Konek Nya Pancut Dalam Lubang Aku

February 19, 2016, in category
Konek Nya Pancut Dalam Lubang Aku | Lebih kurang sebulan saya duduk di kem. First time duduk atau menjalani kehidupan di tepi pantai. Sebelum nii pergi pantai sekali saja masa form 2. Itu pon ikut robongan cek kiah ke sana. Mandi laut pon tak pernah.

Tapi sepanjang masa di Kem nii saya cuma sempat mandi laut sekali je, sebab saya mmang tak minat pon mandi laut. Puas saya mengeraskan diri saya di sempanjang menjalani Kem nie, tapi tetap kantoi gak saya nii mat lembut.

Sotong. Venciss. First saya ingat kem nii dasyat dan membahayakan rupanya tak langsung. Minggu pertama saja saya sedih ingin balik. Bila daah dapat batang konek terus tak ingin balik.

Gatai gak saya nii ek? Masuk minggu kedua saya daah blh accept suasana dan kawan-kawan saya kat plkn nie. Kawan pertama yanng saya kenal, nama die Adil. Debab orangnya, minggu pertama saja saya stay dngn dia, kemana-mana dngn Adil.

Tapi bila daah dapat membe, saya terus tinggal dia, zalim nyer saya nie. Heheheheh. saya di tempatkan dallam sebuah Khemah bernombor D8. dallam khemah tu sepatutnya hnya lapan orang tapi termasuk saya jadi Sembilan orang pulak.

Dallam khemah tu oklah saya semua ngam dngn budak budaknya walaupun ada yanng kekwat [sombong] dngn saya, saya sombong balik dngn dia. Hehehhe. saya nii pendiam sikit kat plkn malas ingin expose sangat nanti kata buat mega sale! Pulak.

Dallam ramai-ramai khemah mate saya nii rupanya ada sorang membe nii minat kat saya rupanya. Sebab dallam kepala otak saya, saya tak ingin buat benda-benda tuh kat plkn. mahu tahan, tapi tak leh, sebab ada permintaan saya layan je lah.

Lagi2 budak sekemah pulak tue. Budak yanng saya maksudkan nih adalah Levin, bukan nama sebenar. Katil saya dngn katil Levin nii hujung-hujung. So mmang jauhlah. First-first, saya tak detect die nii minat kaum-kaun ala vogue cam saya nih, kejadian berlaku apabila one day, di bilik air.

Maklumlah bilik air kat kem saya nih azab sikit. Semua tak siap lagi. Jubin pon tak pasang lagi. One day nii saya cuci baju, biasalah saya nii bersinglet dan bertuala saja bila mandi atau cuci baju time tue.

Now, daah berkemban. cam mana tu henjengs? Kekedang berbaju dan berseluar. Tak biasa kalau tak berbaju. mmang kat rumah pon family saya heran sebab saya tak pernah tak berbaju.

Masuk bilik air berbaju keluar pon berbaju. Family saya sendiri tak pernah nampak body saya. Pelik kan? Tengah sibuk cuci baju kat singki. Si Levin nii masuk ingin mandi kat kolah besar yanng ada di setiap bilik air.

Masa tu petang dallam pukul 5 petang. Orang laen masa tuh tengah sibuk riadah atau minum petang. Bilik air mmang lengang. saya mmang selalu akan mandi awal tak suka madi time sesak.

Susah. Leceh. Masa die masuk bilik air tue, saya gugup sikitlah bila bertentangan mata. Si Levin nii taklah handsome tapi macho siot! saya terus cuci baju saya yanng tak seberapa tue.

Dia yanng cuma bertuala yanng dililit di pinggangnya dan berbaldi kecil yanng berisi sambun mandi dan alat-alat peribadinya yanng lain terus ke sebelah singki saya. dia letak baldinya tadi di sebelah singku saya.

Cerita Sex Konek Nya Pancut Dalam Lubang Aku

Masa tu dallam bilik air hnya kitorang berdua je. saya terus cuci baju saya. dia bukak tawel dia. Tinggal seluar dallam sahaja. saya masa tu daah tak tentu arah, mata asik ingin melilau ke bahagian batang konek Levin je.

Tapi saya cover. dia terus capai gayung dan mandi di sebalah saya. saya berganjak sikit krn percikkan air die mandi kena kaki saya. saya berganjak sengaja mengadap die mandi.

Dia daah basah lencun masa tuh. saya terus perhatikan bonjolan batang konek diorang saja sekejap-sekejap. dia tak perasan atau buat-buat tak perasan saya tak tahulah. Tapi mata saya terus menjeling kerah bonjolan batang konek diorang yanng daah lencun tuh.

Dia pakai seluar dallam jenama lee cooper warna krim kalau tak silap bila basah tu saya mmang nampak batang konek diorang telekap di seluar dallam dia. saya mula berahi tapi cover lagi.

Dia terus mandi. Di capai sabun dan di lumur di badan dia. Di gosok-gosok di badan die sampai badan die penuh dngn buih. Sekali sekali die menyeluk ke dallam seluar dallam die dngn sabun, ternampak bulu die sikit.

Masa tu saya daah tah tentu arah, rasanya cam ingin saja saya seluk dallam seluar dallam die time tuh. saya cover perasaan saya. saya malas ingin tengok die mandi.

Saya terus bilas baju saya dan saya masukkan dallam baldi. saya tinggal di singki. Kini giliran saya pulak untk mandi. Tapi jngan ingat saya akan mandi di kolah bersama dngn Levin pulak? saya tak biasa mandi secara terang-terangan nie.

Saya dngn pantas terus melangkah menuju kebilik air kosong yanng ada betul-betul sebelah singki tempat saya cuci baju tadi. Baru saya ingin tutup pintu, tiba-tiba Levin ketuk pintu bilik air saya.

Bilik air yanng saya pilih tu betul-betul di hujung dan terceruk di penjuru, gelap masa tu tak ada orang pon. saya bukak pintu balik, tengok Levin kat luar. "Kenapa? " saya tanya Levin.

Dia tak jawab. dia cuma tersenyum mengoda kearah saya, saya buat donno je. dia yanng masih berseluar dallam terus masuk kedalam bilik air saya tu dan tutup pintu. Jantung saya berdebar gila.


Cerita lucah Konek Nya Pancut Dalam Lubang Aku
  • Saya takut kena buli dngn Levin. Yerlah kalau kena belasah pon saya mana berdaya ingin lawan. "Kenapa? saya ingin mandi nie? Kau ingin guna bilik air nii ke? " saya tanya Levin lagi.
  • "Kolom batang saya boleh? " Tanya die smbil melondehkan seluar dallam dia. "Toing! " batang konek diorang daah mencanak terpacak depan saya. saya menggelabah gila masa tue. Tak tahu ingin wat per.
  • Cemas gila. Levin terus merayu pada saya dan membelai saya. Tapi Levin nii tak reti ingin rangsang saya. saya suka kissing mulut, tapi die tak buat pon semua tu pada saya.
  • Dia ingin saya terus kolom bantang dia. saya masa tuh tak berani ingin menolak, selain pucuk di cita ulam mendatang, saya pon takut kalau saya kena buli atau kena belasah dngn si Levin nii sebab tak layan die petang tue.
Saya dngn pelahan melutut. Wah! Lutut saya sakit sebab lantai bilik air tu kasar tak ada jubin. saya mencangkung dan die mengangkang menghala batang konek diorang kemulut saya. saya paraktikkan balik kemahiran saya bersama Alien dulu.

Kali ini daah lebih expert dan kemutan dan sedutan mulut saya pon semakin bagus. Nasib baik Levin baru lepas mandi, bulu die yanng pajang tu terturun dan tersusun rapi, jika tidk ingin mencucuk-cucuk lubang hidung saya time tue.

Konek Nya Pancut Dalam Lubang Aku cerita gay sex melayu, kisah blue lucah Konek Nya Pancut Dalam Lubang Aku, cerpen malaysia gay lucah

Konek Nya Pancut Dalam Lubang Aku


Batang konek Levin taklah besa dan taklah pangang. saya genggam pon masih lebih lg emak jari saya. dallam 4 inci saja kot. saya kolom pon sampai masuk habis ke mulut saya.

Batang konek diorang bau wangi, bau sabun lux. saya terus kolom, dngn seyap. Tak sampai lima minit die daah terpancut. dia tak keluarkan apa-apa bunyi pon sepanjang saya kolom batang konek Levin nie.

Hnya degusan nafasnya saja yanng berombak laju. dia tarik keluar masa ingin pancut, tapi saya tak bagi, die pancut dallam mulut saya, saya telan sampai habis. Lemak die lain cam dan pekat gila.

Tapi tak banyak. dia terdampar kepuasan di tepi dinding. Matanya tertutup. saya bangun. "Kenapa cam sikit saja sperma kau? " saya beranikan diri tanya dngn nada berbisik. dia membuka matanya perlahan.

Nafasnya beransur tenang. batang konek nya masih keras terjuntai. Pelik saya, daah pancut pon masih keras lagi? "Hari-hari saya pancut cam mana ingin banyak? " jawab Levin selamba smbil mengurut-ngurut batang konek diorang yanng masih keras.

Barulah saya tahu, Levin nii selalu melancap. dia cakap, bila malam bila semua orang dallam kemah saya daah tido, die kan melancap dallam khemah. saya tergelak. Tetiba kami dengar orang bercakap di luar, cepat2-cepat die menyarung balik seluar dallam dia, dan terus keluar.

Lepas dari kejadian tue, saya cam daah jatuh cinta kat dia. Tapi saya perlu survey the market dulu kan? bannyak lg mamat-mamat handsome dallam kem nie. Selepas kejadian nie, saya selalu layan die time pagi-pagi.

Kitorang mmang daah set alarm jam pukul 5 pagi, time tuh, bilik air dan tandas mmang tak ada orang lagi. Semua belum bangun. Rata-rata bebudak kat kem nii akan bangun pukul 5.

30 pagi hingga pukul 6pagi. saya dngn Levin terus kebilik air, pagi-pagi batang konek diorang masih segar. Masa menuju ke bilik air, die cuma bertuala, sedanng kan saya lengkap berbaju t-shirt dan sluar trek.

Sepanjang jalan menuju ke bilik air die pegang tangan saya, saya nampak batang konek diorang dari luar tuala daah terhuyung-hayang terjuntai. Sampai bilik air, dngn tak gosok giginya, saya terus melolo batang konek diorang dngn rakusnya, di dallam bilik air, tapi yanng mengecewakan, die nii cepat pancut dan ingin kena bnyak kali pancutkan lendirnyer.

Henjeng sangets. Lelah rahang mak nyeh. dia bagi tahu saya biasanya die akan melancap masa mandi pagi, mandi petang dan tengah malam. Tekejut jugak bila dengar pengakuan dia, gila power batang konek diorang blh pancut 3 kali setiap hari.

Tapi die nii bosan bagi saya, melolo batang konek diorang cam melolo batang kayu. dia diam saja tak buat apa-apa pada saya. saya saja yanng respone lebih-lebih. siap over acting lagik.

Saya pon layan jelah sebab janji ada batang saya telan. air die pon sikit je. tak pernah saya dapat banyak. Biasanya saya akan layan die pagi sahaja, petang dngn malam saya tak larat sebab penat dngn xtvt kat kem tuh, kekadang memalam die ada datang katil saya ingin mintak saya isap.

Tapi saya tak ingin sebab letih. nasib baik tak pernah kantoi. tapi hubungan saya dngn Levin cuma too close masa kat kem sahaja, masuk utm skudai, saya terus loose contect dngn Levin sebab duduk blok lain-lain.

Sebab die platun 2 dan saya platun 3. Selepas masuk utm je. saya terus tak jumpa die terus, berselisih dekat Food Court pon masing-masing buat donno saja sebab masa kat utm saya daah dapat jantan baru.

Apa yanng menyedihkan kawan baik saya sepanjang plkn nii yanng bernama s pulak yanng mendapat impak maksimanya. Ramai yanng kata die pak we saya? Giler aper? Tak bernafsu saya dngn die tuh.
Konek Nya Pancut Dalam Lubang Aku ***
Konek Nya Pancut Dalam Lubang Aku, sex story , Konek Nya Pancut Dalam Lubang Aku cerita gay sex melayu, kisah blue lucah Konek Nya Pancut Dalam Lubang Aku, cerpen malaysia gay lucah, porn, erotic sex, Konek Nya Pancut Dalam Lubang Aku


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/