. Lagipun diorang cakap nak kenduri. Takpelah tengok jelah nanti apa yangg jadi. Lepas light off, saya tunggu sekejap.
  • Bila daah pasti line clear, saya pun keluar senyap-senyap untk ke stor peralatan sukan macam yangg diarahkan petang tadi. Sampai sahaja kat depan pintu stor ada seseorang tangkap saya dari belakang dan tutup mulut saya biar saya tak bolehh menjerit.
  • Saya jadi takut pulak masa tue. Orang tu tarik saya masuk kat dlm bilik mandi. Tempat tu gelap tapi masih ada lg cahaya sikit-sikit daripada lampu kat luar yangg mmg terpasang.
  • Bila daah sampai kat destinasi saya ditolak sampai jatuh ke atas lantai. Tak pasal-pasal basah baju ngan seluar pendek yangg saya pakai masa tue. "Bukak baju lu cepat. Gua nak tengok lu bogel depan gua. " Ntah apa-apa lah diorang ni.
  • Dalam gelap nak tengok saya bogel. daah tak btl agaknya. Tapi saya ikutkan jelah. Baju ngan seluar saya diorang ambik dan letak jauh daripada saya. Salah seorang daripada abang-abang tu pancutkan air kat saya.
  • Tak payah nak cakap macam mana. mmg sejuk giler. Lepas tu diorang bagi sabun kat saya. diaorang suruh saya sabun seluruh badan saya. "Oi. sabun betul-betul. Batang kote tu kasi stim betul. Cepat! " saya hnya bolehh mengikut sahaja apa yangg diarahkan.
Macam nak menangis pun ada. daah ler sejuk, macam mana nak bagi stim batang kote saya ni. "Lambat sangat lah budak ni. Jom kitaorang teruskan projek! " Lepas tu diorang sabunkan badan saya.

Semua sekali sampaikan diorang nak pegang saya pun susah sebab licin. Abang Dennis arahkan saya pegang dinding macam orang kena tahan ngan polis. saya pun buat jelah. Lepas tu diorang peluk saya dari belakang.

Saya dapat rasakan batang kote nya yangg panas, besar dan keras kat dubur saya sambill menggosok-gosokkan kat lurah dubur saya. saya yangg daah stim giler masa tu hnya bolehh biarkan jer.

Kote Abang Keluar Masuk Mulut cerita seks gay, kisah sex melayu Kote Abang Keluar Masuk Mulut gay lucah kote abang

Kote Abang Keluar Masuk Mulut


Abang Harriz pulak tengah sibuk melancapkan kote saya. mmg saya rasa geli sangat masa tue. diaorang terus melancapkan kote saya. Abang Dennis pulak masih lg main gosok-gosok batang kote nya kat belakang saya yangg licin dng sabun mandi tue.

"Dah bang, saya nak pancut daah ni, " Abang Harriz terus melancapkan sahaja kote saya tanpa menghiraukan apa yangg saya cakap sampailah akhirnya saya memuntahkan sperma saya ke arah dinding bilik mandi tue.

Tapi diorang tetap tak nak berhenti melancapkan kote saya. Menggigil saya menahan kegelian dan kesedapan yangg teramat sangat. saya mintak diorang berhenti tapi diorang tak nak jg sebab diorang cakap diorang belum puas lg menyeksa saya.

Abang Harriz terus lancapkan kote saya sampailah kote saya jadi lembik semula barulah diorang nak berhenti. Tak dapat saya nak terangkan macam mana keadaannya tapi mmg seronok kena buat macam tue.

Sekarang sampailah masanya Abang Dennis nak menikam saya dari belakang. Berdebar rasanya masa tue. Takut tapi mahu. Masa tu saya mmg mentah sangat. Tak tau apa pun. Abang Dennis suruh saya tonggeng supaya senang diorang nak masuk batang kote dia.

Mak oi. batang kote diorang besar amat lak tue. bolehh masuk ke? Itulah yangg ada dlm fikiran saya masa tue. Kalau saya tak nak takut diorang paksa jugak. nak atau tak, terpaksalah saya ikutkan jer.

Jubur saya disapu dng sabun mandi. saya dapat rasakan sejuknya air sabun tu dan betapa licinnya dubur saya masa tue. banyakk jg sabun yangg diorang sapu kat situ. Bila agak-agak daah cukup licin, Abang Dennis sabunkan pulak batang kote dia.

Nak bagi lebih senang masuk katanya. smbil diorang buat camtu diorang cakap ntah apa-apa sahaja pun saya tak tau. Member yangg sorang lg tu tengok sahaja apa yangg diorang nak buat.

Tanpa sebarang amaran, Abang Dennis cuba memasukkan batang kote nya ke dlm lubangku. mmg susah nak masuk. batang kote diorang besar amat pulak. Lepaklah saya macam ni. Sedikit demi sedikit Abang Dennis masukkan batang kote nya ke dalam.

Terasa sakit akibat benda keras tu menikam ke dlm lubang belakangku. Abang Dennis berhenti sekejap. mgkin nak bagi masa kat saya supaya bersedia untk tujahan diorang nanti. saya ingatkan lama sangat tapi rupanya kejap sahaja diorang buat macam tue.

Abang Dennis mula menarik keluar batang kote nya dan menolak batang kote nya yangg seakan-akan kayu keras tue. Mula-mula perlahan sahaja diorang buat tapi lama-lama bila daah kesedapan, hayunannya semakin lama semakin laju.

"Ahh. ahh. ahh. " saya dapat dengar diorang mendengus perlahan dari belakang saya. Abang Harriz agaknya daah tak tahan tengok Abang Dennis buat saya camtu diorang pun bangun dan menghalakan batang kote nya yangg saya rasa lg besar dari batang kote abang Dennis ke arah mulut saya yangg tengah ternganga menahan sedap walaupun sakit kena tujah macam orang gila tue.

Mmg saya daah tau diorang nak buat apa. Sebab tu lah saya cuba nak tutup mulut saya. Maunya tak, geli sahaja rasanya kena kulum batang kote orang. Tapi sia-sia sahaja apa yangg saya buat tue.

Sebabnya Abang Dennis kilas tangan saya sampai saya tak dapat tahan sakit. Kalau saya tak bagi maksudnya diorang akan buat macam tu kat tangan saya, jadi terpaksalah saya bukak mulut saya besar-besar untk masukkan kote Abang Harriz yangg besar giler tue.

Mmg besar batang kote dia. Keras pulak tue. nak muntah rasanya diorang jolok dlm mulut saya. mmg tak bolehh nak jerit ke ataupun cakap. Mulut daah penuh. Lubang pun kena jolok.

Tapi sedap jg macam tue. Atas ngan bawah sekali kena. Seksa jg kena macam tu tapi sedap giler. Tengah saya sibuk melayan batang kote abang Harriz ngan Abang Dennis, tiba-tiba datang pulak Abang Zul nak join.

Tambah lg sorang lah pulak. Tanpa disuruh, diorang pun mula menjilat biji dan mengulum kote saya yangg masa tu kecik jer. Sampai stim giler diorang buat saya camtu. daah habis semua sekali tak ada satu pun tempat lg yangg diorang bolehh buat saya.

Mmg sedap diorang buat camtu sampaikan saya mula nak pancut sperma saya. Abang Zul tetap teruskan apa yangg diorang buat dan akhirnya terpancutlah sperma saya ke dlm mulutnya yangg panas dan licin berlendir tue.

"Mmm. m. m. " tu sahaja yangg saya bolehh bunyikan. Mulut daah penuh. "Ahh. ahh. ahh. " tiba-tiba Abang Harriz pegang kepala saya dan menghayunkan batang kote abang keluar masuk dlm mulut saya.

Tak lama lepas tu diorang tolak masuk batang kote nya dan saya dapat rasa sperma nya yangg bnyak dan panas memancut keluar ke dlm mulut saya. mmg nak muntah rasanya tapi tak bolehh sebab mulut daah tersumbat.

Batang kote nya berdenyut-denyut dng keluarnya sperma Abang Harriz tue. "Telan semua sekali. jngan mengada nak buang. " diorang bagitau kat saya. nak tak nak terpaksa lah saya telan.

Pelik sahaja rasanya. Tapi apa nak buat. Hayunan Abang Dennis pulak makin laju dan tak lama lepas tu diorang pun pancutkan sperma diorang kat dlm lubang burit saya. mmg lepak giler lah.

Abang Zul pun pancut jg tak lama lepas tu dlm mulut saya. banyakk btl sperma yangg saya kena telan malam tue. Malam tu semuanya selesai lebih kurang kul 12 malam.

Dekat satu jam jg saya kena seksa ngan mamat yangg tiga orang tue. Lepas tu kami pun masuk dlm bilik mandi. diorang bersihkan badan saya macam mandikan budak kecik.

Rasa macam seronok diorang orang buat macam tue. Rasa macam saya dimanjakan sepenuhnya yangg mmg tak pernah saya dapat selama ni.
Kote Abang Keluar Masuk Mulut ***
Kote Abang Keluar Masuk Mulut, sex story , Kote Abang Keluar Masuk Mulut cerita seks gay, kisah sex melayu Kote Abang Keluar Masuk Mulut gay lucah kote abang, porn, erotic sex, Kote Abang Keluar Masuk Mulut


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/