Gay Melutut Didepan Pelir Mat Salleh

September 17, 2016, in category
Gay Melutut Didepan Pelir Mat Salleh | Ini adalah cerita pengalaman pertama aku dengann lelaki mat salleh di England. Semasa itu umur aku 20 tahun dan sdang belajar di London. Semasa itu aku menjadi member di ymca di sana kerna aku mengunakan facilities swimming pool, snooker, badminton, gym dan lain lain lagi.

Aku tidk tahu tempat showernya adalah secara terbuka tanpa bilik atau tirai. Pada mulanya aku rasa malu jugak shower di situ, maklum lah aku nie bukan lah bertubuh macam he man, normal budak melayu saja.

Novel Erotik Gay Melutut Didepan Pelir Mat Salleh

Tapi satu hari aku kesana untk berenang, tapi sebelum itu aku shower lah dulu. Aku perasan ada mat salled lelaki memandang aku ketika aku sdang shower. Aku pun tengok lah balik, diaorang sdang mengosok batang pelir nya dengann sabun, makin lama makin besar dan ada semacam bengkok ke atas daah lah tuu tak berpotong pulak.

Aku rasa panjangnya lebih kurang 7inci, ditumbuhi dengann bulu blonde di sekitarnya. Umurnya dlm lingkugan 30 an sementara tingginya hampir 6 kaki. Badan nya tak lah bermuscle sangat. kita shower bersebelahan, aku terpegun melihat bahagian itu hingga aku tak sedar batang pelir aku sendiri mulai keras.

Aku ounya hnya 6 inci sahaja. Aku tengok mukanya dan diaorang tersenyum, aku merasa malu lalu terus keluar dari situ. Aku pergi ke changing room dan menyarung seluar mandi speedo aku.

Selepas itu aku terus terjun ke swimming pool. sesudah beberapa minit, aku mendapati lelaki mat salleh itu jugak berada di situ. die menghampiri aku dan mengenalkan dirinya, namanya James.

Kisah Malay Gay Melutut Didepan Pelir Mat Salleh Citer Sex
Kita berbual kosong selepas itu. Selepas beberapa minit diaorang menyatakan diaorang suka lelaki Asia, katanya kulit aku yangg berwarna cokelat itu cantik sekali. Tangan kitaorang mulai bersentuhan ketika kitaorang berbual.

Ketika itu tidk ada orang di kolam renang, jadi diaorang bertambah berani, diaorang memeluk aku, tubuh kitaorang bersentuhan, diaorang mengesel batangnya ke batang pelir aku. Enak betul rasanya apabila kedua batang kitaorang yangg masih berseluar mandi itu bergesel.


Cerita Malay Gay Melutut Didepan Pelir Mat Salleh
  • Die mencium mulut aku, lidahnya bermain di dlm mulut aku, aku membalas, diaorang menyedut lidah aku membuat aku lemas. Selepas beberapa minit kitaorang keluar dari situ. Nasib baik tidk ada orang yangg ada di situ kerna kedua dua batang kitaorang menonjol seluar mandi.

  • Kita ke bilik shower, tiada orang berada disitu, kitaorang kembali berpelukan di bawah shower, tangannya menyeluk masuk di belakang dan meramas bontot aku. die menarik aku rapat supaya batang kitaorang kembali bergesel, diaorang sdh tahu kelemahan aku.
Aku cuba menyeluk masuk kedalam seluar nya untk mendapatkan batangnya yangg keras itu tetaapi kitaorang terdengar bunyi pintu di buka. dngan cepat kitaorang beredar dari situ. Di bilik changing diaorang mengajak aku ke biliknya.

Kisah Erotik Gay Melutut Didepan Pelir Mat Salleh

Rupanya diaorang menyewa di ymca. Aku turut je sebab nafsu aku sdh naik. Sampai je di bilik, kitaorang kembali berpelukan lagi, mulut kitaorang bertaup tetaapi tangan kitaorang meliar di tubuh.

Sebentar kemudian kitaorang sdh telanjang, akhirnya batangt pelir kitaorang bertemu, diaorang memegang keduanya, dan melancap kedua batang itu. Aku cukup tak tahan, smbil itu tangan nya meramas bontot aku, bermain di alur bontot aku.

Aku melutut di hadapanya, aku menjilat kepala pelir nya yangg besar itu, masin aku rasa tapi sedap. Air mazinya sdh meleleh keluar, aku jilat dan menghisap kepala pelir nya.

Die menarik kepala aku lebih rapat. Ah diaorang mau aku hisap pelir nya itu, lalu terus aku kulum dengann berahi. Pada mulanya tak habis masuk, tapi diaorang tetap menarik kepala aku.

Katana
Gay Melutut Didepan Pelir Mat Salleh ***
Gay Melutut Didepan Pelir Mat Salleh, sex story , Gay Melutut Didepan Pelir Mat Salleh cerita blue lucah, kisah oral seks Gay Melutut Didepan Pelir Mat Salleh, citer erotik sex Gay Melutut Didepan Pelir Mat Salleh, porn, erotic sex, Gay Melutut Didepan Pelir Mat Salleh


Please activate Javascript then press (F5), to open the page properly
Click on the link
and get the picture bigger.
Cerita sex daily updates.
http://malaygay.blogspot.com/