Melancap Kote Gay Lalu Kongkek Punggung Nye

Melancap Kote Gay Lalu Kongkek Punggung Nye | saye sebenarnya bolehlah dikategorikan sebagai alim. saya sering melibatkan diri dlam macam macam hal kesukanan tapi, tak diduga ini yangg terjadi. saye memangg mempunyai rupa yangg handsome. mempunyai jambang yangg halus dan hidung yangg mancung. dngn ketinggian ku 175 cms sudh pasti menambah kan kemachoan aku.

Tapi, satu yangg menjadi kesusahan ialah, walaupun saya handsome, tapi saya malang krn saya tak pernah rasa sedikit pun berminat pada gadis. Malahan, saya rasa geli bila membayangkan gadis punya yangg berair.

Kisah Lucah Melancap Kote Gay Lalu Kongkek Punggung Nye

Tentu geli yarkh. di, hostelaku, ada sorang mamat tuu namanya Ahmad Azhar, handsome dan kacak. saya seringkali juge mengendapnya dibilik air ketika mandi. badannya, tak lah berapa tegap sangat tapi batangnya, besar dan kalau berkilat memangg best.

Tapi, ku rasa pada masa tuu die bukan sama type ngan aku. sebab saya sering nampak die dngn pak we dia. saya jilat kepala kote die kemudian bijik dia.

Baunya wow harumnya. mahu jadi cerita, satu hari saya nampak die sdg ingin pergi ke bilik air, lalu saya pun bergegas jugalah ke bilik air sebab saya tau die ingin mandi.

Masa tuu dahh larut jugaklah dlam pukul 2 pagi. dahh terserempak kat luar tu, apalagi die pun tegur akulah "eh, baru ingin mandi jugakker?" die tanya saya pun jawablah baru balik.

Dari makan. ntah macam mana tiba tiba tuala yangg die pakai tertanggal. maka terbonjollah ais krim nya yangg tengah lembik. Wow besarnya. saya memangg belum pernah buat hubungan luar tabii nie, tapi saya dapat feel.

Saye cakaplah besarnya awak punya, die terperanjat, eh kau ni macam berminat jer. saya ketawa, lepas tuu die tanya mana adil saya tengok die punya tapi saya punya die tak nampak.

Saya kata, takkanlah die minat ingin tengok.. die cakap balik apa salahnya kan sama sama lelaki. saye malu ingin tunjuk sebab saya dahh stim. die tanpa bnyak soal, terus tarik tuala aku.

Kisah Lucah Melancap Kote Gay Lalu Kongkek Punggung Nye Cerita Lucah
Lalu nampaklah saya punya batang yangg tengah stim tu. die cakap bolehh pegang tak? saya kata ingin pegang peganglah. Lepas tuu die pegang kemudian saya tak sangka pulak die ingin hisap.

Sambill isap tu, die cakap die dahh lama minat kat aku. saya tanya apasal tak bagitau dari dulu sebab saya pun dahh lama minat dia. lepas tuu saya pulak pusingkan dia.

Saya jilat kepala kote die kemudian bijik dia. baunya wow harumnya. saya halakan hidung saya ke bulu bulu kote die sambill tuu saya punua tangan main kat puting dia.


Novel Malay Melancap Kote Gay Lalu Kongkek Punggung Nye
  • , die suka nampaknya. saya terus hisap kote die sampai saya rasa sperma die keluar saya jilat habis. tidk lama kemudian dier telah memancutkan sperma nyer ke dlam lubang punggung ku itu.

  • Dia cakap kemudiannya. jom kami sucking sama sama, saya kata best nya. lepas tuu kitorang pun baring kat lantai bilik air tuu dan hisap sama sama. tiba tiba die cakap, die ingin kongkek saya punya bontot.
Saya cakap takut, die cakap tak sakit. kalau macam tuu saya on jerlah. die ambik syampu die kemudian sapu kat lubang bontot aku. die mula mainkan kote die di lubang bontot aku.

Die tekan sikit, saya cakap sakit. die buat slow slow sampai semua batang die masuk dlam lubang bontot aku. die mula henjut. wow best. mula mula sakit tapi lama lama sedap.

Citer Seks Melancap Kote Gay Lalu Kongkek Punggung Nye

Die cakap die ingin pancut. saya cakap pancut jerlah kat dalam. sambill tuu tangan saya terus melancap saya punya kote. akhirnya kitorang keluar serentak dngn die pancut sperma kat dlam lubang bontot aku.

Selepas habis mandi saya diiajak ke bilik die krn kawan kawan nyer sudh pulang ke rumah. apa lg saya ikut ajerlah. setibanyer saya dibilik dier. dier terus menanggalkan tualanyer dan uruh saya menanggalkan juga.

Saya mengikut ajer kehendaknyer. sesudah kitorang berbbgoel dier terus menolak saya kekatil nyer dan dier baring diatas badan ku. dier terus mencium ku dan saya membalas ciumannyer itu, kitorang saling cium mencium.

Stlh lama mencium dier terus memusingkan badan ku dan memasuk kan batangnyer ke lubang punggung ku itu sekali lagi. dier memainan batang nyer itu, keluar masuk keluar masuk. saya merasakan kenikmatan itu.

Dan tidk lama kemudian dier telah memancutkan sperma nyer ke dlam lubang punggung ku itu. Selepas tuu saya mengulum batang nyer yangg besarnyer 8 setengah inci. huh. best giler.

Mulut saya dipenuhi dngn batang nyer itu. tedak lama kemudian dier memancutkan sperma nyer kedalam mulut aku. jam sudh pukul 3. 30pagi. saya memakai tuala ak! u balik dan pulang ke bilik aku.

Sesudah peritiwa itu saya sentiasa mengulum batang dier. Sejak hari tuu kitorang jadi lover dan die tinggalkan kekasih dia. kini kitorang tinggal satu bilik dan saling caring.
Melancap Kote Gay Lalu Kongkek Punggung Nye ***
Melancap Kote Gay Lalu Kongkek Punggung Nye, sex story , Melancap Kote Gay Lalu Kongkek Punggung Nye kisah sex Melancap Kote Gay Lalu Kongkek Punggung Nye cerita melayu Melancap Kote Gay Lalu Kongkek Punggung Nye, porn, erotic sex, Melancap Kote Gay Lalu Kongkek Punggung Nye


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/